نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
گل‌های خورده استقلال را گردن حسینی نیندازیم/ این دروازه‌بان را اذیت کردند تا از استقلال برود/ به بیرانوند تهمت تبانی می‌زنند/ ماجراهای جام حذفی را فراموش نکنید!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سعید عزیزیان مربی دروازه‌بانان اسبق استقلال معتقد است مشکلاتی برای حسین حسینی به وجود آمد تا کاپیتان آبی پوشان از این تیم جدا شود.

با سعید عزیزیان مربی سابق دروازه‌بان های استقلال همکلام شدیم تا درباره وضعیت جدید این تیم در خط دروازه با او صحبت کنیم. حرف های عزیزیان را در ادامه می خوانید:

از عملکرد سیدحسین حسینی در فصل گذشته شروع کنیم.
حسینی گلری با کیفیت و با اخلاق است که از توانمندی‌های فنی خوبی نیز برخوردار است و همین خصوصیات باعث شده او به تیم ملی دعوت شده و حتی در جام جهانی بازی کند. اگرچه در اولین بازی تیم ملی در جام جهانی به حسینی بازی رسید اما مصدومیت زود هنگام بیرانوند باعث شد حسینی بدون آنکه به شکل کامل خود را گرم و آماده بازی کند آن تعداد گل را دریافت می‌کرد. سنگربان استقلال اما در فصل گذشته درخشش فصلی که آبی پوشان به همراه فرهاد مجیدی به قهرمانی رسیدند را نداشته و از این رو می‌توان گفت او در لیگ بیست و دوم از شرایط ایده‌آل به دور بوده است. البته نباید از یاد برد همانطور که نباید کلین شیت‌های دو فصل گذشته حسینی را تنها به نام او نوشت گل‌های دریافتی او در این فصل را نیز نباید تنها به گردن او انداخت چرا که در بسته ماندن دروازه یک تیم تمامی ۱۱ بازیکن درون زمین نقش دارند. استقلال تحت هدایت ساپینتو از آنجایی که بیشتر میل به کارهای تهاجمی داشته است از توجه لازم به کارهای دفاعی غافل بوده است.  توجه لازم نداشتن به ساختار دفاعی و همچنین عدم همکاری لازم از سوی مهاجمان و هافبک‌ها در کارهای دفاعی باعث شد استقلال در فصل گذشته در درون دروازه با مشکلاتی همراه باشد اما در مجموع می‌توان گفت عملکرد دروازه‌بان استقلال در این فصل قابل قبول بوده است.

نقش بهزاد غلامپور را در این ایراد فنی چه میزان می‌دانید؟
بهزاد غلامپور کارش را بلد است. مگر در فصلی که استقلال با فرهاد مجیدی قهرمانی بدون شکست را در لیگ جشن گرفتند او مربی دروازه‌بانان  استقلال نبود؟ همانطور که در سوال قبلی شما به آن اشاره کردم مقصر گل‌های دریافتی آبی پوشان عدم توجه لازم به کار دفاعی بوده وگرنه غلامپور و حسینی مشکلی نداشتند.

گل‌های خورده استقلال را گردن حسینی نیندازیم/ این دروازه بان را اذیت کردند تا از استقلال برود/ به بیرانوند تهمت تبانی می‌زنند/ ماجراهای جام حذفی را فراموش نکنید!

نظرتان در خصوص خداحافظی حسینی چیست؟
به نظرم سید را تحت فشار قرار دادند به خصوص در فضای مجازی این اتفاق را بیشتر شاهد بودیم. حسینی گلری خوبی است که باید در استقلال بماند و دلیل خداحافظی او نیز احتمالاً  اذیت‌هایی است که به او شده است وگرنه او سال‌ها در استقلال حضور داشته و استقلال را دوست دارد. ان شاالله شرایط به گونه‌ای رقم بخورد تا حسینی مجدداً به تیم برگردد و بتواند همچون گذشته کمک حال تیم باشد.

به نظرتان بیرانوند آبی پوش می‌شود؟
فکر نکنم بیرانوند پیراهن آبی به تن کند. شاید  بحث بازار گرمی در میان باشد اما در خصوص جدایی او از پرسپولیس باید گفت احتمالاً بیرانوند را اذیت کرده‌اند که او چنین تصمیمی را گرفته است. من اگرچه در گذشته از او ایراد هم گرفته‌ام اما الان حق را به بیرانوند می‌دهم چرا که او به دنبال مطالبات به حق خود هست. مدیرعامل باید پای امضای خود بایستد. این چه حرفی است که می‌گویند بیرانوند اول باید قرارداد ببندد بعد مطالبات گذشته او را پرداخت کنیم.

ارزیابی شما از تبعات حضور احتمالی بیرانوند در استقلال چیست؟
فکر می‌کنم بیرانوند با پوشیدن پیراهن آبی مشکلاتش چند برابر شود. با توجه به مشکلاتی که در فینال جام حذفی بین بیرانوند و هواداران استقلال رخ داده است به نظرم چنانچه او در بازی دربی گلی از پرسپولیس دریافت کند به او برچسب تبانی می‌زنند. بیرانوند به همان اندازه که دوست دارد دشمن هم دارد به نظرم با آمدنش به استقلال وارد حاشیه‌های بیشتری خواهد شد.

شرایط فعلی استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟
استقلال با جذب جواد نکونام تمرینات خود را استارت زده است اما باید دید باشگاه در خصوص جذب بازیکن مورد نظر سرمربی تا چه میزان موفق عمل کرده است. جواد نکونام مربی با کیفیتی است که توانمندی‌های خود را تا به امروز به خوبی نشان داده است و برای موفقیت به همراه آبی‌پوشان نیازمند است باشگاه بازیکنان مد نظر سرمربی را هر چه زودتر جذب کرده و همچنین از تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته غافل نباشد. استقلال برای آنکه در قد و قواره قهرمانی در فصل آینده ظاهر شود باید بازیکنانی را جذب کند که در حد و اندازه استقلال باشند. نباید اینطور باشد که مدیران امروز دست روی دست بگذارند و فردا همه چیز را گردن سرمربی بیندازند. مدیرعاملی به کت و شلوار پوشیدن و پشت میز نشستن نیست بلکه یک مدیر موفق باید ضمن درآمد زایی در بازار نقل و انتقالات نیز عملکردی قابل دفاع داشته باشد وگرنه پوشیدن را هر کسی بلد است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • کمال آبی IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    چرا الکی جو را خراب می کنی؟ما بیرانوند را می خواییم
  • مسيح IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    دقيقا همش تقصير حسيني بود خوب روي داريد شما
  • محسن IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    خروج حسینی از دروازه فاجعه است وقتی یه آدمی نمیخاد عملکرد شو اصلاح کنه باید حذف بشه
  • رحیمان IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    راست میگین بیچاره حسین حسینی نه اهی پوله نه اهی پز دادن نه اهر کره خانی راست میگین بیرانوند دید که هم کری خانی میکنه هم پولکی هم اهل پوز بیچاره حسین حسینی دلم واسش میسوزه ول کن به این شایات فکر نکن فکرت رو تو فوتبلال استقلال بگذار
  • استقلال IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    هواداران عزیز ول کنین
  • استقلالی IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    چرا فکر میکنید کار حسین حسینی بوده قهرمان نشدیم یادتون نیست سال قبل با همین دروازه بان قهرمان شدیم چرا شما ها خوبی های ادم رو از یادتون میبرین حسین حسینی چیش از بیرانود کمه عزیزان ول کنین خودتون رو بزارین جاشون مثالم فشار جام جهانی تموم نشده لیگ های شروع بابا شد درکشون کنید به شما چند ماه پول ندن چیکار می کنید بابا رهمتون چیشده سید حسین حسینی بهترین دروازه بان اسیا هست
  • استقلال شیر IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    فکر کنم خبرو شندید که سین حسینی میخاد بیاد استقلال دوباری مبارک باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی