نظرسنجی

قهرمان لیگ با توجه عملکرد تیم‌ها در هفته ۲۸؟
کلوب| لیگ برتر بیست‌وسوم؛ استقلال در صدر تغییرات و بی‌ثباتی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رقابت‌های بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در روز پنجشنبه ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۲ آغاز شود و بیشتر تیم‌ها باز هم و طبق عادت سنتی دست به تغییرات چه در امر مدیر، مربی و بازیکن زده‌اند.

مدیران که در فوتبال ایران یکی پس از دیگری می‌آیند و بدهی‌های خوشان را ایجاد می‌کنند و آخرش همه را گردن مدیرعامل قبلی می‌اندازند و می‌روند و باشگاه می‌ماند و بدهی و قراردادهای میلیاردی و کسی هم پاسخو نیست. مربیان که هرساله چرخش زیادی داشته بدون آنکه عملکرد آنها زیر ذره بین قرار گیرد، تیم و شهرهای خودشان را عوض کرده اند. بازیکنان هم که هر جا قرارداد میلیاردی چرب تری بود پیراهن آن تیم را برتن کرده اند و کاری به شرایط تیم نداشتند. همین می‌شود که تیم پر از تغییرات گسترده می‌شوند و بی ثباتی در آنها تمامی‌ندارد  و تیم‌ها به ایده‌هایی که در سر دارند نمی‌رسند و باعث ناکامی و نارضایتی هواداران شده و دیگر کسی از فوتبال لذت نمی‌برد. 

برای نمونه تیم بزرگ استقلال هرساله با تغییرات زیادی همراه است از مدیریت آن بگیرید تا سرمربی و بازیکن، حالا استقلال با نکونام استارت زده که با حاشیه‌های فراوانی هم تیم خود را برای لیگ بیست و سوم آماده می‌کند و علاقمندان به استقلال با اعتراض به وضعیت تیمشان این روزها به درب باشگاه و وزارت ورزش می‌آیند و سروصدا می‌کنند اما چه کسی پاسخگوست؟ 

هرساله این مسائل وجود دارد و هیچ راهکاری برای درمان این موضوعات در فوتبال کشور پیدا نمی‌شود و این فوتبال فقط برای افراد سودجو کاربرد دارد. لیگ برتر کیفیت بازی‌ها روبه افت و نتایج اقتصادی با یک گل را به خود گرفته است و پیشرفتی دیگر در فوتبال ایران حاصل نمی‌شود و در یک کلمه تبدیل به آرزو شده است و به قول معروف به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقیست.

علی صفایی راد| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • کیثه ی کثیف IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    بهترین مدیر هم برای کیثه بیاورند اخرش به فساد تمام میشود.کلا کیثه بستریست برای افراد ناپاک و نالایق.چون از اول هم سنگ بنای این دوچرخه به دست حکومت گذاشته شده.مکتبشان دروغ و فساد و فتوشاپ است.با تغییر اسم و ارم و مدیر این جرثومه درست شدنی نیست.والسلام.
    • میثم اس اسی IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      توروخدا نگا ایی لنگیو باش،یه لقب هم بلد نیستی درست بنویسی؟!!چهارسال با سلطانی فر،چهارسال با وزارت ورزش،بادوران ازجمله خورشیدی که باهاتون عکس یادگاری میگیرن،با بازیکنای ملیاردی که بین نیم فصلا میخرید،با بودجه ی کلانی که امثال دزدان از جمله هدایتی بهتون میدن و بعدش مشخص میشه که دزدی بوده و سر از زندان درمیاره و صدتا دوز و دقل دیگه دوتا جام اسنپی آوردین زبونتون بازشد،قربون چهارسال پیش که میگفتین غلط کردم طرفدار لنگ شدم،فیلما که یادتونه؟!!سواد که نداری یه کیسه رو با سین بنویسی،بعیدم میدونم همانند اکثر لنگیا بوایی ازمنطق و عدالتم برده باشین،استقلال یعنی اصالت فوتبال ایران،شما هروقت توآسیاهم پا میذارین میگن همون تیمه که همشهری استقلاله!!!تیم یعنی اصالت و تعصب و افتخار...نه وزارت ورزش و ریاست جمهوری و بیت المال و داور و پولای میلیاردی،اینجوری شموشکم میتونه جام بیاره گلم،رو سوادتم بیشتر کارکن میلیونها نفر پیامتو میخونن لنگی جون
    • مهدی IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      لنگ با فساد و کثافت کاری شده تیم حکومتی .البته تا وقتی وزارت ورزش دیدگاه تبعیض آمیز داشته باشه شرایط همینه.
    • آسمان آبی دوستاره داره IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      هرچی باشه از مافیای کثیف هشتبولینگ بهتره ازفدراسیون گرفته تاکمیته داوران وهمه ارکان.... عبده این همه هزینه آخرش هم باید با پنالتی پشت ۱۸ قهرمانان کنند . این همه قهرمانی جالبه یه دونش پاک نیست
    • اسد IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      فساد همش تو پرسپولیس(لونگ) بوده از هدایتی بگیر تا رویانیان و پولهای هنگفت تو پرسپولیسه و کمک از همه طرف از طرف داورا.فدراسیون.وزیر. سازمان خصوصی سازی .
    • ... IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      خطاب به میثم اس اسی: اولا که این بابا کیسه رو از قصد اینطور نوشته. ثانیا شما هم غلط املایی و ویرایشی کم نداری. من فقط غلط املائیاتو مینویسم تا تیکه نندازی: نگا، ایی، ملیارد، دوز و دقل. ثالثا سلطانیفر با وزارت ورزش چه فرقی داره. جفتشون یکی‌اند سلطانیفر وزیر ورزش بوده دیگه. رابعا ما وقتی چهار سال پیش قهرمان شدیم چطور میتونیم گفته باشیم غلط کردیم طرفدار لنگ شدیم؟! خامسا هدایتی هر غلطی کرده باشه الان داره تاوانشو پس میده. سردار آجورلوی شما اونم داره پس میده یا نه؟ حاج فتل دسک‌کج چی، اونم داره پس میده؟ ما اولا که هیچوقت اندازه شما خرج نکردیم ثانیا اگرم خرج کردیم حداقل موفق بودیم هم تو ایران و هم تو آسیا. سادسا خورشیدی با ما عکس یادگاری نگرفته. سابعا ما پنج تا جام اسنپی داریم (سوپرجام) که با اسنپ آوردن برامون. خب وقتی با اسنپ میارن مگه کاری میشه کرد. نمونه‌اش همین یه ماه پیش که باید همزمان با جام حذفی، سوپرجامو هم باید بهمون میدادن که ندادن و به قول سروش رفیعی بعدا با اسنپ برامون آوردنش. سوپرجام حق قهرمان لیگ و حذفی کشوره. شما پارسال هزار میلیارد خرج کردین و ۶۰۰ میلیارد بدهی هم جا گذاشتین.
  • ! IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    وزارت پرسپولیس نمیزاره تیم درست بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ با توجه عملکرد تیم‌ها در هفته ۲۸؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی