نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
۰ |
۰
یک پرسپولیسی در کرواسی پرافتخار شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب نُهمین قهرمانی خود در فوتبال این کشور را به دست آورد.

تیم فوتبال دینامو زاگرب که صادق محرمی در آن عضویت دارد و در فصل گذشته به قهرمانی در لیگ یک کرواسی رسید، شب گذشته در مسابقه سوپر کاپ فصل ۲۳-۲۰۲۲ فوتبال این کشور به مصاف هایدوک اسپلیت، تیم قهرمان جام حذفی رفت.

دینامو زاگرب در حالی که برخلاف دیدارهای تدارکاتی و هفته‌های پایانی فصل قبل صادق محرمی را در مسابقه سوپر کاپ در اختیار نداشت، در ورزشگاه خانگی ماکسیمیر مقابل هایدوک اسپلیت، قهرمان جام حذفی و تیم دوم جدول لیگ قرار گرفت که در نهایت توانست به برتری دست پیدا کند.

یاران محرمی که در چهار مسابقه فصل گذشته لیگ یک کرواسی دو پیروزی پُر گل و دو تساوی مقابل هایدوک اسپلیت داشتند، در حالی موفق شدند با تک گل مارتین باتورینا ۲۰ ساله به برتری یک بر صفر در دیدار سوپر کاپ دست پیدا کنند که ایوان لکو، سرمربی شناخته شده هایدوک اسپلیت در نیمه اول اخراج شد.

صادق محرمی، مدافع تیم ملی ایران و سابق پرسپولیس که در فصل گذشته لیگ یک کرواسی فرصت حضور در ۲۵ مسابقه را به دست آورده و یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، در دیدار سوپر کاپ مقابل هایدوک اسپلیت در دقیقه ۸۴ وارد زمین شد.

این مدافع راست ملی پوش ایران که پنجمین سال بازی در دینامو زاگرب را پشت سر گذاشته، طی فصول اخیر توانسته ۵ قهرمانی لیگ یک کرواسی، یک قهرمانی جام حذفی و سه سوپر کاپ را به دست بیاورد و رکورد منحصر به فردی در بین تمام لژیونرهای ایرانی تاریخ بر جای بگذارد.

یک پرسپولیسی در کرواسی پرافتخار شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی