نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
پردرآمدترین سرخ‌پوش چه کسی است؟/ اتفاق باورنکردنی؛ دروازه‌بانی که هم جایگاهش را از دست می‌دهد و هم پول را!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دستمزد مارکوس رشفورد در فصل آینده افزایش خواهد یافت اما دروازه‌بان ۳۲ ساله تیم که بالاترین دستمزد را از باشگاه می‌گرفت باید بین رفتن و یا کاهش دستمزدهایش یکی را انتخاب کند.

مارکوس رشفورد با قرارداد جدید ۳۷۵۰۰۰ پوندی در هفته به پردرآمدترین بازیکن منچستریونایتد تبدیل خواهد شد. رشفورد حداقل ۲۰۰ هزار پوند در هفته دریافت می‌کند و باشگاه گزینه ۱۲ ماهه تمدید را فعال کرد.

داوید دخئای ۳۲ ساله همین مبلغ پیشنهاد شده به رشفورد را دریافت می‌کرد اما قراردادش تمام شده و به زودی باشگاه را ترک خواهد کرد. یونایتد به این دروازه‌بان اسپانیایی پیشنهاد کاهش دستمزد تا ۲۰۰ هزار پوند در هفته را داد و به او گفت که این مبلغ بالاتر نخواهد رفت. اگر دخئا این قرارداد را امضا کند، عملاً حقوق او و رشفورد با هم عوض می‌شود.

اعضای داخلی باشگاه می‌گویند که مقامات اولدترافورد نسبت به حرکت بعدی دروازه‌بان نگرانی ندارند. اگر او با شرایط جدید موافقت کند، افزایش دستمزد بهترین گلزن یونایتد را پوشش خواهد داد. و اگر قبول نکند و از باشگاه برود، آنها حتی بیشتر پس‌انداز می‌کنند و از نظر هزینه به نفعشان خواهد بود.

افزایش دستمزد رشفورد باعث افزایش درآمد او به میزان ۸.۴ میلیون پوند در سال در طول پنج فصل خواهد شد. منابع نزدیک به این بازیکن ۲۵ ساله می‌گویند که او آینده خود را در اولدترافورد می‌بیند و سرمربی تیم اریک تن‌هاخ همیشه مطمئن بود که او با قراردادش توافق خواهد کرد.

اما در مورد دخئا هنوز مشخص نیست که چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد، با این که سرمربی امیدوار است در هر صورت دروازه‌بان دیگری را به خدمت بگیرد. جردن پیکفورد بازیکن اورتون انتخاب اول است و گفته می‌شود که شماره ۱ انگلیس مشتاق این انتقال است، حتی اگر مجبور باشد برای جایگاهی در تیم اصلی مبارزه کند.

دروازه‌بان یونایتد، دین هندرسون نیز در تابستان امسال فروخته خواهد شد، البته اگر خریدار پیدا شود، و او یکی از چندین ستاره‌ای است که باید حذف شود تا تن‌هاخ بتواند یک مهاجم و یک هافبک بخرد.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی