رسیدن به آرامش برای مسی سخت است اما.../ لئو می‌تواند باعث رشد فوتبال آمریکا شود
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خوان سباستین ورون، ستاره سابق فوتبال آرژانتین، می‌گوید لیونل مسی حالا دیگر به دنبال آرامش است و تنها به این خاطر بود که تصمیم گرفت راهی آمریکا شود.

خوان سباستین ورون، ملی‌پوش سابق آرژانتینی که در این کشور محبوبیت زیادی دارد و با لقب جادوگر کوچک شناخته می‌شود با بسیاری از ستاره‌های گذشته و فعلی فوتبال کشورش رابطه‌ای صمیمی دارد و لیونل مسی یکی از این ستاره‌ها است.

ورون که در بازی دوستانه بین تیم‌های رونالدینیو و روبرتو کارلوس در شهر اورلاندوی آمریکا شرکت کرده بود بعد از بازی در میکسدزون ورزشگاه حاضر شد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد. بیشتر سوال‌ها از او درباره دوستش لیونل مسی و تصمیم او برای پیوستن به اینترمیامی و بازی در لیگ آمریکا بود.

ورون در این باره گفت: با صحبت‌هایی که با لئو داشتم مشخص است که او در  حال حاضر فقط به دنبال آرامش است. هر چند رسیدن به آرامش برای کسی در حد مسی در هر شرایطی دشوار است. البته لئو به سال‌های پایانی دوران فوتبالش رسیده و می‌شود حدس زد قصد دارد این مدت را با شرایطی کمتر دشوار پشت سر بگذارد.

مسی بعد از دو سال درخشان در پاری‌سن‌ژرمن حالا وارد مسیری جدید در دوران حرفه‌ای‌اش می‌شود. در اینترمیامی و آمریکا همه با آغوش باز منتظر ورود لئو مسی هستند و می‌دانند حضور او در لیگ کشورشان می‌تواند چه نقشی در رشد و پیشرفت فوتبال در آمریکا داشته باشد.

ورون در ادامه صحبت‌هایش به دیدار دوستانه خیریه‌ای که در آن شرکت کرده بود اشاره کرد و گفت: خیلی خوشحالم که توانستم یک بار دیگر با هم‌تیمی‌های سابق و رقیبان درخشانی که در گذشته داشتم در یک زمین بازی کنم.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی