نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۸ بارسایی پیشنهاد دارند اما.../ ستاره‌هایی که می‌توانستند بارسلونا را ترک کنند چه کسانی بودند؟
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هشت بازیکن مهم بارسلونا پیشنهاداتی از سوی باشگاه‌های دیگر دارند و بارسا با وجود مشکلات مالی تمایلی به فروش ستاره‌هایش ندارد.

خوان لاپورتا فاش کرد که ۸ پیشنهاد برای بازیکنان بارسلونا ارائه شده است. مهم‌ترین بازیکنان تیم از جمله پدری، گاوی، آنسو فاتی، رونالد آرائوخو، مارک آندره تراشتگن، رافینیا، آندریاس کریستنسن و آلخاندرو بالده مورد توجه باشگاه‌های دیگر قرار گرفته‌اند.

در همین حال، به نظر می‌رسد آینده آنسو نامشخص است، اگرچه رئیس لاپورتا او را به راحتی رها نمی‌کند. فاتی در آستانه تبدیل شدن به چهره مرکزی پنجره نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا است. ژاوی هرناندس به طور کامل از عملکرد او راضی نبوده و همین موضوع منجر به گمانه‌زنی‌هایی در مورد جدایی احتمالی او شد.

برخی گزارش‌ها از پیشنهاد وسوسه‌انگیز ۵۰ میلیون یورویی آرسنال خبر می‌دهند. با این وجود، لاپورتا این مقدار را ناکافی می‌داند. در واقع، رئیس تمایلی به فروش آنسو ندارد. او در مصاحبه با «لاونگاردیا» تاکید کرد که این بازیکن باید «اعتماد ژاوی را به دست آورد و زمانی که به زمین می‌آید تفاوت ایجاد کند، زیرا او استعداد این کار را دارد.» خود فاتی نیز تمایل دارد که مدت حضورش در بارسلونا را تمدید کند.

در همان مصاحبه، لاپورتا اذعان کرد که «برای کریستنسن، پدری، گاوی، آرائوخو، تراشتگن، رافینیا و بالده نیز پیشنهادهایی وجود دارد.» همه آنها اعضای حیاتی تیم هستند و علیرغم چالش‌های مالی بارسلونا، لاپورتا اعلام کرد که بلوگرانا «باشگاه فروشنده‌ای نیست و ما قصد جدایی از ستاره‌های خود را نداریم.»

بارسلونا برای رسیدگی به وضعیت مالی و ایجاد فضایی برای مانور در بازار نقل و انتقالات، جدایی بازیکنانی را که از دوره‌های قرضی به تیم‌های دیگر بازگشته‌اند، در اولویت قرار داده است. ساموئل اومتیتی باشگاه را ترک کرده و انتظار می‌رود کلمنت لنگلت نیز همین روند را دنبال کند، اگرچه نهایی شدن این انتقال کمی بیشتر طول می‌کشد.

این مطلب را هم بخوانید: رئیس فاش کرد؛ بارسلونا به مسی بدهکار است/ مشکلی با سرمربی نداریم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی