نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
۳ |
۰
سد بزرگ مقابل گزینه خارجی نیمکت استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال برای جذب سرمربی خارجی، جدا از مشکلات معمول و بحث عدم آشنایی فرد منتخب با فوتبال ایران، یک مسئله دیگر هم دارد که باید حل کند.

قضیه انتخاب سرمربی برای استقلال همچنان در حال پیگیری است و مدیران این باشگاه مدعی‌اند کار  حداکثر تا انتهای هفته جاری به سرانجام خواهد رسید. اگر این ادعا درست باشد آنها در صورت اصرار برای جذب سرمربی خارجی باید یک مسئله فوق العاده مهم را حل کنند.

چند روز قبل دولت بخشنامه ای صادر کرد که بازیکنان و مربیان خارجی که می‌خواهند در فوتبال ایران شاغل شوند، باید مانند افراد بومی قرارداد ریالی ببندند و این مسئله برای استقلال یا هر تیم دیگری که سرمربی خارجی داشته باشد، می‌تواند دردسرساز شود.

 از سوی دیگر برخی مدیران وزارت ورزش معتقدند در چنین شرایطی و با توجه به قیمت ارز و همچنین قانونی که تصویب شده است، بهتر است استقلال سرمربی خارجی نداشته باشد و هدایت این تیم در فصل آینده بر عهده یک مربی ایرانی باشد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پسر قرمز IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    کاش ساپینتو را نگه می داشتن. خیلی به نفع پرسپولیس بود
  • آبدارچی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    الان تراکتور سپاهان یا گلگهر که داره مربی خارجی جذب میکنه اینا پولشون از حساب دولت و بیت المال و ... نیست ، صنایع ایران خصوصی هستن و ما خبر نداریم ؟ مس ایران در دست بخش خصوصی هست ؟ فولاد چی اونم خصوصیه ؟ آلمینیم هم همینطور ؟ میشه لطف کنید نام سهامداران رو برای روشنگری اذهان مردم اعلام کنید ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی