نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
کلوب| ضعف مدیریتی در اراک؛ بودجه آلومینیوم را مربیان تعیین می کنند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم آلومینیوم اراک پس از قطع همکاری با سیدمهدی رحمتی، به صورت جدی به دنبال یک سرمربی کاربلد البته باقرارداد مناسب هستند و تلاش برای جذب سرمربی جدید را آغاز کرده اند.

اراکی ها ابتدا با ساکت الهامی حرف زدند و ساکت الهامی اعلام کرد بودجه باشگاه کم است.

آن ها سپس سراغ مجتبی حسینی رفتند که این مربی در اراک ماند تا تعیین بودجه این باشگاه اعلام شود و بعد با این باشگاه همکاری کند و قرارداد امضا کند که اوهم هنوز راضی به هدایت تیم اراکی نشده است.

درحال حاضر اختلافات در باشگاه آلومینیوم بر سر بودجه تیم برای فصل آینده همچنان ادامه دارد و اعلام سرمربی قطعی هم روی هواست. از آنجایی که خبرداریم تعیین بودجه باشگاه ها به عهده مدیریت و مسئولان درکارخانه آلومینیوم است و ربطی به سرمربی ندارد و عجیب است که مربیان این روزها به دنبال این اتفاقات هستند.

البته باید گفت سرمربی این حق را دارد بداند وضعیت مالی تیم چطور است اما سرمربی می تواند با باشگاه توافق کرده و قرارداد خود را ببندد و کاری به بقیه ماجرا نداشته باشد و بعد هم اعلام لیست بازیکنان برای تیم که برای فصل جدید جذب شوند و این دیگر هنر مدیرعامل را نشان می دهد که با چه مبلغی و سیستمی بازیکن مورد نظر مربی را جذب کند و تحویل آن بدهد و تیم بسته شود.

این را هم شاهد هستیم که بازیکنان اسمی و بمب های نقل وانتقالات در تیم های شهرستانی ظهور نمی کنند و نمی دانیم سرمربیان در تیم هایی مثل آلومینیوم چرا به دنبال منابع مالی آن هستند؟ این برای ما عجیب است که مدیران درباشگاه آلومینیوم اختیار تام ندارند! هنوز سر از کار خود در نمی آورند و بودجه باشگاه برای فصل جدید را تعیین نکرده اند و این ضعف مدیریتی را نشان می دهد که سرمربیان بخواهند بودجه باشگاه را زیر ذره بین قرار دهند و شرط بگذارند.

باید بگوییم که فوتبال ما همه چیزش به هم می خورد. از ورود مدیرعامل های غیرفوتبالی بگیرید تا حضور بازیکنان و مربیان خارجی که کیفیت بالایی ندارند و آخرش می شود شکایت و محرومیت برای فوتبال ما و در نهایت خرج های چندصد میلیاردی از بیت المال.

علی صفایی راد| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی