نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
خرید ستاره ملی پوش به معنی رفتن این مدافع خاص نیست/ یحیی هر ۲ بازیکن را می‌خواهد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خیلی‌ها فکر می‌کنند خرید احتمالی محمدحسین کنعانی زادگان، به معنی جدایی گولسیانی است.

پرسپولیس مذاکراتش را برای جذب نفرات مدنظرش آغاز کرده و طبق لیست یحیی گل محمدی مدیران پرسپولیس درحال مذاکره برای تمدید قرارداد چند ستاره و خرید بازیکنان جدید هستند. یکی از بازیکنانی که در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد، محمدحسین کنعانی زادگان مدافع فیکس تیم ملی است. این بازیکن مذاکرات بسیار خوبی را با مدیران پرسپولیس انجام داد و توافقات نهایی هم حاصل شد.

با این حال قرار است به زودی و با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت به کنعانی زادگان،جذب این بازیکن ملی پوش قطعی شود. از طرفی گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس که به تازگی به تیم ملی کشورش هم دعوت شده، مشغول مذاکره برای تمدید قرارداد با پرسپولیس است. گولسیانی که عملکرد بسیار خوبی در فصل گذشته داشت و گل‌های مهمی هم برای تیمش به ثمر رساند، مورد توجه چند تیم خارجی قرار گرفته ولی می‌خواهد ابتدا تکلیفش با پرسپولیس مشخص شود.

دو طرف باید از نظر مالی به توافق برسند ولی این اتفاق تا الان رخ نداده است. خیلی‌ها فکر می‌کنند در صورت خرید کنعانی زادگان، گولسیانی باید از جمع سرخ پوشان جدا شود.با این حال پیگیری‌ها نشان می‌دهد چنین چیزی صحت ندارد و یحیی گل محمدی هر دو بازیکن را می‌خواهد. یحیی با توجه به اینکه تیمش مدافع عنوان قهرمانی به حساب می‌آید و البته می‌خواهد حضور پرقدرتی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد، نیاز دارد تا در هر پست چند بازیکن خوب و باکیفیت را در اختیار داشته باشد.

از همین رو از مدیران تیمش خواسته تا ضمن حفظ بازیکنی مثل گولسیانی، یک مدافع باکیفیت هم جذب شود. به این ترتیب در صورت جذب کنعانی زادگان و ماندن گولسیانی ،پرسپولیس برای فصل آینده ۴ مدافع خوب خواهد داشت. مرتضی پورعلی گنجی و فرشاد فرجی دو مدافع شمالی قرمزها با پرسپولیس قرارداد دارند و فصل بعد هم در این تیم بازی خواهند کرد. گولسیانی و کنعانی زادگان هم به این جمع اضافه می‌شوند و رقابت نزدیکی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی پرسپولیس خواهند داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی