نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
گل‌محمدی قید این بازیکن را زد/ کاپیتان به استقلال نزدیک شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علاقه یاسین سلمانی برای بازی در پرسپولیس سبب مذاکرات اولیه رضا درویش مدیرعامل باشگاه سرخپوشان با مدیربرنامه‌های این بازیکن شد.

 درویش ادامه مذاکرات را مشروط به پذیرش سلمانی از سوی یحیی گل‌محمدی کرد اما سرمربی سرخپوشان پایتخت نظر مثبتی نسبت به جذب سلمانی ندارد.

گل‌محمدی حضور میلاد سرلک و سینا اسدبیگی به همراه محمد عمری را برای میانه میدان پرسپولیس کافی می‌داند. از این‌رو به درویش اعلام کرده است هیچ علاقه‌ای به جذب این بازیکن ندارد تا سلمانی سایر پیشنهادات خود از باشگاه‌های استقلال، تراکتور، گل‌گهر و فولاد خوزستان را بررسی کند. البته جالب اینجاست که درویش مذاکره با این بازیکن را تکذیب کرد و به نظر می‌رسد که سلمانی در راه استقلال است.

نکته اینجاست که همین اتفاق منجر به این شده تا هواداران پرسپولیس در فضای مجازی از مدیران پرسپولیس انتقاد کنند چرا که معتقدند این بازیکن در لیست بزرگسال قرار نمی‌گرفت و باید جذب می‌شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • Millad IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    گل محمدی ادم مغرور وخودخواهی است که فقط نتیجه براش مهمه اینده وجوانگرایی خیر
  • ناشناس IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    نظر هواداران محترم و روی چشم اما نظر اصلی نظر یحیی گل‌محمدی عزیز ست که کاردانیش رو با گرفتن سه قهرمانی لیگ برتر سه سوپر جام و یک جام حذفی ثابت کرده وقتی از مربی توقع قهرمانی داریم باید بهش اختیار کامل هم بدیم اگر یحیی امسال هم جام برای پرسپولیس بیاره تمدید قراردادش منطقی و توجیه پذیره چون خودش رو در عمل ثابت کرده البته اگر خودش بخواد
    • سعید اصفهان IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      حال پیروزی چی ها رو خریداریم😂😂🤣🤣
  • سرخ ترین IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    از سلمانی بهتر تو امیدهای خود پرسپولیس زیاد هست قطعا یحیی همین فکر و کرده بنظرم از تیم ملی نوجوانان چند تا بازیکن خوب میشه برای آینده جذب کرد
  • کیون IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    باید سلمانی.خدابنده لو.مغانلو.وچند بازیکن نوجوان جذب می‌شدند تو جام باشگاهای آسیا به بازیکن نیاز داریم
  • پرسپولیس IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    عدم جذب سلمانی و قبل از اون خدابنده لو اشتباه بزرگ و حماقته که به ضرر پرسپولیس تموم میشه.فقط خدا نکنه سلمانی به استقلال بره.
  • کیسه ۶+۶ IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    با اینکه بیرو با رفتن تو دفتر باشگاه کیسه دیگه جایی تو باشگاه پرسپولیس مداره و از چشمه پرسپولیسی‌ها افتاد...اما بیرو قطعا ب کیسه نمیره و ب عربستان خواهد رفت.ودست کیسه کشا رو تو پوست موز میزاره و ی بادمجون هم بهشون هدیه میکند...چون ذاتا آدمیه ک فوق العاده جوگیره وثبات شخصیتی نداره .......

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی