نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
مثلث قدرتمند خط دفاع پرسپولیس باید حفظ شود/ فصل آینده هم رقابت قهرمانی بین پرسپولیس و سپاهان خواهد بود/ جریان استقلال و نکونام را نمی‌دانم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است در لیگ بیست و سوم نیز رقابت برای قهرمانی بین این تیم و سپاهان خواهد بود.

فصل نقل و انتقالات آغاز شده اما هنوز پرسپولیس و استقلال در بلاتکلیفی به سر برده و سرمربی خود را به درستی نشناخته‌اند. یحیی گل محمدی یک روز پس از دبل و قهرمانی جام حذفی به صورت تلویحی خداحافظی کرد و به همراه خانواده راهی سفر خارج از کشور شد. از آن طرف استقلالی‌ها نیز دور باطل زده و در بلاتکلیفی کامل به سر می برند.

محسن بنگر کاپیتان سال‌های نه چندان دور پرسپولیس در این رابطه می گوید: من فکر می کنم یحیی گل محمدی در پرسپولیس بماند چراکه این تیم را خودش ساخته و دوست دارد بار دیگر در لیگ قهرمانان آسیا موفق شود. قهرمانی در آسیا رؤیای بزرگی است که مربی موفقی همچون یحیی گل محمدی را در پرسپولیس نگه می دارد اما باشگاه باید خواسته‌های او را برآورده کند. این تیم نیاز به تقویت و بودجه بیشتری برای تکرار موفقیت‌های فصل گذشته و موفقیت در آسیا نیاز دارد.

او ادامه می دهد: در مورد استقلال اما نمی دانم جریان چیست و فقط از طریق رسانه‌ها شنیدم که اصلی ترین گزینه جواد نکونام بوده که به نظر من هم بازیکن بزرگی است و می تواند هدایت این تیم را برعهده بگیرد. به نظرم با این شرایطی که می بینم در فصل آینده باز هم پرسپولیس و سپاهان اصفهان مدعی اصلی قهرمانی باشند. سپاهان اصفهان که خودم هم درآن بازی کرده ام ساختار دارد و خیلی زود استارت فصل بعد را زد. سرمربی پرتغالی را حفظ کرد و حتی نقل و انتقالات خود را شروع کرده است. طبیعی است تیمی که ثبات و مدیریت دارد می تواند موفق شود.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان می کند: پرسپولیس اما مهره‌های بسیار خوبی دارد ولی شنیدم علیرضا بیرانوند با باشگاه دچار مشکل شده است. قرارداد گئورگی گولسیانی به پایان رسیده و از او خواسته‌اند ریالی ببنند! مرتضی پورعلی گنجی هم ظاهرا بند فسخ جدایی دارد. پرسپولیس اگر می خواهد مثل فصل گذشته قهرمان شود باید این مثلث قدرتمند خط دفاع را حفظ کند. این سه بازیکن نقش بسیار مؤثری در کسب عنوان بهترین خط دفاع لیگ داشتند. یحیی گل محمدی هم به همین راحتی اجازه جدایی به این سه بازیکن نخواهد داد.

محسن بنگر در پایان درخصوص سقف بودجه می گوید: این قانون بیشتر شبیه یک شوخی است. اگر در فوتبال اروپا بحث فیرپلی مالی مطرح می شود آنجا همه چیز زیر ذره بین است و راه فراری وجود ندارد. چند سال پیش هم سقف قرارداد ۳۵۰ میلیون تومانی گذاشتند اما تبدیل به کف قرارداد شد! من بعید می دانم قانون سقف بودجه رعایت یا دوستان بتوانند آن را کنترل کنند. این روزها لیگ عربستان بنزما برنده توپ و طلای اروپا را جذب می کند و ما دنبال سقف بودجه و این مسائل هستیم. این قوانین به سود فوتبال نیست. البته این نظر شخصی من است و تصمیم گیرنده در نهایت اشخاص دیگری هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    اگر خودتحقیری بعضی پیشکسوتهای استقلال نبود و بلبشویی که در باشگاه راه انداختن داوران هم به خودشون اجازه نمی دادن حق استقلال رو پایمال کنن اگر دلسوزی مونده باشه اینا رو به تیم منتقل می کنه کادر فنی و بازیکنان بهیچوجه خودشون رو وارد حاشیه ی باند مافیا نکنن اونوقت بهتون نشون می دن که رقابت بین کدوم تیمهاست
    • صابر IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      کاملا درست میفرمائید
  • صادق IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    شما باید قهرمان بشی. اگه نشید که نمیشد داور دارید زبون داری حرف در میارید و هزارتا چیز دیگه ولی کور خوندی امسال صدرصد سپاهان تا چند سال آینده
  • برادران حیدری IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    البته درستش اینه بگی رقابت اصلی بین تیمهای مدعی وتییم لنگ داوراست⚓⚓⚓⚓⚓

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی