نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
پرهزینه‌ترین تیم برای هواداران در بازار سیاه/ تیم اول لیست شما را شوکه می‌کند
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس ارزش فروش بلیت‌ها در بازار سیاه، گران‌ترین تیم‌ها برای حمایت معرفی شده‌اند و شماره ۱ شما را شوکه خواهد کرد.

فهرست پرهزینه‌ترین باشگاه‌های لیگ برتر برای حمایت، بر اساس قیمت بلیت‌ها مشخص شد. و لوتون تاون که به تازگی صعود کرده به طرز شوکه‌کننده‌ای رتبه نخست را به خود اختصاص داده است. آنها با پیروزی در فینال پلی‌آف چمپیونشیپ فصل گذشته جایگاهی افسانه‌ای در لیگ برتر به دست آوردند.

تقلای زیادی برای به دست آوردن بلیت بازی‌های آنها وجود دارد. به این دلیل که «کنیل‌ورث رود» کوچکترین ورزشگاه در لیگ برتر است و تنها ۱۰۳۵۶ صندلی دارد. و پژوهشگران SeatPick محاسبه کردند که میانگین قیمت یک بلیت در بازار سیاه ۶۲۲ پوند خواهد بود. میانگین قیمت فصل گذشته حدود ۵۷ پوند برای هر بلیت بود و این یک جهش فوق‌العاده بزرگ برای باشگاه است.

در رتبه دوم جدول، بورنموث قرار دارد که میانگین فروش بلیت در بازار سیاه در فصل جدید ۴۸۲ پوند خواهد بود. بر اساس گزارش‌ها، آنها سیستم جدیدی را بر اساس اعتبار حریفان معرفی کرده‌اند که در حال حاضر هفت بازی به عنوان بهترین بازی‌های دسته A طبقه‌بندی می‌شوند و بنابراین قیمت بلیت‌ها گران‌تر می‌شود.

تیم سوم ناتینگهام فارست با ۳۴۹ پوند است که بنا بر گزارش‌ها پیشنهادات امتیازی را کنار گذاشته یا تغییر داده است. در همین حال، آرسنال با ۱۶۶ پوند در رده چهارم جای گرفت و برنتفورد با قیمت ۱۶۱ پوند در رده پنجم جدول قرار دارد. لیورپول (۱۵۹ پوند)، وولوز (۱۳۶ پوند)، نیوکاسل (۱۳۵ پوند)، چلسی (۱۲۹ پوند) و برنلی (۱۲۵ پوند) لیست را تکمیل می‌کنند.

مطمئناً برای هر هواداری که قصد دارد به طور منظم به تماشای تیمش بپردازد، فصل پرهزینه‌ای خواهد بود.

این مطلب را هم بخوانید: ۱۰ خرید گرانقیمت تاریخ قرمزها؛ هافبک جدید در رده ششم/ خریدهای بزرگی که همه را ناامید کردند!

پرهزینه‌ترین تیم برای هواداران/ تیم اول لیست شما را شوکه می‌کند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی