نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
کلیپ ویژه بکام بعد از معرفی مسی/ چند ساعت تا مراسم معارفه مسی؛ برخورد صمیمانه بکام با فوق‌ستاره جدید اینترمیامی +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قطعا کسی بیشتر از دیوید بکام از پیوستن مسی به اینترمیامی خوشحال نیست. این اسطوره با انتشار ویدئویی در اینستاگرام هیجان خود را ابراز کرد و به مسی خوش‌آمد گفت.

لیونل مسی رسماً بازیکن اینترمیامی شد. با انتشار این خبر هیجان زیادی در میان هواداران فوتبال ایجاد شده است. دیوید بکام، رئیس باشگاه اینترمیامی در شبکه‌های اجتماعی شور و شوق خود را ابراز کرد و از فوق‌ستاره آرژانتینی استقبال گرمی کرد. بکام با انتشار ویدئویی در اینستاگرام، جملات صمیمانه‌ای را برای شماره ۱۰ جدید تیم به اشتراک گذاشت.

بکام مونتاژی نوستالژیک از عکس‌های خود و مسی را از دوران حضورشان در زمین، شادی پس از گل‌ها و بردن جام‌ها در طول دوران حرفه‌ای خود در اروپا به نمایش گذاشت. این ویدئو با عکسی از مسی که با افتخار پیراهن اینترمیامی با شماره ۱۰ را به تن می‌کند، به پایان می‌رسد. بکام بیان کرد: «فصل بعدی داستان ما از اینجا شروع می‌شود. ده سال پیش زمانی که این سفر را شروع کردم، رویای آوردن بهترین بازیکنان جهان به میامی را در سر داشتم... بازیکنانی که در آرزوی من، زمانی که برای کمک به رشد فوتبال در این کشور و ساختن میراثی بزرگ در آن به لس‌آنجلس گلکسی ملحق شدم، سهیم هستند. در ورزشی که ما خیلی دوستش داریم.»

لیونل مسی برای شروع فصل جدید هیجان‌انگیزی از حرفه درخشان خود آماده می‌شود و هواداران اینترمیامی مشتاقانه منتظر حضور استثنایی او در زمین رقابت در MLS هستند. بامداد روز دوشنبه به وقت ایران قرار است در ورزشگاه DRV PNK شهر میامی از مسی رونمایی شود و ویدیویی که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد دیوید بکام به استقبال لئو با پیراهن تیم جدیدش می‌رود.

مطالب دیگری درباره حضور لیونل مسی در اینترمیامی بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ghlamymhdy365@gmail.com IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    2020

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی