حجت کریمی: نکونام را آوردم اما باز هم شعار دادند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر عامل باشگاه استقلال اتفاقات تمرین جنجالی این تیم را مشکوک می‌داند.

حجت کریمی مدیر عامل باشگاه استقلال در مصاحبه با ورزش و مردم امروز گفت: من از اتفاقات تمرین استقلال دفاع نمی‌کنم و حتماً باید با مسببان آن برخورد شود اما این را بدانید که من با هیچ لیدری ارتباط ندارم و اینکه چند نفر بیایند با من دست بدهند خب طبیعی است که من هم با آنها سلام و علیک می‌کنم.

او در ادامه گفت: متاسفانه عده‌ای شیطنت کردند و سناریویی را نوشتند که جو تمرینات را بر هم بزنند چه کسی فکر می‌کرد جواد نکونام سرمربی استقلال شود ما مشکل را حل کردیم و جواد نکونام سرمربی استقلال شد اما با این حال در اولین جلسه تمرین عده‌ای علیه مدیریت فحاشی کردند. با تمام این اوصاف من واکنشی نشان ندادم اما وقتی خانم‌ها وارد ورزشگاه شدند و خانواده‌های محترم هم آنجا بودند، عده‌ای شعار ناموسی دادند که متاسفانه آن درگیری‌ها پیش آمد.

کریمی در ادامه گفت: باز هم می‌گویم که من آن حرکات را محکوم می‌کنم اما متاسفانه باید بگویم تمام اتفاقات تمرین پنجشنبه مشکوک بود. خیلی‌ها فکر نمی‌کردند ما مجوز نکونام را بگیریم اما این اتفاق افتاد و او سرمربی استقلال شد اتفاقی که خیلی‌ها فکر نمی‌کردند انجام شود و به همین دلیل دنبال بهانه هستند تا آرامش استقلال را بر هم بزنند و خودشان دوباره به باشگاه برگردند. با این حال هواداران واقعی استقلال بدانند که ما همه کار می‌کنیم تا تیم در فصل نقل و انتقالات تقویت شود. نکونام هم در حرکتی ارزشمند از هواداران استقلال دلجویی کرد که این کار او بسیار جالب توجه بود.

 کریمی در پایان گفت: متاسفانه یک توطئه بزرگ علیه ما صورت گرفت و نهادهای مربوطه در حال پیگیری هستند اما باز هم می‌گویم که عده‌ای دنبال منافع خودشان هستند و تمام درگیری‌های پنجشنبه روی سکوهای کمپ حجازی مشکوک بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • H.E IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    تو خوبی که به اندازه کل سنت تو این چنده ماه از کنار نام استقلال برای خودت اسم و رسم در کردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی