افشاگری جنجالی هوادار پرسپولیس از نقشه شوم آل‌کثیر؛ اینگونه من را گول زد!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

به نظر می‌رسد ادعای عجیب علیه عیسی آل‌کثیر که از سوی یکی از هواداران مطرح شده، واقعی باشد.

عیسی آل‌کثیر که اخیرا به سپاهان رفته و هواداران ارتش سرخ را عصبانی کرده در دربی صدم موفق شد تک گل پیروزی بخش تیمش را مقابل استقلال به ثمر برساند. عیسی بعد از اتمام بازی به سمت هواداران پرسپولیس رفت و پیراهنش را به میان جمعیت پرتاب کرد.

این پیراهن به یک هوادار شمالی پرسپولیس رسید و او پیراهن را با خود به خانه برد. با این حال اتفاقاتی در ادامه رخ داد که کسی باورش نمی‌شود. اینکه مهاجم سرخپوشان چطور نقشه کشید تا این هوادار را از شهرستان به تهران بیاورد تا بتواند پیراهن را از او پس بگیرد!

این هوادار در ویدئویی که به صورت اختصاصی در مورد این اتفاق و اینکه آل‌کثیر چطور او را گول زده توضیح داده است. 

هواداری که صاحب پیراهن ارزشمند گلزن دربی شد، همراه با چند نفر از دوستانش از شمال به تهران آمده بود تا دربی را تماشا کند و فکرش را هم نمی‌کرد که اینطور دست پر جاده تهران - شمال را برگردد اما سرنوشت دربی برای او، اینجا به پایان نمی‌رسید.

طرفدار خوش‌شانس پرسپولیس به محض اینکه به شهر خود رسید، تصاویری از این پیراهن را در اینستاگرام همراه با منشن‌کردن عیسی قرار داد و از او بابت گلزنی در دربی و این هدیه ویژه تشکر کرد. جالب اینکه مهاجم جنوبی سرخپوشان که شاید در طول یک سال پاسخ کمتر هواداری را در اینستاگرام بدهد، به این استوری ریپلای داد تا صاحب پیراهن او، حسابی ذوق‌ زده شود.

پیام عیسی به این هوادار حاکی از جملاتی محبت‌آمیز و همچنین یک درخواست بود: «بیا تهران تا پیراهنت را امضا کنم.» او نیز دوباره شهر خود را به مقصد تهران ترک کرد و بعد از بازی هوادار و صعود پرسپولیس به فینال جام حذفی، راهی استادیوم کاظمی، محل تمرین سرخپوشان، شد. او تصور می‌کرد قرار است همراه عیسی به داخل مجموعه برود و تمرین را تماشا کند و بعد روی این پیراهن ارزشمند، امضای گلزن دربی را هم بگیرد تا عیش او کامل شود اما...

افشاگری جنجالی هوادار پرسپولیس از نقشه شوم آل‌کثیر؛ اینگونه من را گول زد!

شاید جالب باشد از اینجا به بعد داستان را از زبان خودش بشنوید که با ارسال ویدیویی به روزنامه اعتماد ماجرا را توضیح داده است:

* رفتیم دم در شهید کاظمی وایسادیم تا بازیکنان پرسپولیس بیایند. خلاصه یکی یکی آمدند و حول و حوش ۱۱ آقا عیسی آمد. با من چند تا عکس گرفت و با هواداران عکس گرفت و به من گفت که بعد از تمرین کارت دارم.

* ما گفتیم شاید به ما بگوید بیا سر تمرین. ما منتظر ماندیم و یک ساعتی گذشت که دیدیم بازیکنان یکی یکی دارند می‌آیند. خلاصه عیسی آمد و گفتیم که ما را نبردی سر تمرین. گفت امروز تمرین پشت درهای بسته بود و آقا یحیی نمی‌گذاشت کسی بیاید داخل. انشالله دفعه دیگر.

* بعد گفتم پیراهن را برایم امضا بزنی ممنون می‌شوم. پیراهن را دادم که امضا بدهد. پیراهن را گرفت و یک پیراهن تمرین به من داد که رویش امضا زده بود. گفت که من پیراهن اصلی را می‌خواهم و خواب دیدم که باید همیشه همراهم باشد. من هرچقدر اصرار کردم که نباید این را از من بگیری و من این همه راه آمدم که برایم امضا بزنی و به عشق شما آمدم... گفت نه آن پیراهن باید همراه من باشد و بعد گازش را گرفت.

* دیگر از آن موقع هیچ پیامی را جواب می‌دهد، نه اس ام اس، نه اینستاگرام. همین دیگر، تمام شد.

جالب اینکه این هوادار پرسپولیس که در فضای سرسبز و همراه با صدای طبیعت ویدیوی خود را ضبط کرده، در پایان این ویدیو برای عیسی آل‌کثیر آرزوی موفقیت می‌کند!

این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوالات پیرامون این موضوع سکوت و ابراز بی اطلاعی کرده‌اند و تماس با آل‌کثیر برای پاسخ به ادعای این طرفدار نتیجه‌ای در پی نداشته است.

با این حال اقدام عیسی به حدی عجیب و دور از انتظار بوده که در ابتدا و زمانی که این ادعا از سوی هوادار پرسپولیس طرح شده بود، کمتر کسی آن را باور می‌کرد و حتی برخی از طرفداران پرسپولیس نیز این موضوع را حاشیه‌سازی برای مهاجم گلزن تیمشان می‌دانستند اما به نظر این واقعیتی است که اتفاق افتاده و عیسی هدیه خود را به بدترین و شاید غیراخلاقی‌ترین شکل ممکن از این هوادار پس گرفته است.

شاید بد نباشد حالا که عیسی پیشنهاد تمدید قرارداد با پرسپولیس را رد کرده و راهی سپاهان شده، حداقل این پیراهن را به هوادار پرسپولیس پس بدهد.

افشاگری جنجالی هوادار پرسپولیس از نقشه شوم آل‌کثیر؛ اینگونه من را گول زد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • فرداد GB ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    چقدر خوب که از تیممون رفت 🙌
  • اخمد FR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    یک عدد سه نقطه واقعی!
  • یاری IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    عجب الان که از لنگ رفت شد آدم بد داستان
    • پرسپولیس IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      همون موقع هم که تور دروازه کیسه را پاره کرد دانستیم که این بازیکن در کلاس پرسپولیس نیست
    • محمد صادق IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      نه چرا بد باشه، رفتارش با اون هوادار جالب نبوده ،از اون گذشته با گل های که به کیسه زد ، آنقدر هوادار ها رو خوشحال کرده که الان از دست اش ناراحت نباشیم
  • RezA IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    کیسه جان منظور بد و خوب بودن رفتار ایشون بود.وگرنه عیسی پدر کیسه کشا هستن.
  • تاج کبیر IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    تفاوت فرهنگ یک لنگی با یک تاجی اینجا مشخص میشه.باید بزرگی را از شاه فرهاد یاد گرفت.
    • استیصال IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      آره دیگه ! که به محض اینکه قهرمانی اهدایی را گرفت فلنگ را بست و در رفت اینه منش فرناز ! خخخخخخخخخخخخخخ
  • ارتش سرخ IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    وقتی یکی میره گناه داره اینقدر ازش الکی بدنگین این آقا چرت میگه اگه راست بودهمون موقع میگفت درسته کاراشتباهی کرده رفته سپاهان ولی این حرفا که براتخریبش میزنن نامردیه کاش انسان باشیم
  • افشین دست کج IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    مکتب پر افتخار لُنگ کبیر
  • اس اس.تیم مردمی IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    زیردست محمدعلی پیروانی بوده این چیزا یاد گرفته
    • فس فس US ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      پس اونایی که میان تو فرودگاه هوادار کیسه رو کتک میزنن میان سر تمرین هوادارو کتک میزنن میرن جلوی هتل هوادارو کتک میزنن زیر دست کی بزرگ شدن؟ صد در صد زیر دست غلام شیشلولبند و ساپینتو و ماله کش اعظم بیژن طاهری پرورش یافتن🤣🤣🤣🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️
  • محمدرضا 6 IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    یعنی تا این حد، باورم نمیشه
  • پرسپولیسم IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    خواهشاً توهین نکنید عیسی و دیگر بازیکنان مانند سیامک کمال و...که از پرسپولیس رفتند حال به هر دلیلی مانند سنشان بالا رفته یا از قیافه شأن خوششان نیامد ولی این عزیزان برای تیممان زحمت کشیدند ولی عیسی دوسال نهایت میتواند بازی کند باید از نظر مالی فکراینده نیز باشد پرسپولیس محضر عشق است با احترام به همه پرسپولیسیهای عزیز از طرفداران عزیز که سرمایه اصلی تیممان تا پیشکسوت و بازیکنان پرسپولیسی باش تا از فوتبال لذت ببری
  • علی IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    امثال این تماشاگر واحمدزاده چرا قبلا حرف نمی‌زدند اینهم ترفند بعضی از تیم‌ها برای تخریب چهره بازیکن که از تیمشان جدا می‌شود.
  • آریا US ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    انگار پیراهن ارث پدریش بوده! حالا چی میشد که اونو هدیه میدادی به ۱ هوادار شهرستانی که اومده تیمش رو تشویق کنه! آقا عیسی؛ اگر همین هواداران نبودن؛ شما ۲ سال پیش از فوتبال خداحافظی کرده بودی! پرسپولیس تیم مردمی بوده و هست؛ با این کار خودتو خراب کردی!!! زنده باد ارتش سرخ❤❤❤🏆🏆🏆
  • ایرانی IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    تا همین دیروز که پیروزی بازی می کرد قهرمان بلامنازع بود حالا که از تیم پایتخت رفت شد آدم بده !
    • ناشناس؟؟؟ IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      چقدر عقده داری که میگی پیروزی وقتی نمیگی پرسپولیس هم عقده آت خالی میشه هم مسخره می‌کنی رقیبان را. خدا نکنه با کسی دشمنی داشته باشی فکر نکنم تا ابد دست از کینه و عداوت برداری.پس در همان عقده و کینه عداوت بمان که هیچ لذتی نداری و نخواهی داشت بقیه حرفهایت هم با این پیروزی گفتن معلومه که انصافی نداری و نوشته هایت همه از حس حسادت سرچشمه میگیره. تو بگو پیروزی تا به مقصود برسی .هواداران هیچ اهمیتی به کلمات نمیدن و به دربی و حذفی بیشتر اهمیت میدن . منم میگم پیروزی شاید حسادت تو بخوابه پیروزی پیروزی شایستگی و جام حذفی و دربی و قهرمانی لیگ
  • کیسه حقیر IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    واقعا توعمرم کیسه کشا را حقیرتر ازاین روزها ندیدم لذت میبرم از بزرگی پرسپولیس که اینطوری میسوزونه زنده باد پرسپولیس سرور کل تیمهای ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی