نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
از ایران پیشنهاد دارم اما ترجیحم بازی کنار رونالدو است!/ دوباره برای لژیونر شدن امید دارم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ضرغام اسماعیل اظهارات بسیار عجیبی در مورد تیم آینده خود به زبان آورد.

ضرغام اسماعیل هیچگاه در لیگ ایران بازی نکرده اما همواره نامش حوالی ایران شنیده می‌شد به خصوص در سال‌های قبل که گفته می‌شد مورد توجه پرسپولیس قرار دارد.

با این حال این مدافع چپ که در این فصل در الطلبه عراق بازی می‌کرد همچنان مدعی است که از ایران پیشنهاد دارد و با توجه به مصدومیت افت او احتمالا این بازیکن عراقی به این صورت بازار گرمی کرده است.

او در یک برنامه تلویزیونی گفت: علی‌رغم مصدومیتم فصل خوبی داشتم و امیدوارم که جام حذفی را بگیریم. پیشنهاداتی از ایران، بحرین و لبنان دارم ولی من ترجیح می‌دهم که در عراق بازی کنم نه این لیگ‌ها!

او در مورد امیدواری‌اش به لژیونر شدن گفت: با این حال امیدوارم به لیگ ترکیه برگردم و امیدوارم که کنار کریستیانو در النصر بازی کنم. همچنین دوست دارم که در رئال مادرید بازی کنم. دوباره برای لژیونر شدن امید دارم و اگر این دفعه لژیونر شوم قطعا از دفعه پیش بهتر خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    همه رو برق میگیره ما رو فیتیله چراغ نفتی! یارو تو عراق قالپاق‌دزد بوده واسه لیگ ایران سوسه میاد! آخه پسرجون! نام ایران بزرگترین نام نامی همه کشورها و تمدن‌هاست اون موقعی که همدیگه رو داشتین می‌خوردین ما کنار دریاچه ساوه ماهیگیری میکردیم(۲۲۰۰ سال پیش از میلاد مسیح علیه‌السلام)
  • امیر IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    شتر درخواب بیند پنبه دانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی