گزینه جذاب استقلال به سمت پرسپولیس چرخید/ درخواست یحیی‌ برای بازگشت آقای گل لیگ برتر
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شماره هشت سابق پرسپولیس بار دیگر در آستانه بازگشت به جمع سرخپوشان قرار دارد.

رضا اسدی که در لیگ بیست و یکم به عنوان شاه‌مهره نقل و انتقالاتی در نهایت به پرسپولیس پیوسته بود، علیرغم نمایش موفقی که داشت به دلیل برخی حواشی‌ها در نهایت ترجیح داد به حضور خود بعد از یک سال پایان دهد و در ادامه فصل گذشته راهی تراکتور شد.

اسدی که با بی‌مهری عجیبی در دوره حضورش در پرسپولیس مواجه شده بود، در فصل گذشته راهی تراکتور شد و تا بازی پایانی نیز شانس آقای گلی داشت. او در تیم پاکو خمس به عنوان مهاجم، دومین گلزن فصل لقب گرفت تا در پنجره تابستانی بار دیگر در قامت ستاره ظاهر شود.

اتفاقی که باعث شده تا اکنون بحث زیادی درباره آینده او شکل گیرد و از استقلال و سپاهان نیز به عنوان دیگر مقصدهای احتمالی وی یاد شود. با این حال اکنون یک اتفاق ویژه باعث شده تا اسدی برای فصل آینده کاملا مردد شود و با کمی فرصت به دنبال تصمیمی ویژه باشد.

یحیی گل‌محمدی که فصل گذشته نیز به رضا اسدی پیشنهاد تمدید قرارداد داده بود و در ادامه پیشنهاد عجیب باشگاه باعث شد تا او ضمن رد آن راهی تراکتور شود، اکنون بار دیگر خواهان جذب این ستاره ملی‌پوش شده است.

شماره هشت فصل بیست و یکم پرسپولیسی‌ها که تجربه بازگشت به اردوی تیم ملی را نیز به دست آورده و رویای خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا دنبال می‌کند، اکنون با این پیشنهادی که دریافت کرده، احتمال بازگشت وی به پرسپولیس افزایش یافته است و بعید است اینبار آن را از دست بدهد.

ثبت ۱۲ گل در فصل گذشته و در ترکیب تراکتور باعث شده تا او اینبار به دنبال حضوری درخشان‌تر در پرسپولیس باشد و گفته می‌شود به زودی تصمیم نهایی خود را در این زمینه خواهد گرفت و بار دیگر به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه خواهد شد

در همین رابطه: ماجراهای پیشنهاد استقلال و پرسپولیس به سرخ‌پوش سابق؛ پرسپولیس اصلاً! استقلال شاید/ پیشنهاد خارجی هم از سرمربی سابق می‌رسد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • Amir ali IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    خدایی خوبه
    • شوتبال IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      هافبک دفاعی نه، اما هافبک پشت مهاجم خیلی خوب و خطرناکه
    • لنگ مافیائی کثیف IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      لنگپولیس پول زیاد دارد به چاه نفت وصله که می تواند بازیکن از چنگ سپاهان وحتی زنوزی پولدار درآورد پارسال هم ۳۰میلیارد به صادقی داد وبرای یک فصل جذبش کرد اینها به جایی وصلند که نون وآب توش هست
    • اسی IR ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      پرسپولیس عشق است و اون هایی که تیم ریشه دار و محبوب ارتش چهل میلیونی را درک می کنند تازه آسیایی شده ثبات داره تو آسیا هم تا فینال رفته چرا به این تیم بزرگ نیایند مگه کیسه است که مدیر عاملش می گه به بازیکن نیمکت نشین قرارداد نجومی دادیم و پول گرفتند می گن نگرفتیم تا باختاشون را حل کنند واقعا پرسپولیس کجا کیسه کجا
  • محمدی IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    خداروشکر . مالی نبود
  • حامد IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    مال بد بیخ ریش صاحابش
  • علی IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    یعنی چی ؟!!! ما عیسی را داریم امروزم که یحیی گفت پریرا می مونه تازه مهاجم خارجی هم میخوایم . تو این اوضاع که سهمیه زیر ۲۵ هم حذف شده و۲۲ بازیکن بزرگسال داریم ،چرا باید ولخرجی کنیم واسه این بنجل !!!
  • آریا US ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    اسدی بازیکن خوبیه؛ اما یحیی در خط میانی ازش استفاده میکرد و بیشتر اوقات هم نیمکت نشین بود! اگر هواداران پرسپولیس یادشون باشه؛ تیم پرسپولیس چندسال قبل ۱ بازیکن در خط میانی داشت به اسم رضا حقیقی؟ دقیقا از لحاظ فیزیک و چهره و قد و شیوه ی بازی شبیه اسدی بود!
  • ساوالان IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    لنگ بار دیگه فوتبالشو نابود می کنه
  • جامی IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    نمیدونم چرا حس میکنم سبک بازیش به پرسپولیس نمیخوره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی