نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
قرمزها این تابستان کولاک می‌کنند/ این هزینه رکوردشکن است!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرسنال با هزینه ۲۰۰ میلیون پوندی در تابستان امسال قصد دارد تا منچسترسیتی را دوباره در رقابت قهرمانی لیگ برتر به دردسر بیاندازد.

آرسنال در حال آماده شدن برای ولخرجی ۲۰۰ میلیون پوندی است. توپچی‌ها قرارداد ۶۵ میلیون پوندی کای هاورتس از چلسی را در ۴۸ ساعت آینده تکمیل خواهند کرد و همچنان در حال مذاکره با وستهام برای امضای ۱۰۰ میلیون پوندی دکلان رایس هستند و پیشنهاد سومی نیز در راه است.

و آنها همچنین بر این باورند که پس از رد پیشنهاد اولیه ۳۰ میلیون پوندی برای یورین تیمبر، با آژاکس برای ۵۰ میلیون پوند سازش خواهند کرد. در حالی که انتقال هاورتس از استمفوردبریج مراحل رسمی را طی می‌کند، هواداران آرسنال نسبت به خرید رایس نگرانند.

وستهام امیدوار است که منچسترسیتی به علاقه دیرینه خود برای جذب هافبک انگلیسی جامه عمل بپوشاند، اگرچه هنوز پیشنهادی از برندگان سه‌گانه دریافت نکرده است. این باعث می‌شود که آرسنال قبل از اینکه سیتی رویکردی را اتخاذ کند، با پیشنهاد سوم مطابق با ارزش ۱۰۰ میلیون پوندی چکش‌ها پا پیش بگذارد.

وستهام دیوید مویس تاکنون پیشنهادهای ۷۵ میلیون پوندی و ۹۰ میلیون پوندی رایس را رد کرده، هرچند منابع استادیوم لندن معتقدند که این حماسه به پیروزی می‌رسد. رایس همچنان ترجیح می‌دهد به استادیوم امارات برود و مشتاق ماندن در لندن است.

و با توجه به اینکه میکل آرتتا، سرمربی توپچی‌ها، امیدوار است که هاورتس و رایس هر چه زودتر در تیمش باشند، همچنین به دنبال تقویت خط دفاعی خود است. آرسنال در حال حاضر یک پیشنهاد ۳۰ میلیون پوندی برای تیمبر ۲۲ ساله ارائه داده که رد شده است.

هزینه تابستانی بیش از ۲۰۰ میلیون پوند می‌تواند رکورد جدیدی برای آرسنال در یک پنجره ثبت کند. آرتتا، که در لیگ برتر در نهایت پس از سیتی در رده دوم قرار گرفت، مایل است چند بازیکن را از ترکیب حذف کند. گرانیت ژاکا، سدریک سوارس و نیکولاس پپه همگی در حال جدایی هستند، در حالی که توماس پارتی توجه عربستان سعودی را به خود جلب کرده است.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حميد وِنگر IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    ايشالا با اين خريد ها روزاي خوبي در انتظارمونه
  • تا همیشه یه آرسنالی میمونم IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    اگر اینایی که زیر نظر داره،خریداری کنه،آرسنال این فصل تکمیله،فقط دیوونه نشه پارتی بفروشه.ژاکا میره ، اگه پارتی بره ،یکمی سخت میشه وسط زمین لرامون۴از نظر قدرت دفاعی و بدنی.هرچی میشه فقط به نفع کل تیم باشه،زودم خریدارو انجام بدن که دیگه حوصلمون داره سر میره از این همه انتظار....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی