نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
عشق مشترک ساپینتو و نکونام؛ یک وینگر خلاق که بر سر دوراهی قرار گرفت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام روی حفظ کوین یامگا در ترکیب استقلال تاکید دارد.

جواد نکونام پیش از مراسم معارفه خود از سوی باشگاه استقلال با حجت کریمی در مورد لیست فصل آینده این تیم جلسات مهمی را برگزار کرد. یکی از بازیکنانی که جواد نکونام روی حفظ آن تاکید دارد و این موضوع را به سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال یادآور شد، کوین یامگا است. 

مدافع و وینگر راست استقلال که فصل گذشته هم یکی از خوب های این تیم به شمار می رفت و موفق شد ۸ گل برای این تیم به ثمر برساند، به تازگی با دعوت ریکاردو ساپینتو برای حضور در اردوی تیم آپوئل قبرس مواجه شده است. جواد نکونام که از طریق رسانه ها در جریان این خبر قرار گرفته در اولین نشست خود با حجت کریمی روی حفظ این بازیکن تاکید داشت. البته کوین یامگا نمی تواند با اختیار خود اردوی تیم آبی را ترک کند، چرا که وی با استقلال قرارداد دارد. حضور این بازیکن در اردوی آپوئل قبرس منوط به رضایت باشگاه استقلال و برآورده شدن خواست مالی این باشگاه از سوی باشگاه قبرسی است.

گفته می‌شود با توجه به تاکید جواد نکونام برای حفظ این بازیکن، باشگاه استقلال مذاکره خود را با باشگاه آپوئل قبرس برای فروش این بازیکن متوقف کرده است. از سویی اگر مبلغی قابل توجه از سوی باشگاه استقلال برای فروش کوین اعلام شود، بعید به نظر می‌رسد باشگاه آپوئل قبرس قادر به برآورده کردن خواست مالی باشگاه استقلال باشد. مدیرعامل باشگاه آپوئل قبرس در مراسم معارفه ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی جدید اشاره به مشکلات مالی تیم در فصل پیش رو داشت. با این شرایط دور از ذهن است، شاهد تبادل کوین یامگا بین باشگاه استقلال و باشگاه آپوئل قبرس باشیم.

نکونام همچنین در جلسات اولیه خود با حجت کریمی از وی درخواست کرد، برای حفظ محمد محبی و مهدی قایدی هم تلاش خود را به کار بگیرد. این سه بازیکن در فصل گذشته ۲۸ گل از ۵۲ گل  استقلال را در لیگ برتر به ثمر رساندند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی