نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰
۰ |
۰
نیمار و شکیرا، مقصرهای تغییرات جدید فرمول یک!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هر دو سلبریتی در گرندپری اخیر حضور ثابتی داشتند و اقدامات آن‌ها و افراد مشهور دیگر باعث شده که فرمول یک تغییراتی در قوانین مسابقات ایجاد کند.

فرمول یک همیشه در حال ایجاد تغییرات است تا مسابقات را برای تماشاگران همواره تماشایی نگه دارد. فدراسیون فرمول یک، FIA، نگران اتفاقات اخیر است، به ویژه در مورد آنچه در گرندپری اسپانیا در بارسلونا رخ داد. رؤسای فرمول یک آنچه را که در آن گرندپری دیدند نپسندیدند، چرا که نیمار و چند سلبریتی دیگر هنوز روی خط شروع بودند که مسابقه شروع شد.

نیمار در بارسلونا دیده شد، و در میامی و موناکو هم حضور داشت. این دو پیست افراد مشهور زیادی را به خود جذب می‌کنند. شکیرا یکی دیگر از ستاره‌های بزرگی است که در دو پیست بارسلونا و میامی حضور داشت. به گزارش وبسایت Motorsport.com، فدراسیون می‌خواهد محدودیت‌هایی را برای دسترسی به پیست اعمال کند.

این حادثه در گرندپری اسپانیا، که بارها هم اتفاق افتاده، منجر به بروز مشکلاتی شده است. زمانی که خودروها موتورهای خود را روشن کردند و خط شروع را ترک کردند، سلبریتی‌ها همچنان روی خط شروع ایستاده بودند.

محمد بن سلیم، رئیس فدراسیون فرمول یک، گفت: «ما باید از حادثه گرندپری اسپانیا درس بگیریم.» استفانو دومنیکالی، مدیرعامل F۱ تأیید کرد که FIA اقداماتی را برای اطمینان از تکرار نشدن این حادثه انجام می‌دهد. بنابراین، افراد مشهور به حضور در فرمول ۱ ادامه خواهند داد و چهره‌های اصلی پیست خواهند بود، اما آزادی حرکت آنها محدودتر خواهد شد.

این مطالب را هم بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی