کنعانی‌زادگان که هیچ، از او بزرگ‌تر هم را کنار می‌گذاشتم/ او از خودش خجالت نمی‌کشد؟ آبروریزی کرد!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به حضور این تیم در کافا رفتار محمدحسین کنعانی زادگان را مورد نقد قرار داد.

تیم ملی فوتبال ایران با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل ازبکستان به قهرمانی تورنمنت کافا رسید تا امیر قلعه نویی جامی را که انتقادات زیادی نسبت به حضور ایران در آن مطرح بود کسب کند.

ملی پوشان ایران مقابل افغانستان و قرقیزستان به ترتیب با نتایج ۶ بر یک و ۵ بر یک به پیروزی رسیدند تا در فینال مقابل ازبکستان در تاشکند بازی کنند؛ دیداری پر برخورد که مصدومیت شدید علیرضا بیرانوند و اخراج محمدحسین کنعانی‌زادگان را به همراه داشت تا حاشیه‌هایی را نیز با خود داشته باشد.

کنعانی‌زادگان هنگام اخراج از سوی داور مسابقه در ثانیه‌های پایانی رفتاری را شبیه به آنچه با پیراهن پرسپولیس از او دیده بودیم تکرار کرد. او که یکی از اصلی ترین مقصران باخت سه بر صفر ایران مقابل ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ بود حالا در آستانه جامی دیگر باز هم رفتار غیر حرفه‌ای از خود به نمایش گذاشت تا جنجالی بزرگ ایجاد کند.

اسماعیل حلالی پیشکسوت تیم ملی ایران ضمن اشاره به عملکرد تیم ملی ایران در این بازی‌ها مهم‌ترین دستاورد آن را شناخت کافی کادر فنی از بازیکنان دانست. او سپس درباره رفتار کنعانی‌زادگان نیز انتقاداتی را مطرح کرد که در پی می‌خوانید:

بر خلاف نظر همه، کافا خوب بود

حلالی درباره حضور تیم ملی ایران در تورنمنت کافا و انتقاداتی که بابت بازی با افغانستان و قرقیزستان داشت، گفت: بازی‌های خیلی خوبی نبود اما من معتقدم حضورمان کاملاً الزامی بود. کمترین زمان ممکن را تا جام ملت‌ها داریم. بازی کردن حتی بازی با حریف ضعیف، بهتر از نبودن در زمین مسابقه است. امیر قلعه نویی نیاز به شناخت کامل از بازیکنانی داشت که فقط اسم و رسم بعضی از آنها را شنیده بود. کادر فنی نیاز به شناخت لازم از بازیکنان خود دارد تا بتواند برنامه‌ریزی صحیح برای جام ملت‌های آسیا پیدا کند.

بازی ضعیف بهتر از بازی نکردن است

کارشناس فوتبال ایران تاکید کرد: قبول دارم سطح فنی تیمی چون ایران با افغانستان و قرقیزستان به هیچ وجه قابل مقایسه نیست اما نباید فراموش کنیم برای موفقیت در بازی‌های بزرگ نیاز به شروع از پله اول داریم. قطعاً بدمان نمی‌آید با آرژانتین و برزیل بازی کنیم اما لازم است هزینه و زمان داشته باشیم.

او درباره تقابل با ازبکستان نیز تصریح کرد: بازی با افغانستان و قرقیزستان باعث بالا رفتن اعتماد به نفس بازیکنان جوان بود. لازم به شناخت قلعه نویی از تیم ملی داریم. او باید ابزار خودش را شناسایی کرده و طبق همان ابزار برای جام ملت‌های آسیا برنامه‌ریزی کند.

کنعانی‌زادگان آبروریزی کرد

حلالی با انتقاد تند و تیز نسبت به رفتار محمدحسین کنعانی‌زادگان هنگام اخراج در لحظات پایانی بازی با ازبکستان تصریح کرد: رفتار کنعانی‌زادگان به هیچ وجه مناسب نبود و واقعاً زننده بود. این بازیکن باید رشد اخلاقی کند. او از خودش خجالت نمی‌کشد؟! شخصیت تیم ملی ایران چنین رفتارهایی نیست. امکان ندارد کادر فنی تیم ملی ایران چنین رفتاری از او خواسته باشد.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران یادآور شد: رفتار ما با پیراهن تیم ملی ایران باید خیلی محترم باشد. رفتار هر بازیکن آبروی یک ملت است. کنعانی‌زادگان که هیچ، از او بزرگ‌تر هم اگر در تیم ملی بود و بارها چنین رفتاری می‌کرد او را کنار می‌گذاشتم. روش تربیتی او هم در باشگاه‌ها مهم بوده است چرا باید چنین رشدی داشته باشد که اینگونه رفتار کند.

امیدوار به بازیکنان ملی

حلالی درباره امیدواری‌اش نسبت به نتیجه‌گیری تیم ملی ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا تصریح کرد: کاملاً به بازیکنان تیم ملی ایران ایمان دارم. آنها جزو بهترین‌های آسیا هستند و حضورشان برای هر تیمی قوت قلب است. با این نفرات می‌توان اهداف بزرگ در سر داشت. امیدوارم بتوانیم گام به گام پیش برویم و به هدف بزرگ و مهم قهرمانی برسیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۸
  • ناشناس IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    آزموده را آزمودن خطاست وقتی کنعانی زادگان عامل باخت سه بر صفر مقابل ژاپن بوده است و درس نگرفته و بعد چن سال اون رفتار زشت رو انجام میده تازه بازی رسمی هم نبود چنانچه بازی رسمی بود و سبب شکست تیم میشد اعضای کادر فنی برای انتخابش چه جوابی دارن ؟ آقای قلعه نویی از کجا می دونی در بازی های رسمی وقتی تحت فشار قرار بگیره دوباره اون رفتارها رو از خود بروز نمی ده؟ ، خود دانی چون مسئولیت با شماست شما باید پاسخگو باشید اما وقتی فردی چن سال قبل با رفتاراش چنین نتیجه ای رو مقابل ژاپن به تیم تحمیل کرده باز تنبیه نشده و در مقابل ازبکستان چنین می کنه اگر با ده نفره شدن تیم گل می خورد انتقادها بسوی شما بود که چرا به تیم ملی دعوتش کردی؟
    • رضا IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      ناشناس جان کنعانی زادگان از بهترین بازیکنان تیم ملی هستش .حالا کارش صحیح نبود درست . ولی این بازیکن سرمایه ملی هستش وباید با هاش صحبت بشه تا از این مسائل پیش نیاد .ای کاش نکات منفی رو نبینیم و نکات مثبت رو هم ببینیم . وجود یک روان شناس خبره در هر تیمی واجب هستش . واین حرکات ناشی از نبود ن کارشناس و یا خبر نبودن هستش
    • اکبر IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      ما مدافعان خیلی خوبی داریم ولازم نیست این بداخلاق دعوت بشه
    • علی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      در جواب رضا; این اقا سرمایه صنعت اتوبوس سازییِ نه سرمایه ملی بخدا زشته یکی مثل علی اقای دائی رو کنار ی همچین موجودی سرمایه ملی دونست
    • حسین خالدی IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      کارش درست نبود ولی خیلیها به کنعانی پیله کردن جریان چیه؟؟ حالا اگر رضاییان یا طارمی اینکارو میکرد رگ غیرتتون اینطور باد میکرد؟؟ تو جام جهانی هم طارمی با اونکه سوت پایان زده شد داشت با داور بحث میکرد کسی ازتون نفس نکشید!! بسه دیگه گیر دادید خو دلش برا تیم ملی میسوخت که چنین کاری کرد وگرنه بیخیال میرفت بیرون .
    • کلنگلیس IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      حسین اسنپی لژیونرشد ودرتیم ملی شد حسین اتوبوسی لنگه دیگه کسی که تومکتب لنگ رقاصی کنه بهترازاین نمیشه💃💃💃👯‍♂️
    • ناشتا س IR ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      کنعانی زادگان در جام ملتهای قبل باعث شکست ایران شد چرا مربیان او را به تیم ملی دعوت میکنند اینها اسم خودشون گذاشتن بازی کن حرفه ای فقط پول حرفه ای میگیرن ولی الفبای اولیه حرفه ای را نمی دانند این افراد اگر دانش و علم داشتن چنین رفتار نمی کردن مربی تیم ملی یا باید قید چنین افرادی را بزنه یا از چنین افرادی تضمین بگیره تیم ملی متکی به یک بازیکن نیست جناب قلعه نویی اگر یک بازیکن یاغی دعوت نشود اتفاقی نمی افتد جام ملتهای قبل بخاطر یک حرکت بچه گانه کنعانی زادگان باعث پریدن جام و شکست ایران شد جناب قلعه نویی آزموده را آزمودن خطاست لطفا بی خیال کنعانی زادگان شوید و به فکر بازیکن حرفه ای دیگر باشید که قوانین و اصول اولیه فوتبال حرفه ای را بلد باشد
  • منصور IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    اگر در ایران داورها به بازیکنان سخت بگیرند و این حرکتها کارت زرد و قرمز،بدهند جلوی این بی نظمیها گرفته میشود
  • Shervin IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    کنعانی مدافع محکم و خوبی هستش ولی از نظر اخلاقی هنوز یکم جای کار داره
    • Gaber IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      دلیل اعتراض او بر میگرده به چند دقیقه قبل از این صحنه ها که پشت توپ قرار میگیره و حاج صفی خودش را به توپ می‌رسونه و کنعانی که پشت توپ برای ضربه قرار گرفت و آماده نواختن بود این حاج صفی که در آینده از موذی گری و رند بودن او بیشتر میشنویم قبل از کنعانی به توپ ضربه زد و باعث شد او از هم بپاشد . حاج صفی در آینده میشه مسعود که همچنان خودش را تحمیل تیم ملی می‌کنه و خیلی نامرده و از پستی انسانها که نمیتونه ببینه بعد از این مدت کنعانی یک شوت بطرف دروازه بزنه . واقعا هلالی هم نمی‌فهمه از کجا آب خورد و علتش را باید خودمان پیدا کنیم نه فقط اون صحنه را ببینیم محمد حسن با اینهمه زحمت ، قابل نبود یک توپ کاشته را بزنه . حاج صفی خیلی عوضی هست شاید چاپ نکنید ولی برازنده اش همین عوضی بودنه بهتره زود قضاوت نکنیم و کسی را نرنجانیم .سپاهان خواهانش بود ولی نرفت که حاج صفی او را هدف قرار داد
  • علی IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    اینایی که از کنعانی زادگان انتقاد می‌کنند اصلا بازی رو ندیدن...داور به شدت به نفع ازبکستان سوت میزد و بچه های مارو قلع و قم کردن.. حداقل باید دو تا اخراجی میداد ازبکستان..بعد فقط سر یه اعتراض بازیکن مارو اخراج می‌کنه...جای کریم باقری خالی بود که یه سیلی به بازیکن ازبک میزد..
    • محمد IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      درود بر کنعانی زادگان با غیرت وبا اصالت واقاکریم خان باقری ...حاج صفی چرا اومد توپی که کنعانی کاشت که بزنه را زد کار حاج صفی خیلی سخیف وبد بود ....کنعانی خدا پشت وپناهت
  • منصف IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    ایشان بیشتر به درد اتوبوس تیم ملی می خورد تا تیم ملی
    • شقاطق IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      بابا این سرمربی ملی از بازیکن پرسپولیس خوشش نمی یاد چرت می که اینهایی که نظر اون قبول دارن کیسه کشا هستن
  • مجتبی IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    آفرین جناب حلالی خوشحالیم که کادر فنی همچین نگاه و توقعی از بازیکنان در قبال اخلاق مدار بودن دارند
  • کنعانی کتک خور IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    کنعانی زادگان کاش یه بازیکن بود تا میخورد یه کتک مفصل بهش میزد بعدش اون بازیکن مادام العمر از فوتبال محروم میشد هم میارزید
    • رضا IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      اگه استقلالی بود حتما همین کار رو باهاش می کردند
  • ایران DE ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    دعوت کنعانی زادگان ، غلامی ، چشمی واقع خنده دار هستش ... شجاع ، رضائیان ، حزباوی ، حسینی ، محمدی ، حاج صفی ، تفضلی ، یزادانی ، نادری ، سرلک ، عزت الهی ، امیری ، محرمی ، جلالی .... اینا بهتر از اون سه تا اتوبان نیستن؟ گروهبان قندلی بخودت بیا زنگ تفریح نشی آخرشم نکونام یا گل محمدی سر مربی خواهد شد اما نمیدونم این متملق مافیا رو چطور انتخاب کردن
  • فرامرز IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    آقای حلالی عزیز در بازی با افغانستان و قرقیزستان کدوم بازیکن تازه کار و جوونی بکار گرفته شد که با بازی مقابل این تیم ها اعتماد به نفسش بالا رفت ؟ آزمون طارمی جهان بخش و.... رو که احتمالا بازیکن های جدیدی نمی دونی که احیانا ؟
  • مهدی م IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    چه ربطی داره شلوغش کردیدبازی مهمی نبوده اتفاقاخوب کاری کرد وقت بازی وگرفت
  • معروف IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    موافقم کنعانی زادگان و هر بازیکن مثل ایشان از تیم ملی باید حذف شود.
    • سعید US ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      من هم موافقم اگر مربی تیم ملی بودم هیچ وقت کنعانی زادگان دعوت نمی کردم ولی متاسفانه آقای قلعه نوعی خودش هم بااخلاق و خلق خوی کنعانی زیاد فاصله نداره واینکه که بازم دعوتش میکنه
  • هوادار قدیمی فوتبال US ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    آقای حلالی حرف دل همه فوتبال دوستان را زده است باید با رفتار های ابله هانه کنعانی که مایه ننگ و خجالت مردم ایران شده است برخورد جدی کرد چرا باید بازیکن بی تربیت و معمولی مثل او به تیم ملی دعوت شود هیچ باشگاهی در ایران نباید چنین بازیکنانی را به خدمت بگیرند اینها ظرفیت پیشرفت و رشد مادی را ندارند
  • حامد IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    از یک رقاص چه انتظاری دارید همچین افراد را باید از تیم حذف کنند تا آدم شوند
    • ناشناس؟؟؟ IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      اتفاقا رقصش قشنگیه . کوری چشم دشمناش
  • شاهرخ IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    شیث رضاءی خوب بدردش می خوره
  • Gaber IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    مواظب حرف زدن خود باشیم بدون تماس با کنعانی زادگان دلایل عجیبی برای خود نتراشید . فقط یک صحنه را دیده و قضاوت می‌کنه نه اینکه خودت خیلی خوش اخلاقی . بعد از اینهمه در تیم ملی بازی کردن اومد یک کاشته بزنه که یکی نامرد و پست مثل حاج صفی میاد توپی که آماده برای زدن بود زد و کنعانی را از هم پاشوند بازیکنی چون حاج صفی در تیم ملی یعنی همین نفرت انگیزی و رفتن بازیکن خوب از ایران . حاج صفی قبلاً هم کریمی را که سرورش بود با رای ناعادلانه که نهایتا بدردی نخورد نامردی خود را به نهایت رسوند. واقعا کمی تفکر لازمه دوست داری کسی را بزنی فقط فکرش را بکن و بعد بیا حرافی کن شاید خبر چاپ نکنه ولی حقیقت همینه
  • رضا IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    ازقدیم بعضی از پرسپولیسی ها همنیطوربودندکه هیچ تیمی چنینی بازیکنانی نداشته محرمی، کرمانی مقام، شیث رضاءی،نصرتی که اگراستقلالی بودندباجریمه ومحرومیت ابدی وشاید شلاق وزندان هم شامل حالشان می شد ولی چون پرسپولیسی هستند.این به کارشان ندارند
  • ناشناس IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    تیم ملی جای رنگ نیست .مهری چرا رنگ لباسش روی سکو فرق میکرد.
  • سعید IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    درود بر ‌اسماعیل‌حلالی‌پرسپولیسی‌باشرف‌ما‌‌
  • تقی IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    نظرات همه دوستان خواندیم همیشه با غرض‌ورزی حرف می‌زنیم این ابیه اون قرمزه فقط بلدیم توهین کنیم. جای بسی تاسف از این همه اظهار نظر
  • ناشناس IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    وقتی تیم ملی در بینه نباید نگاهها رنگی باشه اگر در بازیهای رسمی چنین حرکاتی پیش بیاد مهم نیست بازیکن از کدوم تیمه استقلالیه پرسپولیسیه و......وقتی نتیجه ۳بر صفر برای تیم مقابل اعلام کنن اونوقت می دونید یعنی چی بحث سر اینه کنعانی زاده گان وقتی چن سال پیش با چنین رفتارهایی تیم ضربه خورد و سه بر صفر به نفع ژاپن اعلام کردن چطور تنبیه نشدی ؟ کادر فنی باید قوانین و مقررات و منشور اخلاقی سفت و سختی بزارن چنانچه بازیکنان توان مدیریت رفتار خود رو نداشتن و نادیده گرفتن باهاشون برخورد بشه تیم ملی ویترین مردمان کشورشونه قرار نیست اگر قهرمان نشدیم بلحاظ اخلاقی هم بازنده باشیم
  • امیر بابک IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    کنعانی زادگان مدافع محکم و سطح بالایی هست باید به لحاظ کنترل رفتار و هیجاناتی تمرکز بیشتری لازم داره. محمد حسین پسر خوبی هست یه مقدار رفتار و عملکرد داور او را عصبی کرد اما رفتا رش درست نبود اخلاق حرفه ای یعنی کنترل عواطف و احساسات. کنعهاتنی به زادگان باید قدر خودش و تیم ملی را بیشتر بدونه
  • رضا مرادی پور IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    درسته کار درستی نکرد اما باید بازیکن حریف رو هم در نظر گرفت که زمانش رو میشناسن که چطور رو اعصاب بازیکن راه برن و عصابنیش کنن
  • منتشلو IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    سلام. کار بسیار زشتی انجام داد باید حتما تنبیه بشه ولی تنبیه مناسب ولی متاسفانه با وساطت این و اون تموم میکنن زشته بازی کن در این سطح مثل بچه ها بشینه تو زمین بگه نمیرم بیرون .
  • Ss IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    می خاست توجام جهانی فیکس بازی کنه عامل باخت ایران مقابل ژاپن
  • ایران IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    حلالی شیر مادر و نان پدر حلالت
  • ع ق QA ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    یحیی خوب کرد که همه راه های بازگشت را بروی این بست ایشون نباید در تیمی که سید جلال و کریم اقا باقری داره قرار بگیره
  • سعید IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    کنعانی زادگان از مدافعان خوب تیم ملی می باشد از روی تعصب بعضی وقتها اشتباهاتی می‌کنه که لازمه آن یک روان شناس خوب در اردوی تیم ملی هستش
  • رضا US ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    من خودم پرسپولیسی ۶ آتیشه هستم...رفتار محمد حیسن اصلا قابل قبول نیست ولی آقا اسماعیل خان هلالی رفتارهای خودت زمانی که فوتبال بازی میکردی یادت رفته
  • فرزاد IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    به نظر من باید به مسئله ای که باعث بر هم زدن تعادل روحی کنعانی شد توجه کرد، اون حرکت زشت حاج صفی و اجازه ندادن به کنعانی جهت ارسال ضربه، دلیلش فقط همین بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی