نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
۰ |
۰
تصمیم عاقلانه در مورد نکونام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام بالاخره روی نیمکت استقلال می نشیند تا بلاتکلیفی ها در مورد این تیم به حداقل برسد.

۱- حل کردن مشکل جواد نکونام کار هر نهاد و فردی که بود، کار درستی بود. نکونام سرمایه این فوتبال است و سال‌ها در اروپا بازی کرده است. از همه مهم‌تر اینکه هواداران استقلال او را می‌خواستند و حرف‌شان را هم به کرسی نشاندند. هوادارانی که در یک سال گذشته خیلی زجر کشیدند و بدبختی‌های مدیریتی استقلال و حذف این تیم از آسیا حسابی اعصاب‌شان را خراب کرد. حالا آنها کسی را روی نیمکت تیم‌شان دارند که از جنس فوتبال و استقلال است، کسی که اگر نتیجه نگیرد هم هواداران پشتش را خالی نمی‌کنند. 

۲- مدیر محترمی به بنده گفت: «شک نکنید ما مربی خارجی می‌آوریم. من دارم به شما می‌گویم مربی خارجی می‌آوریم.» ...اما خب مربی خوب و حتی متوسط خارجی با ریال! به ایران نمی‌آید. کاش دوستان وقتی می‌خواهند خبری را تکذیب کنند تمام جوانب امر را بسنجند و فکر فردایی را بکنند که حرف‌شان صد درصد غلط از آب درمی‌آید. به هر حال خوشحالیم که خبرورزشی در اتفاقات اخیر یک بار دیگر روسفید شد. 

۳- مشکل بیرانوند و پرسپولیس نباید رسانه‌ای می‌شد که شد. درست مثل دلخوری‌های یحیی که رسانه‌ای شد. گل‌محمدی باید یکسری مسائل خانوادگی را در خود خانواده حل کند وگرنه دود آن به چشم پرسپولیس و خودش می‌رود. اینکه قرارداد فلان بازیکن باید تمدید شود یا چند بازیکن جدید باید خریداری شوند مواردی کاملاً خانوادگی است که همه پارسال انجام شد و پرسپولیس هم همه جام‌ها را فتح کرد ولی مشخص نشد چرا یحیی ناگهان انتحاری زد؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی