نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
یوونتوس هم از سوپرلیگ کنار کشید/ بارسا و رئال تنها ماندند!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حالا دیگر به جز رئال و بارسا هیچ باشگاهی در سوپرلیگ اروپا حضور ندارد

باشگاه یوونتوس طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد پروسه خروج این باشگاه از سوپرلیگ اروپا آغاز شده است. یوونتوس مراحل جدایی از پروژه سوپرلیگ اروپا را آغاز کرده است. این باشگاه مطرح ایتالیایی همراه با رئال مادرید و بارسلونا از معدود باشگاه‌هایی بودند که هنوز به صورت رسمی در این پروژه شرکت داشت.

باشگاه یوونتوس در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: «پس از بیانیه مطبوعاتی مورخ ۶ ژوئن ۲۰۲۳، که در آن یوونتوس خروج از پروژه‌ای را که با رئال مادرید و بارسلونا آغاز کرده، تایید کرد، این موارد اعلام می‌شود.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «پیرو این بحث‌ها و با در نظر گرفتن برخی تفاوت‌ها در تفسیر قراردادهای مربوط به پروژه سوپرلیگ، یوونتوس تأیید می‌کند که روند خروج از پروژه را آغاز کرده و یادآور می‌شود که طبق مفاد قراردادی قابل اجرا، از آنجایی که انصراف اثرات خود را دارد، رضایت قبلی رئال مادرید، بارسلونا و سایر باشگاه‌های درگیر در پروژه سوپرلیگ مورد نیاز است.»

باشگاه یوونتوس تحت فشار شدید یوفا قرار دارد و رسانه‌های اروپایی تایید می‌کنند که این باشگاه ایتالیایی به دنبال پرونده عدم شفافیت مالی که منجر به کسر ۱۰ امتیاز شد، مجبور است تا به پیشنهادات یوفا پاسخ مثبت بدهد.

پروژه سوپرلیگ اروپا توسط باشگاه‌های مطرح قاره سبز در انتقاد به منفعت مالی از سوی یوفا راه اندازی شده بود. باشگاه‌های بزرگی مانند باشگاه‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی، آرسنال، تاتنهام و لیورپول از انگلیس از این پروژه کنار کشیدند و تنها باشگاه‌هایی که به صورت رسمی هنوز به قراردادشان وفادار ماندند رئال، بارسا و یوونتوس بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی