نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
استقلال
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استقلالی‌ها فرایند نقل‌وانتقالاتی خود را از خط دفاعی شروع کرده‌اند.

در روزهای آشفته نقل‌وانتقالات فوتبال ایران، به نظر می‌رسد هوای گرم تابستان بالاخره سران استقلال را به تلاش برای جذب بازیکن جدید وادار کرد و در این بین طبق شنیده‌ها، سران استقلال موفق شدند جلوی نام برخی از بازیکنان حاضر در لیست جواد نکونام «تیک» بزنند.

برگشت به خانه

با توجه به شرایط خط دفاعی استقلال و نحوه بازی تیم جواد نکونام، داشتن یک مدافع میانی مطمئن در صدر لیست خواسته‌های نکونام قرار می‌گیرد که سران استقلال بدین ترتیب توانستند رضایت عارف آقاسی مدافع جوان فولاد خوزستان را برای بازگشت به استقلال کسب کنند. عارف آقاسی، مدافع پیشین استقلال بار دیگر در آستانه حضور در این تیم است و  با توجه به حضور نکونام سرمربی او در فولاد، آقاسی به استقلال باز خواهد گشت. عارف آقاسی پیش‌تر در لیگ بیست و یکم به استقلال پیوسته بود ولی به دلیل مشکلات خانوادگی در نیم فصل، تیمِ فرهاد مجیدی را ترک کرد تا به خوزستان برگردد.

آرمین هم دوباره آبی می‌پوشد

آرمین سهرابیان مدافع سابق استقلال و فعلی گل گهر سیرجان هم به مانند عارف آقاسی پس از مدتی جدایی از استقلال، قرار است به پایتخت ایران برگردد تا پیراهن آبی استقلال را بپوشد. سهرابیان مدافع ۲۸ ساله‌ای است که با درخشش در سپاهان توانست به پیراهن استقلال برسد و دو فصل پیراهن این تیم را برتن کند. او اما از استقلال راهی سایپا و بعد گل‌گهر سیرجان شد و حالا بعد از ۵ سال بار دیگر در آستانه بازگشت به استقلال قرار گرفته است. سهرابیان پارسال یکی از مهره‌های تاثیرگذار گل‌گهر در لیگ بیست‌ودوم بود که به پیراهن تیم ملی هم رسید. قرارداد او با نماینده سیرجان به اتمام رسیده و به همین خاطر با نظر جواد نکونام وارد مذاکره با مدیران باشگاه استقلال شده است. توافقات اولیه میان این مدافع باتجربه و باشگاه استقلال صورت گرفته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، قرارداد سهرابیان به زودی امضا می‌شود و او در خط دفاعی استقلال به بازی گرفته خواهد شد.

نقشه های جواد نکونام برای جناح چپ استقلال/ سهرابیان برگ برنده آبی ها در نقل و انتقالات؛ ۲ لژیونر در لیست انتظار!

دغدغه جدید نکونام؛ سمت چپ استقلال

توانایی آرمین سهرابیان برای بازی در سمت چپ باعث می‌شود تا مقداری مدیران استقلال برای جذب سهرابیان اشتیاق بیشتری داشته باشند اما نکونام برای این پست دو نام دیگر هم در لیست خود قرار داده است: میلاد محمدی مدافع لژیونر و ملی پوش فوتبال کشورمان که همچنان با آاک یونان قرارداد دارد و بعید است به استقلال بیاید و همچنین محمد نادری دیگر مدافع سابق آبی‌ها که دو فصل اخیر در آلتای اسپور شاگرد مصطفی دنیزلی بود.

در شرایط فعلی اولویت استقلالی‌ها این است که شرایط فنی تیمشان را بررسی کنند و ببینند آیا می‌توانند با استفاده از عارف آقاسی-محمدحسین مرادمند در قلب دفاع، از آرمین سهرابیان در سمت چپ دفاعشان استفاده کنند یا نه. این احتمال وجود دارد که آبی‌ها به سراغ جذب مدافع چپ جدیدی برای لیگ بیست‌وسوم نروند و سهرابیان مدافع چپ اصلی نکونام در فصل جدید باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • بهرام IT ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    دنبال چه کسانی میروند؟؟میلاد محمدی آخه به درد کی میخوره با اون افتضاحی که تو جام جهانی به بار آورد؟؟یا اون بقیه هم همینطور....
  • رضا IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    اقایان وزیر ورزش و مسولان،اقای تاج،شمارا ب شرف فاطمه الزهرا س به استقلال هم مثل پر پول لیس کمک کنید،فرق نزارید،جان عزیزانتان، تا ثابت شود فرقی نمیزارید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی