نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰
۰ |
۰
انگولو کانته
منبع: BBC
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انگولو کانته تیم رده سوم رویال اکسلسیور ویرتون بلژیکی را خریداری کرد.

انگولو کانته باشگاه رده سوم رویال اکسلسیور ویرتون بلژیکی را خریداری کرده است. هافبک ۳۲ ساله فرانسوی از اول جولای به جای فلاویو بکا به عنوان رئیس باشگاه مستقر در نزدیکی مرز لوکزامبورگ مالکیت باشگاه را بر عهده خواهد گرفت، یعنی در همان تاریخی که از چلسی به تیم الاتحاد عربستان سعودی خواهد پیوست.

باشگاه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «فلاویو بسیار خوشحال است که می‌تواند کلیدهای باشگاه را به انگولو کانته بدهد. او بازیکنی با شخصیت است، نه تنها به خاطر ویژگی‌های فوتبالی‌اش، بلکه به خاطر ویژگی‌های انسانی‌اش.»

تیم بلژیکی در حال بازیابی مجوز حرفه‌ای خود است و در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ در بخش ۱ ملی بلژیک بازی خواهد کرد. این بخش دو پله پایین‌تر از رده برتر کشور یعنی لیگ حرفه‌ای بلژیک قرار دارد. هیچ جزئیاتی در مورد اینکه آیا کانته برای خرید اکسلسیور ویرتون هزینه پرداخت کرده یا خیر منتشر نشده است. باشگاه می‌گوید که هیچ بدهی ندارد و هیئت مدیره در روزهای آینده تشکیل خواهد شد.

کانته کار خود را در بخش آماتور فرانسه در بولون آغاز کرد، قبل از اینکه در سال ۲۰۱۳ توسط کن دیده شود. او در فصل ۱۶-۲۰۱۵ به لسترسیتی کمک کرد تا قهرمان لیگ برتر شود و بعد به چلسی پیوست. کانته در استمفوردبریج قهرمان لیگ قهرمانان، لیگ برتر، لیگ اروپا و جام حذفی شد. او همچنین نقش کلیدی در موفقیت فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ داشت.

پس از اینکه ویلفرد زاها با خواننده رپ استورمزی در اوایل این هفته کرایدون اتلتیک را معامله کرد، خرید اکسلسیور ویرتون جدیدترین مورد خریداری شده توسط یک بازیکن حرفه‌ای است،

این مطالب را هم بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی