دعوای پاری‌سن‌ژرمن و امباپه بالا گرفت/ اینجا هرگز به توپ طلا نمی‌رسم/ کارهای تو به باشگاه ضربه زده است!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

کیلیان امباپه بار دیگر حرفهایی زده که کاملا نشان از تمایل او به جدایی از تیم پاریسی دارد.

کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن‌ژرمن، در میان شایعات جدایی‌اش تایید می‌کند که در ادامه همکاری با این باشگاه شانسی برای کسب توپ طلا ندارد. امباپه که در حال حاضر در کامرون حضور دارد در مصاحبه ای گفته بر این باور است که بازی در لیگ فرانسه، قهرمانی که علاقه دیگران مانند لیگ برتر یا لالیگا را جلب نمی‌کند، به او در رای دادن به توپ طلا کمک نمی‌کند اما او امیدوار است روزی آن را به دست آورد.

او با عدم فعالسازی بند تمدید قراردادش تنها برای یک فصل دیگر در پاریس می‌ماند اما باشگاه در نظر دارد اگر او قراردادش را تمدید نکند در همین تابستان او را به فروش برساند.

امباپه در مصاحبه جدیدش درمورد شانس کسب توپ طلا گفت: «آیا مردم نمایش من را بی‌اهمیت جلوه می‌دهند؟ بله، اما در عین حال آنها را سرزنش نمی‌کنم. در فرانسه، مردم پیشرفت من را دیده‌اند، همیشه من را می‌بینند، آخر هفته در پاری‌سن‌ژرمن یا با تیم ملی. من سال‌ها گل‌های زیادی به ثمر رسانده‌ام. بنابراین، برای مردم، این در حال تبدیل شدن به چیزی عادی است. من هرگز از بی‌اهمیت بودن بازی‌هایم شکایت نکرده‌ام. فکر می‌کنم بازی برای پاری‌سن‌ژرمن کمک چندانی (برای به دست آوردن توپ طلا) نمی‌کند، زیرا پی‌اس‌جی تیمی است که در اروپا نتیجه نگرفته است.»

او در ادامه گفت: «من جوان هستم و خوش‌شانس بودم که چندی پیش، قبل از بازیگری، تماشاگر بودم. من خودم کارهایی که مسی انجام داد، کاری که کریستیانو رونالدو انجام داد و بازیکنان بزرگ انجام دادند را بی‌اهمیت جلوه دادم. ما در یک جامعه مصرفی زندگی می‌کنیم، در جامعه‌ای که تاکید می‌کند؛ این خوب است، اما دوباره آن را انجام دهید. و این واقعیت فکر می‌کنم بازی برای پاری‌سن‌ژرمن کمک زیادی نمی‌کند، بنابراین، البته، این شایعات را زیاد می‌کند، اما من اهمیتی نمی‌دهم، زیرا می‌دانم دارم چه کار می‌کنم و چگونه آن را انجام می‌دهم.»

پی‌اس‌جی علیه کیلیان

از سوی دیگر سایت اسکای اسپورت گزارش داد پاری‌سن‌ژرمن معتقد است کیلیان امباپه از قبل با پیوستن به رئال مادرید به صورت رایگان در تابستان آینده موافقت کرده است. روز دوشنبه نامه‌ای از سوی پاری‌سن‌ژرمن ارسال شد که در آن مشخص شد امباپه در تابستان امسال فروخته می‌شود، مگر اینکه با تمدید قراردادش تا پایان این ماه موافقت کند. اگر او تمدید نکند، پاری‌سن‌ژرمن او را در اسرع وقت به بالاترین پیشنهاد می‌فروشد و آنها اهمیتی نمی‌دهند که او کجا می‌رود. هیچ احساسی در این بین وجود نخواهد داشت و هرگونه انتقال بالقوه به سرعت انجام می‌شود. در گذشته تصور می‌شد پاری‌سن‌ژرمن ترجیح می‌دهد با رئال مادرید معامله نکند، اما اگر امباپه قراردادش را تمدید نکند، این بازیکن را به هر باشگاهی که توانایی خرید او را داشته باشد، می‌فروشد.

قیمت درخواستی احتمالاً حدود ۱۷۵ میلیون یورو است. در نامه روز دوشنبه، پاری‌سن‌ژرمن به امباپه گفت که تصمیم او برای تمدید نکردن قراردادش، آسیب زیادی به باشگاه وارد کرده است.

آن‌ها، طبق گزارش اسکای اسپورت، در این نامه از او درخواست کرده‌اند «برای کمک به باشگاهی که به او و خانواده شما کمک کرده» قراردادش را تمدید کند. ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، روز چهارشنبه پس از معرفی لوئیز انریکه به عنوان سرمربی جدید باشگاه، گفت: «موضع من کاملاً واضح است. نمی‌خواهم هر بار آن را تکرار کنم؛ اگر کیلیان می‌خواهد بماند، از او می‌خواهیم بماند، اما او باید قرارداد جدیدی امضا کند. ما نمی‌خواهیم بهترین بازیکن جهان را مجانی از دست بدهیم. نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. این یک باشگاه فرانسوی است.»

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی