نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
جدیدترین گزینه پاریسی‌ها جذاب‌ترین گزینه است/ سرمربی مطرح اسپانیایی در فرانسه؟
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالیکه یولیان ناگلزمن از لیست نامزدهای انتخابی برای مربیگری پاری‌سن‌ژرمن خارج شد، سرمربی سابق اسپانیا به خدمت باشگاه پاریسی در خواهد آمد.

طبق گزارش نشریه اکیپ، لوئیس انریکه سرمربی بعدی پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود و جایگزین کریستوف گالتیه خواهد شد. رسانه‌های فرانسوی می‌گویند که این توافق ظرف یک هفته آینده رسمی خواهد شد. پس از مذاکرات ناموفق با یولیان ناگلزمن، سرمربی اسپانیایی به عنوان نامزد مورد نظر انتخاب شده است.

پاری‌سن‌ژرمن معتقد است تا رسیدن به توافق کامل با لوئیس انریکه فاصله زیادی ندارد و تنها چند مساله جزئی باقی مانده که باید حل و فصل شوند. شخصیت لوئیس انریکه می‌تواند کلیدی برای متحد کردن رختکن باشد، زیرا شایعات حاکی از آن است که هارمونی در رختکن تیم در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ به پایین‌ترین حد خود رسید.

سوابق عالی انریکه هم در تیم ملی و هم در سطح باشگاهی او را به یک کاندیدای قوی برای هدایت پاری‌سن‌ژرمن و موفقیت در اروپا تبدیل می‌کند. او می‌داند که موفقیت در لیگ قهرمانان یعنی رقابتی که پاریسی‌ها به شدت به دنبالش هستند، چیست. در سال ۲۰۱۵ او توانست جام معروف را به عنوان بخشی از سه‌گانه با بارسلونا بالای سر ببرد. او به‌عنوان کارشناس بازی‌سازی، به دنبال پایه‌گذاری تیمی است که در سال‌های اخیر بارها در مرحله یک‌هشتم نهایی حذف شده است.

این مطلب را هم بخوانید: سرمربی سابق بایرن به پاریس نمی‌رود/ توافق صورت نگرفت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی