نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
همسایه‌ها از دست رونالدو شاکی شدند؛ او مثل فرعون است!/ ویدیویی از خانه جدید رونالدو که به بیمارستان تشبیه شده را ببینید
منبع: Daily Mail
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ساخت عمارت بزرگ کریستیانو رونالدو در پرتغال یک سال بیشتر طول می‌کشد و همسایه‌ها از این بابت عصبانی هستند.

کار ساخت عمارت «اندازه بیمارستان» کریستیانو رونالدو در نزدیکی لیسبون یک سال بیشتر طول خواهد کشید و همسایگان از این بابت به شدت عصبانی هستند.

همانطور که توسط مجله «لوک» گزارش شده، کار ساخت عمارت ۲۸ میلیون پوندی رونالدو و شریک زندگی‌اش جورجینا رودریگس که بیش از سه سال است ادامه دارد و حداقل تا ۱۲ ماه دیگر ادامه خواهد داشت، همسایگان را عصبانی کرده است. ویدئویی از ماه گذشته نشان داد که هنوز کار زیادی برای انجام دادن روی این عمارت وجود دارد، که محلی‌ها از آن به عنوان «هرم رونالدوی فرعون» نام می‌برند.

با توجه به محبوبیت رونالدو، چندین رسانه و یوتیوبر محتوایی در مورد این عمارت تولید کردند، به این معنی که مکان آن برای عموم مردم پرتغال شناخته شده است. پیش‌بینی می‌شود وقتی رونالدو از فوتبال بازنشسته شود، با خانواده‌اش زمان خود را بین مادرید و نزدیک ساحل لیسبون بگذرانند.

اما همسایگان از پروژه در حال انجام خسته و کلافه شده‌اند، یکی از همسایه‌ها می‌گوید: «آنها سه سال است که مشغول ساخت و ساز هستند. خانه آنقدر بزرگ است که شبیه بیمارستان است. خیابان من ماه‌هاست که بسته است، باغم پر از گرد و خاک است. همه به خاطر هرم رونالدوی فرعون.»

در ابتدا انتظار می‌رفت که این پروژه ۱۰ میلیون پوند هزینه داشته باشد، اما قیمت به ۱۷ میلیون پوند و اکنون به ۲۸ میلیون پوند افزایش یافت. یک باشگاه گلف در نزدیکی عمارت باید جابه‌جا می‌شد که یکی از عوامل افزایش هزینه‌ها است. گفته می‌شود رونالدو برای تامین امنیت بیشتر سعی کرده زمین گلف را بخرد اما پیشنهاد او رد شد.

عمارت رونالدو که گمان می‌رود گران‌ترین ملک در پرتغال باشد، قرار است شامل یک استخر شیشه‌ای غول‌پیکر با راهروی زیر آب باشد. این مرد ۳۸ ساله خواهان یک اتاق خواب مستر به مساحت ۱۰۰ متر مربع نیز هست. همسایه‌ها همچنین نگران این هستند که این ملک چشم‌اندازی به باغ‌هایشان داشته باشد و تردیدهایی در مورد اینکه آیا رونالدو هرگز به این خانه نقل مکان می‌کند یا خیر، مطرح شده است.

رونالدو همچنین دارای یک ویلای مجلل در تورین از زمان حضورش در یوونتوس، و همچنین یک عمارت ۴.۸ میلیون پوندی در لافینکا در نزدیکی مادرید است. علاوه بر این، رونالدو یک آپارتمان هفت طبقه در فونچال در جزیره محل تولدش، مادیرا، هم دارد.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساغر IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    یه خونه بیشتر احتیاج نداره فازش چیه هزار تا خونه میخره
  • 1هور1 IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    اینارو چند اجاره میده؟ نده که شامل مالیات بر خانه خالی میشه@ یا میخواد بعد فوتبال, پلنگ خانه کنشون؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی