نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
معاینه بیرانوند توسط دو پزشک متخصص؛ عمل سنگربان تیم ملی منتفی می‌شود؟/ پزشک مدیرعامل بالای سر ستاره پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یک پزشک متخصص به علیرضا بیرانوند معرفی کرد تا فک شکسته خود را به او نشان دهد.

دیدار تیم ملی ایران برابر ازبکستان در فینال جام کافا که با قهرمانی کشورمان به پایان رسید برخلاف انتظار دیداری پرحادثه و جنجالی از کار درآمد. فک علیرضا بیرانوند شکست تا بار دیگر برخود گلر تیم ملی با بازیکن خودی همچون جام جهانی قطر برای او گران تمام شود و حالا بیرو مدتی را باید خانه‌نشین شود.

از برخورد شدید دقیقه پنج بیرانوند با عزت اللهی تا اخراج کنعانی‌زادگان و درگیری‌های انتهای بازی اما برخورد شدید گلر شماره یک تیم ملی با بازیکن خودی و خروج او از زمین همچون دیدار با انگلیس در جام جهانی این بار بسیار گران‌تر برای او تمام شد؛ چراکه فک بیرانوند دچار شکستگی شد و این بازیکن باید فک خود را به تیغ جراحان بسپارد. برهمین اساس علیرضا بیرانوند خودش با یک پزشک از قبل هماهنگ کرده بود که امروز (شنبه) ساعت ۱۰:۳۰ نزد او برود تا معاینه و سپس زمان برای عمل جراحی بگیرد.

لابد می‌دانید در حالی که شایعات جنجالی پیرامون رابطه علیرضا بیرانوند و رضا درویش وجود دارد، مدیرعامل سرخپوشان به عیادت گلر شماره یک تیمش رفت. مصدومیت شدید بیرانوند بهانه‌ای شد تا در یک جلسه غیررسمی، رضا درویش به منزل گلر شماره یک سرخپوشان برود و از او عیادت کند. باشگاه پرسپولیس بدون اشاره به شایعات اطراف این دروازه‌بان نوشته: «درویش در این دیدار در جریان آخرین وضعیت درمان علیرضا بیرانوند قرار گرفت و برای او آرزوی سلامتی کرد.»

بیرانوند و درویش

این در حالی است که بیرانوند با ارسال دو نوتیس به باشگاه پرسپولیس در خصوص مطالباتش، در آستانه فسخ قرارداد با قرمزها قرار دارد و ارسال نوتیس بعدی، به منزله پایان کار او در پرسپولیس با قرارداد فعلی خواهد بود. هفته گذشته همچنین اخبار از جلسه وکیل بیرانوند با درویش حکایت داشت که به نظر اختلافات طرفین در آن برجسته شده و حتی بیرانوند به نماینده خود گفته بود تا زمانی که درویش در باشگاه باشد، حاضر به حضور در پرسپولیس نیست!

ملاقات دوستانه درویش با علیرضا بیرانوند اما به همین جا ختم نشد و مدیرعامل پرسپولیس یک پزشک متخصص به علیرض بیرانوند معرفی کرد تا ساعت ۸:۳۰ امروز او را معاینه کند بلکه اصلا این دروازه‌بان نیاز به عمل جراحی نداشته باشد و با سیم‌کشی و فیکس کردن بتواند دوباره سلامتی‌اش را به دست بیاورد هرچند احتمال آن کم است.

در همین رابطه: ستاره پرسپولیس و تیم ملی به اتاق عمل رفت/ آخرین صحبت‌های بیرانوند پیش از جراحی +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • جرق جروق کوهی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    دقیقا" همانجائی را که به استقلالی ها نشان داد از همانجا ترکید!
    • منصف IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      خدادجای حق نشسته....این ادم بیش از حد متکبر شده بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی