نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
۷ |
۰
پیشنهاد ۲۵ میلیاردی پرسپولیس به مهاجم عراقی!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک رسانه عراقی مدعی شد باشگاه پرسپولیس به ایمن حسین مهاجم تیم ملی عراق پیشنهادی بیش از ۵۰۰ هزار دلار داده است.

در حالی که گفته می‌شود ایمن حسین مهاجم فصل گذشته تیم الجزیره امارات و تیم ملی عراق مذاکراتی با پرسپولیس داشته، هنوز به صورت رسمی این خبر از سوی پرسپولیس تایید نشده است.

با این حال یک منبع نزدیک به ایمن حسین با تایید دریافت پیشنهاد از پرسپولیس، به خبرگزاری «المعلومه» گفت: این مهاجم با توجه به دریافت سایر پیشنهادات از خلیج فارس از قطر و امارات، چند روز زمان خواست تا درباره پیشنهاد ایران فکر کند. باشگاه پرسپولیس، دارنده ۱۵ عنوان قهرمانی لیگ ایران، علاوه بر امتیازات و مشوق‌های دیگر، قراردادی بیش از نیم میلیون دلار برای یک فصل پیشنهاد داده است.

به گفته این منبع خبری، ایمن حسین از پرسپولیس زمان خواسته است تا در چند روز آینده پاسخ نهایی را بدهد. حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا از جمله مسائلی است که باعث ترغیب این بازیکن در پرسپولیس شده است.

انتشار گسترده خبر پیشنهاد پرسپولیس به ایمن حسین این شائبه را هم ایجاد کرده است که مهاجم عراقی در حال بازارگرمی است و قصد دارد مبلغ قرارداد خود را با باشگاه‌های دیگر بالاتر ببرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کیسه IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    میگن آمار گلزنیش خوب نیست
  • سرباز IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    جالبه این بازیکن نصف عیسی آل کثیر و مغانلو هم نیست . زیر متوسط
  • آقای حاجی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    بیست و پنج میلیارد از جیب آقای حاجی میره اشکالی نداره ، صورت مالی سازی و سند سازی که کاری نداره ، جاش بازیکن خوب می‌خریم برای پرسپولیس
  • عیسی IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    خواهش میکنیم ازمسئولین اگه قراربازیکن آسیایی بگیرین واین پول زیادروبدین بدین به همین ایرانیهاصددرصدازاین بازیکنان غرب اسیاهم بهترن هم پول خارج نمیشه .همین عمری فیکس بازی کنه صدتای امسال این ایمن حسین هستندبازیکنی که هرفصل نهایت 7گل نیزنه ومهاجم نوک هم هست والله دفاهای جپ وراست ایرانیهابیشترگل میزنن
  • اسنپ کاپ IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    باشگاه لنگ علاوه بر امتیازات و مشوق‌های دیگر، قراردادی بیییییییییییییش از نیم میلیون دلار برای یک فصل پیشنهاد داده است.!!!!!! با این حساب برا یه فصل حداقل 35 میلیارد میشه، پس سقف قرارداد کو آقای قربون زاده؟؟؟؟؟؟ الان خوابی؟؟؟؟؟؟ یا خودتو زدی به خواب؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • عیسی IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    خداریشه این دلال بازیهارودربیاره که استقلالونابودکردوپرسپولیس هم داره هل میده به سمت نابودی .درویش ویحیی واقعااگه به فکرکمیسیون ودلالی نیستیدپارسال شیخ دیاباتهوپریرا100میلیاردگرفتن وعمری 500میلیون یعنی این دوبی مصرف دویست برابرعمری گرفتن بخدااگربیست میلیاردازپول اون دیلاغ وعمری میدادن وجوانی وانگیزشوداشت بیست گل میزد،ماطرفداران خواهش میکنیم کل این خارجی هاروردکنین بره تولیگ خودمون دست روهربازیکن خارجی بزاریم بازیکن داخلی بهترازاونابه اندازه کافی ررای همه تیمهاهست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی