نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
۰ |
۰
بازیکن قمارباز باشگاهش را عوض می‌کند
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ایوان تونی ممکن است پیش از اتمام محرومیت ۸ ماهه، برنتفورد را ترک کند و به باشگاه دیگری برود.

ایوان تونی، ستاره محروم برنتفورد، در حال بررسی یک انتقال بزرگ تابستانی است؛ به یک ایجنت جدید. گمان می‌رود مهاجم ملی‌پوش انگلیسی در حال بررسی این موضوع است که آیا به جمع بزرگ بازیکنان برتر CAA Stellar ملحق شود یا خیر. این مورد نشان می‌دهد که تونی برای انتقال به یک باشگاه جدید آماده می‌شود، شاید حتی قبل از اینکه محرومیت هشت ماهه او به دلیل جرائم شرط‌بندی در ژانویه تمام شود.

تاتنهام، چلسی و منچستریونایتد از جمله باشگاه‌هایی هستند که به این بازیکن ۲۷ ساله که دو سال از قرارداد فعلی‌اش با برنتفورد باقی مانده، لینک شده‌اند. تونی از رابطه موفقی با ایجنتش سایمون کندی برخوردار بوده و هنوز هم در وبسایت شرکت کندی، Pinnacle Sports and Entertainment Limited ظاهر می‌شود.

مجموعه CAA Stellar نماینده صدها بازیکن از جمله نام‌های بزرگی مانند جک گریلیش وینگر منچسترسیتی، ابراهیما کوناته مدافع لیورپول و جیمز وارد پروس است. استلار، به رهبری جاناتان بارنت و دیوید مناسه، همچنین بر انتقال رکوردشکن گرت بیل با مبلغ ۸۵.۳ میلیون پوند از تاتنهام به رئال مادرید در سال ۲۰۱۳ نظارت داشت.

تونی قبل از محرومیت ۸ ماهه به ۲۳۲ مورد نقض مقررات اتحادیه فوتبال انگلیس متهم شد. این مهاجم به اعتیاد به قمار و جرایمی که مرتکب شده اعتراف کرد. ستاره برنتفورد تا ۱۶ ژانویه از بازی کردن محروم است و تا سپتامبر نمی‌تواند با باشگاه خود تمرین کند. این جریمه باعث عصبانیت توماس فرانک، سرمربی برنتفورد و گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس شد.

تونی پس از ثبت ۲۱ گل و ۵ پاس گل در ۳۵ بازی فصل گذشته، غایب بزرگی برای باشگاه در فصل آینده خواهد بود.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی