نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
آخرین خبر از چانه‌زنی مأمور ویژه کریمی برای محمد محبی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق قرارداد منعقد شده بین باشگاه استقلال و سانتاکلارا محمد محبی باید به زودی خودش را به مدیران باشگاه پرتغالی معرفی کند.

محمد محبی مهاجم ۲۴ ساله بوشهری استقلال که در حال حاضر همراه با تیم ملی در اردوی تورنمنت کافا منتظر دیدار فینال این رقابت هاست تا تاریخ نهم تیر ماه سال جاری با استقلال قرارداد دارد. این مهاجم ملی پوش که در ابتدای فصل بیست و دوم لیگ برتر به عنوان یار قرضی به استقلال آمده بود هنوز یک سال دیگر با سانتاکلارا قرارداد دارد.

چندی قبل مدیران باشگاه پرتغالی اعلام کردند برای انتقال قطعی این بازیکن به استقلال مبلغ ۶۰۰ هزار دلار تعیین کرده‌اند. در این حد فاصل مسئولان باشگاه استقلال که همزمان سرگرم پیدا کردن سرمربی برای جانشینی ساپینتو بودند از طریق مدیر برنامه های محبی چانه‌زنی در رابطه با تخفیف گرفتن برای انتقال قرضی یا قطعی دوباره محمد محبی را آغاز کرده‌اند. ظاهراً این گمانه‌زنی‌ها نتیجه خاصی نداشته و مدیران باشگاه سانتاکلارا که ذهنیت خوبی در ارتباط با بد حسابی استقلالی ها ندارند همچنان روی حرفشان هستند.

از سوی دیگر گفته می شود قرار است پس از روشن شدن تکلیف سرمربی استقلال حجت کریمی و فردی که او را مأمور ویژه این کار کرده برای این منظور اقدامات جدی تری را نیز انجام بدهند تا در صورت امکان بتوانند محبی را در جمع آبی های تهرانی حفظ کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی