نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
لیست خروج منچستریونایتد
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اریک تن‌هاخ چند بازیکن دیگر را هم در لیست فروش تیمش قرار داده تا بودجه برای جذب بازیکنان مورد نظرش فراهم شود.

باشگاه منچستریونایتد آماده است تا گروهی از بازیکنان اصلی تیم را کنار بگذارد، چرا که اریک تن‌هاخ تلاش می‌کند تا تیمش را تغییر دهد و بودجه نقل‌وانتقالاتش را در تابستان امسال افزایش دهد.

اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد تصمیم بی‌رحمانه‌ای برای فروش هری مگوایر، جیدن سانچو، فرد و اسکات مک‌تامینی در تابستان امسال گرفته است.

یونایتد، میسون مانت را با ۶۰ میلیون پوند از چلسی به خدمت گرفته است و آندره اونانا دروازه‌بان اینتر و رامسوس هویلوند مهاجم آتالانتا را هم تعقیب می‌کند. اما تن‌هاخ مشتاق است که تیم خودش را تغییر دهد و افرادی را شناسایی کرده که فکر می‌کند با شروع پیش‌فصل مناسب تیمش نیستند.

هری مگوایر

مگوایر در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ تحت هدایت تن‌هاخ فصل سختی را پشت سر گذاشت و لیساندرو مارتینس و رافائل واران به‌عنوان زوج نخست خط دفاعی انتخاب شدند. تن‌هاخ حالا مشتاق فروش مدافع ملی‌پوش انگلیسی است. نشریه «ایندیپندنت» در این باره مدعی شد که مگوایر برای انتقال در دسترس قرار گرفته و یونایتد هم مبلغ فروشش را ۵۰ میلیون پوند ارزیابی کرده است. با این حال، مشتریان احتمالی از جمله وستهام اعتقاد دارند که این بازیکن ۳۰ ساله که دو سال از قراردادش با یونایتد باقی مانده می‌تواند با ۳۵ میلیون پوند در دسترس باشد.

مگوایر مشتاق بود برای جایگاهش در منچستریونایتد بجنگد، اما اکنون در موقعیت دشواری قرار گرفته است. گرت ساوتگیت به او گفته اگر می‌خواهد در یورو ۲۰۲۴ در ترکیب ثابت انگلیس باشد، باید به طور منظم بازی کند. مانع دیگر دستمزد اوست که وستهام نمی‌تواند با بسته دستمزد فعلی ۲۰۰ هزار پوند در هفته خودش را مطابقت بدهد.

هری مگوایر

دیگر شیاطین‌سرخ

سه بازیکن دیگری که تن‌هاخ می‌خواهد بفروشد ممکن است راحت‌تر جابه‌جا شوند. اسکات مک‌تامینی دو سال از قراردادش باقی مانده و وستهام، برایتون و رم او را می‌خواهند. این ملی‌پوش ۲۶ ساله اسکاتلندی ۲۰۹ بازی برای تیم اصلی یونایتد انجام داده و ۱۹ گل به ثمر رسانده است. مبلغ او در حدود ۲۵ میلیون پوند خواهد بود.

فِرد زیر نظر فولام است که احتمال دارد ژوآئو پالینیا ستاره‌اش را به وستهام بدهد و از طرفی به دنبال جایگزینی برای دکلان رایس هستند. هافبک برزیلی تنها یک سال دیگر با یونایتد قرارداد دارد، بنابراین ممکن است با پرداخت هزینه‌ای در دسترس باشد، چرا که تن‌هاخ تلاش می‌کند فضای خالی در رختکن تیمش ایجاد کند.

در همین حال، جیدن سانچو به تاتنهام پیشنهاد شده تا آن‌ها برای فروش هری کین وسوسه شوند. وینگر انگلیسی سال ۲۰۲۱ در ازای ۷۷ میلیون پوند از دورتموند به خدمت گرفته شد، اما برای او تأثیرگذار شدن در منچستریونایت دسخت بوده است. کین وارد آخرین سال قراردادش با اسپرز شده، اما دنیل لوی رئیس باشگاه تمایلی ندارد ستاره تیمش را به رقیب لیگ برتری بدهد. رئال‌مادرید و بایرن‌مونیخ این بازیکن ۲۹ ساله را زیر نظر گرفته‌اند؛ بازیکنی که فصل گذشته ۳۰ گل در لیگ برتر زد.

بازیکنان منچستریونایتد که ملی‌پوش نیستند اکنون برای تمرین پیش‌فصل که فشرده است به کارینگتون بازگشته‌اند. باشگاه سخت تلاش می‌کند تا اونانا را به‌عنوان جانشین داوید دخئا به اولدترافورد بیاورد، در حالی که هویلوند از رندال کولو موانی بین گزینه‌های خط حمله پیش افتاده است.

تن‌هاخ می‌داند که یونایتد روی بودجه محدودی کار می‌کند و برای تقویت این بودجه نیاز به فروش خواهند داشت. نشریه «گاردین» حتی مدعی شد آنتونی الانگا هم در لیست نقل‌وانتقالاتی قرار دارد و با توجه به قراردادی که تا سال ۲۰۲۶ داشته، می‌توانند برای فروش او ۳۰ میلیون پوند درخواست کنند.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی