شوک باشگاه استقلال به بیرانوند؛ حسین حسینی خداحافظی نکرده!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قائم مقام باشگاه استقلال اعلام کرد دروازه‌بان این تیم خداحافظی نکرده است.

سید حسین حسینی پس از انتخاب جواد نکونام به‌عنوان سرمربی جدید استقلال، در روز سه‌شنبه هفته گذشته با انتشار پیامی به طور قطعی خبر از خداحافظی خود از جمع آبی‌ها داده بود که شب گذشته(دوشنبه)، علی امیری قائم مقام باشگاه استقلال نسبت به این مسئله واکنش نشان داد.

علی امیری در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر در خصوص وضعیت قرارداد سید حسین حسینی عنوان کرد: آقای حسینی بازیکن بزرگی است و کاپیتان استقلال بوده که برای باشگاه ارزشمند است و هر زمان در لیست آقای نکونام قرار بگیرد، قطعا باشگاه با او مذاکره خواهد کرد.

قائم مقام باشگاه استقلال در واکنش به اینکه سید حسین از این تیم خداحافظی کرده، گفت: طی صحبتی که از سوی باشگاه با ایشان انجام گرفت، برداشت باشگاه از حرف‌های وی خداحافظی نبود. ضمن اینکه خود حسینی به باشگاه گفت که بحث من خداحافظی نبود.

امیری در مورد جدایی این دروازه‌بان از استقلال اظهار کرد: سید حسین سال‌ها برای باشگاه استقلال زحمت کشیده و اینکه تمدید نشود و برود، برای او آرزوی موفقیت خواهیم کرد.

این اظهار نظر امیری در حالی انجام شده که طبق صحبت‌های وی، نفرات مدنظر جواد نکونام در تمرین استقلال حاضر هستند که آخرین نفر هم محمدحسین مرادمند بود، اما فعلا خبری از سید حسین حسینی نیست و این کاپیتان فصل گذشته آبی‌ها وضعیت نامشخصی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    هیچ تیمی به سید حسین حسینی بیشتر از استقلال پول نمیده اونم با اینهمه سوتی که میده. بنابراین حاضر تو استقلال بمونه و گلر دوم تیم باشه ولی پول خوب بگیره و کمترم خسته می شه. البته فعلا هم سید حسین و هم مدیران باشگاه استقلال منتظرن ببینن بیرانوند پیشنهاد 100 میلیاردی رو قبول می کنه یا اینکه بیشتر می خواد که در توان استقلال نیست.
  • عادل IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    برای استقلالی ها شخصیت و اخلاق و ادب بازیکن هم اهمیت داره و بیراوند لیاقت و شایستگی حضور در تیمی که زمانی ناصر خان حجازی دروازه بان اون بوده نداره ، صفات پسندیده و جوانمردی و اخلاق نیکو باید شرط اول گزینش باشد
  • اسی اسی IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    اگر هم سید حسین و هم بیرانوند در استقلال باشن هم برای استقلال خوبه هم برای هردوشون هم برای تیم ملی
  • علی IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    استقلالی ام و موافق اومدن بیرانوند نیستم چون از نظر اخلاقی در سطح مکتب تاج نیست . اما تو رو خدا این حسینی رو رد کنید بره . گلر جوانان یا امید رو بیارید اونام نهایتا همینجوری مثل حسینی گلری می کنن و همین گلها رو می خورن اما یکی دو سال دیگه یه گلر خوب داریم . حسینی سن تجربه کسب کردن و یاد گرفتنش گذشته و هیچی نشده و هیچی هم نمیشه . موندن پای این آدم وقت تلف کردن و پول هدر دادنه
    • عادل IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      ممنون داداش این نظر اکثریت استقلالی ها ست حتی تصورش هم آزار دهنده است که بی شخصیتی مثل بیراوند جایی قرار بگیره که زمانی بزرگان و بزرگوارانی مثل ناصر خان حجازی اونجا بودند انشاالله این اتفاق تلخ و ناگوار و زجرآور هرگز نیفته
  • عادل کج کلاه IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    حسینی بیجا کرده !!! منظور خودش و فهم همگی خداحافظی بوده! برو احترامت را نگهدار!
  • تاج کبیر IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    این حرفش غیر حرفه ای بود.هیچی نمیگفتی تا بیرانوند را که جذب میکردیم سید حسینی بعدش تمدید میکرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی