نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۲۲
من «میم. ب» را به استقلال نیاوردم/ چند بار آمدی استقلال و رفتی؛ خود شما را چه کسی آورد؟/ فتح‌الله‌زاده این آقا را به عنوان مشاور جوان معرفی کرد
منبع: اطلاعات
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل اسبق استقلال گفت: به راه انداختن بحث «میم. ب» در استقلال برای فرافکنی است.

صحبت‌های جنجالی اخیر جواد نکونام و اشاره به فردی با نام مخفف «میم. ب» سبب شد تا پای خیلی‌ها به داستان این روزهای استقلال باز شود. یکی از این افراد «امیررضا واعظی آشتیانی» است که امروز در صداوسیما ادعا شد که وی پای «میم. ب» یا همان «بچه» را به استقلال باز کرده است.

واعظی آشتیانی گفت: اتفاقا باید از این آقا که امروز در یک برنامه از بنده نام برده است پرسید شما چند بار آمدی استقلال و رفتی و خود شما را چه کسی آورد؟ آقای فتح‌الله‌زاده شما را آورد و چه کارهایی در استقلال انجام دادید؟ درباره اثرات خودتان در این رفت و آمدها هم صحبت کنید!

وی افزود: برخی حافظه تاریخی ندارند و یادشان رفته اولین بار خود آقای فتح‌الله‌زاده «میم. ب» را آورد و به عنوان مشاور جوان معرفی کرد. البته این فرد مسئول دفتر ما در وزارت صنایع بود اما بنده اولین بار ایشان را نیاوردم. نکته مهمتراینکه؛ هر کسی را که آوردیم باید تا ۲۰ سال تاوان بدهیم؟ اگر شما کسی را آوردید و نامش را گذاشتید رستم و حالا می‌ترسید صدایش کنید مشکل شماست. آیا این فرد در زمان ما آنقدر قدرت داشت؟ این حرف‌ها نیست. کسانی که اینها را می‌گویند به عملکرد خودشان نگاهی بیندازند بعد دیگران را تخطئه کنند. این نه انصاف است و نه مرام. اینها همه فرافکنی است.

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: من امروز شبکه ۵ بودم و گفتم استقلال نیاز به آرامش دارد و از درون آرامش آن را به هم نریزید و حرف‌هایی نزنید که تبعات داشته باشد. حرف‌هایی بزنید که فکر آخرش را کرده باشید.

واعظی آشتیانی گفت: طرح این موضوعات چه مشکلی را حل کرده است؟ وقتی در یک مجموعه فرق مشکل و مسئله را نمی‌دانند و مشکل را آقای «میم. ب» می‌دانند دیگر تا آخرش را بخوانید. وقتی سرمربی تیم درباره «میم. ب» صحبت می‌کند به مدیرعامل تلنگر می‌زند. در این مقطع آقای «میم. ب» چه تخریبی داشته است. ایکاش حرف‌های بیهوده اینها هدفمند باشد اما این هوشمندی نیست و این باعث می‌شود حرف‌های متعدد زده شود و به موضوعات اصلی پرداخته نشود.

وی درباره گم شدن قرارداد جواد نکونام گفت: در استقلال از گذشته مد بوده هر مدیری رفته پرونده‌ها را زده زیر بغلش و برده. اینها پیش افتاده است. اینها نشان می‌دهد در این باشگاه محرمیت وجود ندارد و اخلاق حرفه‌ای برخی از کارمندان زیر سئوال است. نمونه‌اش افشای قراداد ساپینتو که امروز رسانه‌ای شد. شایدم این قراداد از فدراسیون رفته بیرون و شایدم ایجنت او داده است.

این مدیر در پایان گفت: الان رقبا از اتفاقات استقلال استفاده می‌کنند و برای اینکه این اتفاق نیفتد باید آرامش را حاکم کنند.

بیشتر بخوانید: مذاکره محرمانه این دروازه‌بان با استقلال تفاوت دارد؛ عابدزاده ارزان‌تر از حسینی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • afshin taji IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    فقط دنبال دوربين و ميكروفن واسه مصاحبه است
    • ن IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      مگر حرف بدی میزند
    • حنیف IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
      شما در حدی نیستی در مورد جناب آشتیانی بی ادبی کنی ایشون کاش مدیرعامل میشد حیف این اشخاص نمیذارن بیان کار بدست بگیرند
    • حامی IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
      متاسفانه نکونام با این مصاحبه ها فقط به خودش ضربه و تیم رو کاملا مینذازه تو حاشیه جواد عزیز عالم آدم میدونستن چه وضعیت تاسف باری در باشگاه به وجود اومده شما که یکی از گزینه های سرمربیگری استقلال بودی از شرایط خبرنداشتی!؟ در حال حاضر هر روز مصاحبه جنجال کردن فقط بیشتر تمرکز خودت و تیم بهم میزنه باشگاه برشکسته کامل با ۶۰۰ میلیارد بدهی زمان لازم تا دوباره به شرایط نرمال برگرده لطفا همه صبوری کنید هیچ هواداری این فصل قهرمانی از تیم نمیخواد اما آرامش از تیم نگیرید لطفا
  • لنگ مایه ننگ IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    حرف را وسط انداختن فورا برداشتی پس نتیجه معلوم است آسمان ریسمان بافی نکن جناب واعظ
  • سینا IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    تیم فاسد وصل به قدرت کیصه
    • ساوالان IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
      این لنگیها از خودشان حرفی ندارندمثل م...ن از استقلال تقلید می کنند
  • زیگزاگ IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    همیشه در صدا و سیما.
  • MD TR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    بزودی این پست تعریف می شود: امیررضا واعظی آشتیانی مدیر بخش مصاحبه های ورزشی صداوسیما . لامصب آگهی بازرگانی هم نداره، 7/24 صداوسیماست، بدون تعطیلی. بابا! ول کنید این فوتبال رو، بگذارید طرفدارها و مردم یه دلخوشی ساده داشته باشند.
  • یاسین IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    از سال ۹۲ بوی سوخته ی دل استقلالی ها هر دو جهان را گرفته ای الله ای رب العالمین به قدرت کن فیکونت قسم می دهم این پرسپولیس و پرسپولیسی های ظالم را به اشد مجازات گرفتار و ذلیل کن
  • Gaber IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    پرسپولیسی هستم ولی دشمنی با استقلالی‌ها اصلا ندارم بخدا غصه ام میشه باسگاهشون اینگونه شده ولی واعظ نه راهنمای خوبی هست نه همدل فقط بلده سوهان به روحسون بکشه.مرد حسابی بیماری برو مجری شبکه فروغی سو که تقریبا شدی ببین چگونه ضایعت می‌کنه و سریع اخراج . هم حرف زدنش سخته هم ادعا کسی که چند ماهی بیشتر نبود بقدری حرافی می‌کنه که فکر می‌کنی روحش در باشگاه استقلال همیشه و حتی شبها حضور داره . بس کن بابا مدیران قبلی به اندازه یک تار مو بغیر از اولیایی دیگه حرفی نزدند .شما ارث خود پنداشتی
  • لنگ سوراخ IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    واعظ خودش استقلال رو کم خراب نکردحالا اومده حرف مفت میزنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی