نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
۲۱ |
۱
هافبک استقلال مدیران باشگاه را تهدید کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید مهری مسئولان باشگاه استقلال را تهدید کرده است که بیرون می‌نشیند ولی با رقم پیشنهادی آبی‌ها در این تیم بازی نخواهد کرد!

هافبک مورد علاقه ریکاردو ساپینتو چندی پیش قراردادش با باشگاه استقلال را فسخ کرد. او که تا همین تابستان سال گذشته یکی از بازیکنان معمولی و متوسط استقلال محسوب می‌شد در زمان مرد پرتغالی به یک مهره تأثیرگذار تبدیل شد.

برهمین اساس سعید مهری خواهان قرارداد بهتری است و وقتی با پاسخ منفی مدیران استقلال مواجه شد، قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کرد. این درحالی است که بخش حقوقی باشگاه استقلال مدعی است بندی در قرارداد سعید مهری وجود دارد و این بند اجازه فسخ یک طرفه به او نمی‌دهد.

هافبک ملی‌پوش استقلال در دو، سه هفته اخیر بارها با مدیران و کادرفنی استقلال جلسه گذاشته اما به رغم حضور در کمپ مرحوم ناصرحجازی با لباس شخصی، حاضر به تمرین نشده است.

شنیدیم به تازگی سعید مهری مدیران استقلال را تهدید کرده که حاضر است یک فصل خانه بنشیند اما با این مبلغ برای آبی‌ها بازی نکند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • بهروز NO ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    دلش از اون قرارداد ۳۰میلیاردی هایی که سرمربیشون و هم تیمی اش دارن میخواد.هی میگه منم از اونا میخوام.))))))))))
  • سینا IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    با اون قراردادهای آجرلو معلومه اینا دیگه با ۱۰-۱۵ تومان بازی نمیکنن لابد الان ۵۰ میلیارد می‌خواد این
  • صالح IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    هرکی ناراحته بسلامت...
  • علی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    سلام .استقلال باید ایشان را بیرون بگذارد تا اینقدر گنده گویی نکند .
  • م ج بیرانوند IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    مگر آقای مهری بعنوان یک هافبک در هر بازی چند پاس سالم و تکتیکی،چند توپ گیری موثراز تیم مقابل،جند پاس گل وچند گل زده اند که این همه پول میخواد.خدایی،کسی مثل مسعود ریگی،مهدیپور،اسماعیلی وجلالی خیلی موثرتر از این اقا(مهری )بازی می‌کنند. به نظر من،اگر آنقدر کهنه ساپینتو به مهری میدان داد،به هر بازیکنی دیگر میدان داده ود ،از مهری بهتر بازی می‌کند.
  • لونگی هزار آتیشه فاقد قهرمانی آسیایی IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    به نظرم اینو با عارف غلامی رد کنین بره
    • غوره نشده مَویزشدن ! IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
      عارف با این بازیکن زمین تا آسمون فرق میکنه عارف اگه هر ده تا بازی یه سوتی میده این در هر بازی فقط ده تا شوت آسمون سوراخ کن میزنه
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    سعید مهری دو زار نمی ارزه! درسته وسط زمین قلدره ولی با شوت‌های بیخودش با پاس ندادنش (اصلا بلد نیست پاس بده) با جلو بازی کردن و کمک نکردنش به دفاع از نظر فنی به درد تیم نمیخوره توی بحث مالی هم یکی از حاشیه‌سازترین بازیکنا بوده از سرمربی و مدیرعامل استقلال عاجزانه تقاضا میکنم این دندون لقو بکنن از استقلال بندازن بیرون به خدا در حد استقلال نیست نمی‌دونم نکونام اصلا بازیهای فصل قبل استقلال رو آنالیز کرده یا نه ولی اگه یه کم بادقت و فنی به بازیهای مهری نگاه کنین متوجه میشین واقعا بازیکن نیست اگر هم باشه در حد استقلال نیست این بازیکن چون کلا واسه استقلال ضرر بود میثاق لنگی دعوتش کرد برنامه ۹۰ قلابی و کلی هندونه زیر بغلش داد
    • بهرام IT ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
      واقعا آفرین به انسان چیز فهم،شما دقیقا درست میگی.اون مهری نه بازیسازی بلد هست،نه یک پاس درست میتواند بدهد و از همه بدتر تحت هیچ عنوان نمی تواند یک سانتر درست ارسال کند و دیگه بدتر از همه شوتهای مکرر بی هدف به خال آسمان(شوت زن نیستی پس هی مرتب شوت نزن)و اینکه هی سریع میپره پشت ضربه های کرنر در حالیکه حتی یک کرنر درست نمیتونه ارسال بکنه.من نمیدونم این نکونام یا اون قلعه نویی خودشان را مسخره گرفته اند یا ملت و فوتبال کشور را!!نکونام هنوز اینرا نمیفهمد که مهری بجز صدمه و ضرر برای استقلال هیچ ندارد!!یا اون قلعه نویی که مهری بی کیفیت چارزاری را به تیم ملی دعوت کرده!!!نظیر جعفر سلمانی و مهری نهایت صدمه را در فصل قبل به استقلال زدند و باید هر چه زودتر از استقلال اخراج بشوند.
  • علی IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    خوب معلومه وقتی 30 میلیارد به عارف غلامی بی خاصیت می دهند . مهری هم باید شاکی باشد.
  • منصور IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    یادش به خیر فتح الله زاده در برابر گنده خواهی جباری ایستاد.
  • بهرام IT ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    اون مه ی اصلا بودنش در ترکیب استقلال باعث ضرر و آبروریزی برای استقلال است.مهری اصلا بازیکن تر حد لیگ برتر نیست و خواهشی که از باشگاه استقلال داریم و همیشه داشته ایم بازیکنان خراب و بی کیفیت مثل مهری و سلمانی را سریعا اخراج کنند.
  • مافیا سرخ IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    راه باز و جاده دراز به سلامت
  • هوچیگران لنگی IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    این از کی تا حالا بازیکن شده بندازین بیرون بره پی کارش فک کرده مجتبی جباری
  • مجتبی رجائی IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    بخدا قسم با شناختی که از نکونام دارمُ داریم، ایشون مقابل چنین بازیکنایی دو راه بیشتر نمیذاره و همیشه هم جواب گرفته: ابتدا اینکه: توو سه چهارتا بازی، به بازیکن میدون میده تا خودشو نشون بده، اگه خوب بازی کرد خود نکونام شخصاً برای نگه داشتنش و بالابردن مبلغ قراردادش اقدام میکنه؛؛ درومین مورد اینکه: در صورت ضعف بازیکن و با شناختُ یادآوریه این بامبولا، بازیکن رو به نیمکت منتقل و بعد هم سکّو نشین میکنه، طوریکه اون فرد مجبور بشه به بهترین وجه به فوتبالش برگرده
  • مرغ حق IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    با این اوضاع مالی مسئولین تیم باید جلو زیاده خواهی بازیکنانی که تنش ایجاد میکنن وایستن تا بقیه حساب کار دستشون بیاد اگه میبینی هوادار بخاطر کری خوندن تشویق میکنن هوا ورتون نداره.تقصیر تو نیست .این نسل همتون همینطورن نه تعصب دارن نه فوتبال بلدن مثل بیرانوند واسیه ده تومن بیشتر هزار داستان درست میکنن.اصلا رنگ و تیم هوادار هم براشون اهمیت نداره فقط فکر خودشون هستن......

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی