دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶
۱۸ |
۲
پای سعید معروف دوباره به تیم ملی باز شد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود از فصل ۲۰۲۳ لیگ ملت‌ها مقابل کوبا شکست خورد تا با تنها ۲ پیروزی به کار خود در این مسابقات پایان دهد.

همون همیشگی، این تیتر اکثر رسانه‌های اجتماعی و صفحات هواداری بعد از باخت تیم ملی والیبال ایران به کوبا بود. آمار فاجعه‌بار ١٠ شکست از ١٢ مسابقه در لیگ ملت‌ها باعث شد که تیم ملی والیبال ایران بدترین نتیجه خود در تاریخ این مسابقات را کسب کند.

البته که بی‌انصافی است اگر در مورد نتایج هفته آخر در آمریکا به این موضوع اشاره نکنیم که تیم ایران به دلیل مشکلات مربوط به ویزا و البته مصدومیت دگرگون شده بود اما در هفته‌های قبل‌ نیز با تیم کامل‌مان نتایج خوبی نگرفتیم.

خلاصه که واقعا خوب شد که این لیگ ملت‌های شوم و فراموش نشدنی بالاخره به پایان رسید. پارسال در چنین روزهایی به بردن لهستان و حضور در نیمه نهایی لیگ ملت‌ها فکر می‌کردیم اما امسال دعا، دعا می‌کردیم که فقط این مسابقات زودتر تمام شود.

هر چه که هست VNL هم با تمام خاطرات تلخ خود به پایان رسید اما در این بین یک اتفاق تلخ در حال رقم خوردن است؛ دلسردی مردم از والیبالی که در یک دهه اخیر به ورزش محبوبشان تبدیل شده است. کم‌تر ورزشی را در ایران پیدا می‌کنید که مردم به خاطر آن از خواب خود و بزنند و وقت و بی‌وقت برای تماشایش زمان بگذارند؛ اتفاقی که در یک دهه اخیر رخ داده و والیبال به محبوب ایرانی‌ها تبدیل شده است.

اما با این روند به نظر می‌رسد که این عشق و علاقه به خطر افتاده است. بد نیست حالا که لیگ ملت‌ها تمام شده نگاهی به نظرات کاربران بیندازیم و دل پر آن‌ها را با شما در میان بگذاریم. نظراتی از هواداران دلخور و رنج کشیده والیبال که بعضی از آن‌ها هم آمیخته با طنز و کنایه بوده است. این کامنت‌ها و توییت‌ها به وضوح دلخوری مردم از والیبال را نشان می‌دهد که بیشترین بحث مطرح شده در بین آن‌ها به دلتنگی مردم برای نسل طلایی و به خصوص سعید معروف اختصاص دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • افشار IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    سلام لطفا به اقای موسوی قبل از دفاع کردن ،سرویس زدن یاد میادید و صمنا از اقای معروف نیز دوباره در تیم ملی استفاده کنید حیفه با این همه سابقه از تجربیاتش استفاده نشود
    • H IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
      نظر شما درسته و کاملا منطقی ولی دفاع وسطه و اینکه بعد از پایان لیگ ملت ها دومین دفاع کننده برتر شد و با ختلاف کو دوم شد
  • حسین IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    هر کسی یک دوره ای دارد دوره اقای معروف به پایان رسیده جام باشگاه های آسیا این موضوع را ثابت کرد به فکر جوانان باشید و از امثال اقای معروف بع عنوان کمک مربی بهره بگیرید
    • محمد IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      پروفسور، بازیکنی که کمتر از یک ماه وقت مچ شدن با بقیه بازیکن ها رو داشته باشه بهتر از این نمیشه وقتی چیزی نمیفهمی حرف نزن
  • سالار IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    یدونه پیام دادم امیدوار بودم انتشار بدید نمیدونم چرا اینهمه از اقای عطایی عزیز حمایت میکنید .کسی که اشتباه کرده باید تاوان اشتباهاتش رو بده
    • امیر IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
      آقای عطایی اشتباه خودشون رو پذیرفتن و تاوانش رو هم پس دادن
  • حسین IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    من به شخصه قول میدم معروف بیاد خیلی فرق میکنه ما فقط یه پاسور خوب کم داریم که در زمان بهرانی یه پاس خوب بده وگرنه هرکسی که توپ بیاد بالاسرش میتونه پاس بده مهم لحظه بحرانیه که اونم سعید رو میخواد.
  • احمد RO ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    این چه طرز تیتر نوشتنه ؟!
  • رضا IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    30 نفر همراه داشته تیم،،، خوب اونا میرفتن تو زمین بازی میکردن 😂حالا برید گزارش بگیرید موقع برگشت، چمدون های پر😂پس زیاد احساساتی نشید لطفا
  • فراستی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    عملکردبسیارضعیف تیم ملی والیبال بایک سرمربی عقده ای وناتوان قلب میلیونهاایرانی راآزرده نمودوآوردن هرگونه عذربدترازگناه به هیچ وجه قابل توجیه نیست،ایران هم می توانست مانندسایرکشورهای مطرح ازاسطوره هایش مانند معروف،غفور.معنوی نژاد.عبادی پور.صابرکاظمی استفاده می کردوچندجوان مطرح راهم برای تجربه بیشتردرکنارآنان قرارمی دادواینجوری آبروی چندین ساله والیبال رابربادنمی داد.تنهاچیزی که جبران این افتضاح ننگین می نمایداستعفای سرمربی وکادرفنی ودلجویی وآوردن دوباره اسطوره هابه تیم ملی است تابرای مسابقات آتی والمپیک سری توی سرهاداشته باشیم. تنهانکته مثبت وجودسیدمحمدموسوی بودکه باهمه ناکامیها توانست بدرخشدوجزءبهترینهای دنیاباشد
  • بهرام IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    اقاجان با آوردن معروف چی رو میخواهید درست کنید مگرمعروف معجزه میکنه.ماباید بازیکن پرورش بدیم.معروف اگرخوب بود پارسال چرا حذف شدیم.نه سر خودتان را نه سر مردم را با این چیزها سرگرم نکنید.
  • محمد IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    هرچند باید از پا سورهای جوان استفاده کرد، ولی آقای سعید معروف انصافا از بازیکنان مؤثر است و می تواند در کنار پاسورهای جوان تیم، نقش بسزایی داشته باشه و کمک تیم کنه. باید زودتر می آمد.
  • محمد IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    هرچند باید از پا سورهای جوان استفاده کرد، ولی آقای سعید معروف انصافا از بازیکنان مؤثر است و می تواند در کنار پاسورهای جوان تیم، نقش بسزایی داشته باشه و کمک تیم کنه. باید زودتر می آمد.
  • محمد IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    هرچند باید از پا سورهای جوان استفاده کرد، ولی آقای سعید معروف انصافا از بازیکنان مؤثر است و می تواند در کنار پاسورهای جوان تیم، نقش بسزایی داشته باشه و کمک تیم کنه. باید زودتر می آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی