پرسپولیس بدون سعید عزت‌اللهی هم پرستاره است/ نگرانی یحیی در نقل و انتقالات سر به فلک زد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حضور سعید عزت‌اللهی در پرسپولیس هنوز قطعی نشده و باید دید یحیی می‌تواند او را به خدمت بگیرد یا نه؟

یک ماهی می‌شود که صحبت از حضور سعید عزت‌اللهی در پرسپولیس است و البته استقلال و سپاهان هم نیم‌نگاهی به او دارند. نکته اینجاست که جذب سعید حداقل ۷۵ میلیارد تومان برای باشگاه‌های ایرانی آب می‌خورد و نکته مهم‌تر در مورد پرسپولیس هم اینکه این تیم در پست عزت‌اللهی امثال میلاد سرلک، سینا اسدبیگی و مسعود ریگی را دارد و بدون او هم در صورت جذب یکی، دو مهاجم گلزن تیم خیلی خوبی است. پرسپولیس به جای کمال (که اگر می‌ماند هم بازی نمی‌کرد) مسعود ریگی را از سپاهان گرفت و مشکل سربازی سرلک هم درست می‌شود. آنها سینا اسدبیگی را هم دارند و حتی یکی، دو بازیکن دیگر مثل محمد عمری در صورت لزوم می‌توانند در پست هافبک دفاعی بازی کنند. 

این روزها بیشترین نگرانی گل‌محمدی در خط حمله است. جایی که قرار شده قرمزها یکی، دو مهاجم خارجی را جذب کنند. گل‌محمدی که نتوانست شهریار مغانلو را جذب کند، فکر نمی‌کرد عیسی آل‌کثیر هم به سپاهان برود به همین دلیل این روزها بیشتر به جذب مهاجم فکر می‌کند و البته به دنبال سعید عزت‌اللهی و یک دروازه‌بان ذخیره هم هست. 

پرسپولیس برخلاف استقلال از شهریور در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می‌کند و شاید به همین دلیل یحیی امسال وسواس بیشتری در فصل نقل و انتقالات دارد. او می‌داند در کوران مسابقات احتمال مصدومیت و محرومیت بازیکنان وجود دارد و به همین دلیل تلاش می‌کند چند بازیکن خوب دیگر را جذب کند. پرسپولیس البته مثل بقیه باشگاه‌ها باید سقف بودجه را هم رعایت کند که البته در این مورد تردیدهای زیادی وجود دارد و بعید است حداقل ۳، ۴ باشگاه بخواهند و بتوانند این سقف را رعایت کنند اما فراموش نکنیم که درگیری در سه جام مختلف احتمال مصدومیت بازیکنان را بالا می‌برد و به هر حال پرسپولیسی‌ها در فصل نقل و انتقالات باید فکر همه جا را بکنند.

اگر پرسپولیس بتواند عزت‌اللهی را هم به خدمت بگیرد که بهترین حالت ممکن است اما در غیر این صورت هم بهانه‌ای وجود ندارد چون اسکلت اصلی تیم فصل گذشته حفظ شده و پرسپولیس فقط نیاز به جذب یکی، دو مهاجم گلزن دارد. به هر حال همین بازیکنان پارسال در حالی که خیلی‌ها استقلال و سپاهان را قهرمان می‌دانستند، دبل کردند و اتوماتیک‌وار سوپرجام را هم بردند. خیلی‌ها بعد از باخت پرسپولیس به هوادار از قهرمانی این تیم ناامید شدند اما شاگردان یحیی تقریباً با همین نفرات ۲ بار استقلال را بردند و در نهایت همه جام‌ها را فتح کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • اریا IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    یحیی تیم ملی را تو لنگ جمع کرده بازه ناراضیه؟!
  • آریا US ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    آقا فقط ۲ مهاجم و ۱ گلر درجه ۱ بگیرید تا لیگ شروع نشده!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی