نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دردسر تازه برای بارسلونا/ کاتالان‌ها برای این مورد خاص نیاز به پول دارند
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا تنها تا ۳۱ آگوست فرصت دارد تا بدهی‌هایش را پرداخت کند و بتواند بازیکنانش را ثبت‌نام کند.

بارسلونا روز دوشنبه یک روز خاص را جشن گرفت. اولین بازیکنی که ژاوی از خوان لاپورتا درخواست کرده بود رسما معرفی شد: ایلکای گوندوغان. با این حال به نظر می‌رسد که شادی باشگاه کاتالانی دوام زیادی نخواهد داشت. طبق گزارش ال‌پارتیدازو، باشگاه با مشکل جدیدی مواجه شده و با توجه به شرایط فعلی، ظرفیت محدودی برای ثبت‌نام بازیکنان دارد.

در حال حاضر بارسلونا به دلیل استفاده از اهرم‌هایی که در فصل گذشته به کار گرفته بدهی پرداخت نشده ۶۰ میلیون یورویی دارد که این امر باعث می‌شود نتواند خریدهایی را که برای فصل آینده انجام می‌دهد، مانند اینیگو مارتینس یا گوندوغان و بازیکنانی که قراردادشان را تمدید کردند، ثبت کند. مانند رونالد آرائوخو، مارکوس آلونسو و سرجی روبرتو.

علاوه بر این، طبق گفته رسانه فوق، حتی فروش بازیکنانی مانند آنسو فاتی یا فرانک کسیه برای جبران کافی نیست. آنها باید به هر نحوی خروج بازیکنان را تسهیل کنند و در حقوق کارکنان صرفه‌جویی کنند. بارسلونا در تلاش است تا این مشکل را برطرف کند تا فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارد، هرچند زمان زیادی برای آنها باقی نمانده است. آنها تا ۳۱ آگوست فرصت دارند که نه تنها بدهی خود را تسویه کنند، بلکه قوانین جوانمردانه مالی جدیدی ایجاد کنند تا بتوانند بازیکنان را ثبت‌نام کنند.

این مطلب را هم بخوانید: ستاره‌ای که با مصاحبه باورنکردنی‌اش همه را غافلگیر کرد؛ آرزو دارم به تیم رقیب بپیوندم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی