نیما نکیسا
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال در جام جهانی سال ۱۹۹۸ فرانسه گفت: به هیچ وجه بیرانوند پیشنهاد استقلالی‌ها را قبول نمی‌کند.

نیما نکیسا در مورد جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس اظهار کرد: علیرضا زحماتی زیادی برای پرسپولیس و تیم ملی کشورمان کشیده و امسال هم با پیراهن تیم پرسپولیس قهرمان لیگ شده است. تعصب برای زمانی است که پول باشد. بیرانوند هم حق انتخاب دارد وقتی برای تیم زحمت کشیده مطالبات خود را از باشگاه بگیرد.

وی در مورد اینکه هواداران انتظار دارند بیرانوند نسبت به پرسپولیس متعصب باشد، عنوان کرد: وقتی بیرانوند در جام جهانی و در بازی اول برابر انگلیس در همان دقایق ابتدایی ابتدایی مصدوم شد اگر مصدومیتش بیش از حد بود باشگاهی خواهان جذب بیرانوند می‌شد؟ به نظر من باشگاهی که با بازیکن قرارداد می‌بندد موظف است، حق و حقوق او را بدهد. از بین این همه دروازه‌بان، چند نفر بیرانوند و نیازمند و حسینی شدند؟ دوره ما پول نبود ولی خداراشکر الان پول هست و هر بازیکنی که با باشگاه قرارداد دارد باید پولش را تمام و کمال دریافت کند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص پیشنهاد نجومی استقلال به بیرانوند اظهار داشت: فکر نمی‌کنم بیرانوند به استقلال برود چون این همه سال برای پرسپولیس بازی کرده است. در مورد پیشنهاد ۹۵ میلیاردی که استقلال به بیرانوند داده است، باید بگویم سقف بودجه داریم و این مبلغ اصلا طبق قانون فدراسیون نیست.

در همین ارتباط: انفجار مهیب بمب بیرانوند در باشگاه پرسپولیس؛ پای ۲ پرسپولیسی به ماجرای استقلالی شدن او باز شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • حمید IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    تعصب برلی زمانی است که پول باشد؟ اونوقت که ديگه اسمش تعصب نیست اسمش معامله‌ است.
    • ساسان IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      یعنی تعصب برای هوادار هست و بس. خدایی بگذارید بیرو بره این خط و این نشون خراب می کنه تو استقلال همینجوری ش هم خروج هاش یا خودش رو مصدوم می کنه یا دفاع خودی رو. بگردین دنبال جانشین والسلام.
  • مراد IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    لنگی تو خودت هم استقلالی بودی مرحوم حجازی به استقلال راهت نداد رفتی لنگ پوشیدی
  • جهان آرا IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    آقای کیس کش عفت کلام داشته باش
  • سعید IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    بارعایت ادب به نظرات هم احترام بذاریم .به نظر من بیرو بره بهتره
  • سعید IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    من به عنوان یه طرفدار پرسپولیس میگم بیرانوند باید بره چون خودش با دست خودش افتاد در سراشیبی نابودی ونباید فراموش کنیم در سالی که گذشت اگر موفقیتی هم برای بیرانوند بود بهترین دفاع لیگ رو در خط دفاعی داشتیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی