نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
روزبه چشمی به سیم آخر زد: استقلال را منحل کنید/ کدام بازیکنی اینجا می‌آید؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

روزبه چشمی در حاشیه تمرین استقلال با عصبانیت به اعتراض شدید علیه وضعیت موجود باشگاه پرداخت.

روزبه چشمی، بازیکن تیم فوتبال استقلال، در حاشیه تمرین امروز آبی‌ها و در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت تیم ما مطلوب نیست. این اتفاقاتی که برای استقلال و فاجعه‌ای که رخ می‌دهد، به چند نفر استاد نیاز دارد تا در پشت صحنه استادانه کار کنند و این اتفاقات رخ دهد.

او ادامه داد: ما در سال قبل سه مدیرعامل عوض کردیم. هر حرفی زدیم بهانه برای باخت و جام نگرفتن عنوان شد. الان فصل شروع شده و تاکنون سابقه نداشته که در اوایل نقل و انتقالات مدیریت تیم بخواهد استعفا بدهد. بعد می‌آیند یک سری قوانین ۱۲ و ۱۵ میلیاردی برای استقلال می‌گذارند. یعنی واقعا فکر می‌کنند مردم باورشان می‌شود بازیکنان سایر باشگاه‌ها نیز همین ارقام را می‌گیرند؟ سپاهان، پرسپولیس، تراکتور و... با همین ارقام بازیکن جذب می‌کنند یا این قوانین فقط برای استقلال است؟

وی اظهار داشت: بعد می‌گویند نقل و انتقالات استقلال خوب نیست. خب معلوم است وقتی رقم پیشنهادی استقلال با باشگاه‌های دیگر پانزده و بیست میلیارد تفاوت دارد، کدام بازیکنی اینجا می‌آید؟ وقتی مشکلات را می‌بیند، معلوم است نمی‌آید. وقتی بازیکن به جلسه می‌آید، یک رقمی از استقلال می‌گیرد و وقتی به باشگاه دیگر می‌رود با دو-سه برابر قرارداد می‌بندد. قطعا در این حالت بازیکن به آن تیم می‌رود.

او در مورد اینکه گفته می‌شود از بازیکنان استقلال خواسته شده تا رقم قراردادهایشان را کاهش دهند، پاسخ داد: باز هم می‌گویم که فکر می‌کنم این قوانین فقط برای باشگاه ماست و جای دیگری نیست. یک بازیکنی قرار بود اینجا بیاید، همه برنامه‌ها، همه افرادی که هستند و تمام آدم‌هایی که به فوتبال و ورزش مربوط هستند یا نیستند، در این موضوع دخالت کردند.

چشمی درباره اعتراض هواداران به این وضعیت گفت: این کمترین حق آنهاست. اگر قوانین است، برای همه باشد. بعد مگر می‌شود با این شرایط مدیرعامل و قائم مقام ما استعفا بدهد. ما بارها راجع به این موضوع صحبت کرده‌ایم. هر سال چند مدیرعامل عوض می‌کنیم و خیلی کم پیش آمده که یک مدیرعامل کل فصل را مدیریت کرده باشد. اینکه هر سری اتفاقات عجیب و جدیدتری برای استقلال رقم می‌زنید، واقعا عجیب است. اگر با این تیم مشکلی دارید، باشگاه را کاملا منحل کنید و بروید تا تیم دیگری به جای ما بیاید و در لیگ برتر بازی کند.

او در مورد اینکه آیا این بحران به داخل تیم نیز کشیده شده است یا خیر، پاسخ داد: بازیکنانی که اینجا هستند، فقط به‌خاطر باشگاه استقلال، هواداران و آقای نکونام مانده‌اند. بازیکنان فصل قبل ماکسیمم ۵۰ تا ۵۵ درصد گرفته‌اند و حتی زیر ۵۰ درصد دریافتی داریم. هیچ باشگاهی نمی‌تواند بگوید این اتفاق افتاده و بازیکنش به سر تمرین آمده است. ولی این بازیکنان به‌خاطر باشگاه و آقای نکونام آمده‌اند. ما الآن باید چه و به که بگوییم؟ دنبال پول و نقل و انتقالاتمان باید در کجا بگردیم؟ الآن باشگاه استقلال فقط ساختمانش مانده و یک تیمش که اینجاست.

چشمی اظهار داشت: الآن دو تیم تراکتور و سپاهان در اردو هستند، پرسپولیس تمریناتش را آغاز کرده، بازیکنانش تمدید کرده‌اند، بازیکن جدید گرفته‌اند. فکر می‌کنم فقط ما هستیم که این شرایط را داریم. یک مشکلی بین وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی وجود دارد که ضربه‌اش را فقط استقلال و هوادارانش می‌خورند.

وی در پاسخ به این سوال که مدیرعامل جدید نیاز بیاید این دو ارگان دچار اختلاف می‌شوند، گفت: از طرف کی بیاید؟ اگر از طرف وزارت ورزش بیاید، آن طرف با او چپ می‌شود و اگر از طرف خصوصی‌سازی بیاید، وزارت ورزش با او دچار مشکل می‌شود. ما این وسط بازیچه دست دو ارگان شده‌ایم. این ظلم بزرگی به باشگاه استقلال، ما بازیکنان و هواداران است.

روزبه درخصوص اینکه با این شرایط به موفقیت استقلال در این فصل امید دارد یا خیر، پاسخ داد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم ولی اگر مدیریتی نباشد که بازیکن بگیریم یا مشکلات را حل کند... شما نگاه کنید الآن چند بازیکن بزرگسال داریم؟ فکر کنم هفت یا هشت نفر باشند. بقیه تیم‌ها تمریناتشان را اینگونه شروع کرده‌اند. بازیکن و سرمربی تا حدی می‌تواند تلاش کند و هر کسی ظرفیتی دارد. ولی شما کلا ول کنید و نه بخواهید بازیکن جدید جذب کنید، نه بخواهید مشکلات مالی تیم را حل کنید، نه مشکلات کوچک را حل کنید... الآن اصلا مسئولی برای حل کردن مشکلات نیست. آن زمانی که بود، ما هزار مشکل داشتیم و تا الآن نیز کشیده شده است و اکنون حتی آن مسئول را هم نداریم.

بازیکن استقلال درمورد تکلیف این تیم با این شرایط، پاسخ داد: الان ۲ مشکل وجود دارد. تراکتور و سپاهان در اردوی خارج از کشور هستند. پرسپولیس تمریناتش را شروع کرده، بازیکنانش تمدید کرده‌اند و بازیکن جدید گرفته است. قطعا فقط ما هستیم که این شرایط را داریم. یک مشکلی بین وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی وجود دارد که این وسط فقط استقلال و هواداران ضربه‌اش را می‌خورند.

چشمی درمورد اینکه اگر در این وضعیت مدیر جدیدی بیاید باز هم مشکلات وجود دارد، عنوان کرد: از طرف چه کسی بیاید. اگر از طرف وزارت بیاید، آن سمت با او چپ می‌کند و اگر از طرف خصوصی‌سازی بیاید وزارت با او چپ خواهد کرد. ما این وسط بازیچه دست این ۲ ارگان شده‌ایم و واقعا این ظلم بزرگی به بازیکنان، باشگاه استقلال و هوادارانش است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۹
  • اس اس IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    اقا جواد وجدانا تو هم برو تا خیالمان راحت باشد
    • کلنگلیس IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      فکرمیکنی چراازبالادستوردادن حجت استعفابده چون نتونست چوب لای چرخ نکونام بزاره حالا ازاین کلک استفاده کردن تانکونامرو مجبور به استعفا کنن مافیای لنگ کثیف ترین مافیای فوتبال دنیاست
  • فرهاد IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    ازهمون جایی که ۱۲۰میلیاردمیخواستیدعلی بیرو روبگیرید،حالابازازپرسپولیس مایه میزارید؟؟؟
    • رایان IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      حرف حق زدی دمت گرم‌ اقای عزیز مگه زمان فتل تو پول قراردادتو کامل نگرفتی پس برا بقیه فیلم بازی نکن
  • دلسوز فوتبال زده IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    اقا ما راضیم منحل شه ایشالله روزی با نام واقعی بیاد
    • مهدی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      نام واقعیش تاج کبیره
    • یاشاسین اردبیل IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      ننه من غریبم بازیهاتون شروع شد؟ سر شا طرفردارای استقلال هم شیره میمالن البته خودتون اینجوری میخواین. نزدیک با صد میلیارد با اپشن قرار بود به بیرانوند بدن، این پول از کجا اومد؟ قائم مقام باشگاتون امیری گفته حاضریم هشتصد هزار را به سانتا کلارا بدیم که محبی آزاد بشه، این پول چی؟ اتفاقا این بازی های روزبه چشمی دست پشت پرده داره و بهش یاد دادن اینجوری حرف بزن یعنی لاپوشانی کن.
    • . IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      اسم کلاغو بزار طاووس، مگه فرقی میکنه؟ همیشه باید زیر سایه عقاب باشه دیگه
  • گوزبه چشمی IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    😂😂👎
    • تاج IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      ادب داشته باش
    • کلنگلیس IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      ادب هواداربولینگ ومکتب بولینگی 🤮🤮🤮🤮
    • ح IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      ادب هم خوب چیزیه آدم داشته باشه
  • Unknown IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    اگه استقلال منحل بشه و جاش تاج بیاد پیشنهاد خیلی خوبیه
  • آریو IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    واقعا منحل شده راحت شیم تا روزی که دوباره با نام واقعیش برگرده
  • محمد رضا US ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    استقلال پرسپولیس سپاهان منحل بشن پولی که به این سه تیم میدن میشه سالانه چند کارخانه برای صدها نفر خانه و..ساخت
  • اریایی IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    چشمی تازه فهمیده که بازیکن دارای صحت سلامتی عقل وفنی با تیم فوتبال کیسه حموم نمیره ...چقدر دیرفهمنداین جماعت
  • فرزاد IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    این رقابت هیچ وقت خدایی عادلانه نبوده منحل کنید این تیمو ما نخواستیم خواب و خوراک و از مردم گرفتید بعد ی عده جماعت میان میگن حرفتونو تو زمین بزنید همه بازیچه شدیم
  • هوادار استقلال IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    روزبه چشمی هم اگر پبشنهاد از تیمهای دیگر داشت می‌رفت. اگر قدش کمی کوتاه تر بود شاید خواخوان داشت
  • تاجی باغیرت IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    تو فوتبال ایران چیزی بنام عدالت نیست اگه بود یه تیمو الکی هرسال بهش جام نمیدادن تیم لنگ کثیف ترین نجس ترین تیم ایرانه همین طوری افردای مثل مهدی تاج سجادی بقیه نامردا که پشتشن داورها ریس قوه قضائیه یه مشت دزد بی وجدان ولی شک نکید تا وان ای دزدی بی عدالتی خیانت ب استقلالو پس میدن
  • وحید پسر‌پرسپولیس کبیر IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    ماهم امیدواریم منحل شه و با همون نام اصلیش « دوچرخه سواران» تو لیگ محلات به حیاتش ادامه بده 😂😂
  • محمدرضا IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    همون مونده بود که تو نظر بدی گانگستر
  • آرش برهانی PE ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    این سناریو هر سال تکرار میشه و بنجل هائی مثل چشمی با این حرفها سرقفلی ماندنشان را پرداخت میکنن ،به چه دلیلی باید با احساسات هوادار بازی کنید ،هر سال گرانترین تیم بسته میشه و در آخر همه مقصرند الا مدیران و کادر فنی و بازیکنان در پیتی ،نظارتی نیست که این بلا ها سر استقلال میاد
  • تاج کبیر IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    صحبت با بیرانوند از همون اول هم اشتباه بود.استقلال با این کارش فقط به نفع بیرانوند کار کرد.حالا بیرانوند 150 میلیارد از لنگ میگیره.بیرانوندی که بدترین توهین ها به هوادارها کرد.حالا هم با نقشه سر همه هوادارها کلاه گذاشت.این کار وقیح بیرانوند را هرگز فراموش نمیکنیم.
  • مهدی IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    آقای چشمی پس شماازکجامی خواستین پول بیراوندزابدی همان آقای هواپیماهی الان پول شمارابدهد
  • زیگزاگ IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    جناب قربان زاده! پاشنه به همین منوال نمیچرخه.‌روزی میرسه که توی خیابونها دنبال دررو بگردی.
  • علی IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    خدا لعنت کند بانی این کار . آقای قربان زاده دست از سر استقلال بردار . هواداران بیاید در صحنه و این نامردان را رسوا کنید
  • تاج IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    تا دوتا ستاره رو قلبمون ست و یک تاج روسرمون حالا حالا همین مشکلات داریم ..
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    خجالت بکش چغدرسره هوادارهای بدبخت وسادتون کلاه میزاریداستقلال به بازیکن ۹۵میلیاردپیشنهاددادچه سقفی استقلال به یک دروازبان ۱۲میلیاردی ۹۵میلیاردپیشنهادداددرحالیکه فکرمیکردهمه رامیتونه باپول بخره ولی دروازبان باهمون ۱۵تومن برگشت پیشه قلبش ولی استقلال چی ده برابرتیمهای دیگه هرفصل هزینه میکنه ولی همش میناله فصل قبل چغدرهزینه کرده بودیافصل قبلش که مجیدی گریه میکردآب معدانی نداریم ولی بازیکن ۱میلیون دلاری میخرن باباانقدرسرهوادارهای بیچارتون کلاه نزاریدچراانقدرمدیرعوض کردیدراستش بگین چون مدیرهاتون میان ۱۰برابرتیمهای دیگه مخصوصان پرسپولیس کمک میگیرن جای حل کردن مشکل پول بالامیکشن جای این که مشکل حل کنه بعدوزیرازناچاری به خاطردزدی مدیرااوناروعوض میکنه پس ایناتخصیرکسی نیست چراانغدرمظلوم نمای میکنیدشماحطابه کمیته ررگزاری مسابقات وسازمان لیگ به خاطرپرسپولیس ظورمیگین بعدخودتونومظلوم نشون میدیدحطابرای بازی پرسپولیس که باتماشاچی باشه یابدونه تماشاچی تصمیم میگیریدبابابه هوادارهاتون راست بگین چرامدیراتون اخراج میشن
    • علیرضا IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      خدایی مارو گرفتین یا واقعا اسکولین به نظرت بیرانوند اگه قرار بود با 15میلیارد ببنده اصلا زر میزد برا شمارو رو نمیکنن
  • هادی IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    این حرفا همش کشکه,چطور دروازه بان مارو با وعده های توخالی هوایی کرده بودین و به ریش پرسپولیسیا میخندیدین حرفی نبود,حالا شدین یتیم حاج باقر
  • ابراهیم از وصفنارد IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    عرض نکردم تو میسه ینفر راستگو غیر مظلوم نما پیدا نمیشه؟؟؟؟این مثلا کاپیتانشونه!!!!میگه تیم ما ی رقم میده میرن تیمهای دیگه ۲ برابر؟؟؟؟!!!!اصلا هم قرار نبود به علی بیرو اولش ۹۵ میلیارد بدن بعدش شد ۱۲۰ میلیارد.ذاتا کیسه کش دروغگو هست.... واقعا بقران مجید میشه بعنوان پایان نامه تز دانشگاهی در مبحث روانشناسی دروغگویی هر نوع کیسه کشی مورد مطالعه قرار داد
  • ابی دل IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    اون اولیایی پاس رابه بهانه خصوصی سازی به همدان هبه کرد استقلال هم ببره نهاوند
  • شیذر IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    پرسپولیس باید در آسیا از نام ایران دفاع کنه ولی استقلال چی ؟ نهایتاً بازم سوم چهارم لیگ و محروم از آسیا و..... چرا باید استقلال که هیچ جا نیست و هیچی نشده مثل پرسپولیس که سه جام فصل قبل رو درو کرده باشه؟ آقا روزبه شماها باید یک سوم سرورتون بگیرید اونم زیاده ، عشق است ارتش سرخ
  • کیسه سوز IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    خدایامربی که دریک لیگ حرفه‌ای خط طولی زمین رو جابجا می‌کنه تاحریفش نتونه اوت بلندبندازه،به زمین و زمان اتهام میرنه. مدیری ک نتونسته بازیکن تحت قرارداد حریفو ببره بهانه میاره!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی