نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
هدف بزرگ عربستانی‌ها؛ سرمربی پرحاشیه هم به خاورمیانه می‌رود؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه الاهلی عربستان پس از جذب مندی و فیرمینو، حالا خواهان یک مربی بزرگ است.

بعد از آنکه مسیر انتقال ستاره‌های دنیای فوتبال به عربستان با انتقال بزرگ کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر باز شد، در شروع تابستان هم کریم بنزما با امضای قرارداد با الاتحاد این روند را تثبیت کرد تا حالا شاهد حضور چندین ستاره و مربی بزرگ فوتبال اروپا در لیگ روشن باشیم.

بعد از انتقال چند بازیکن بزرگ باشگاه‌های عربستان حالا به دنبال جذب مربیان صاحب‌نام فوتبال باشگاهی اروپا هستند. روزنامه اسپانیایی مارکا در گزارشی اختصاصی مدعی شد باشگاه الاهلی عربستان پیشنهادی با مبلغ بسیار زیاد برای دیه‌گو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید، ارسال کرده و امیدوار است مبلغ این پیشنهاد بتواند او را برای سفر به عربستان وسوسه کند.

قرارداد سیمئونه با اتلتیکو تابستان آینده به پایان می‌رسد و مارکا می‌گوید عربستانی‌ها در هفته‌های گذشته هم در تماس‌هایی غیررسمی سعی کرده بودند شرایط را بسنجند و زمینه را برای ارائه پیشنهاد رسمی‌شان به ال‌چولو آماده کنند.

الاهلی، که به همراه النصر، الاتحاد و الهلال چهار تیم بزرگ فوتبال عربستان هستند که اخیرا مالکیتشان در اختیار حکومت این کشور قرار گرفت، اولین قدم را برداشته و پیشنهادی رسمی به سیمئونه داده است.

روزنامه مارکا با منابع خود در عربستان سعودی تماس گرفته تا از مبلغ این پیشنهاد مطلع شود. این روزنامه می‌گوید با اینکه مبلغ دقیق پیشنهادی الاهلی همچنان سری است ولی منابع خبری در این کشور می‌گویند که پیشنهاد ارائه شده به سیمئونه آنقدر بالاست که می‌تواند رکوردشکن بشود.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی