نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
۰ |
۰
جانشین کیروش؛ شکار جدید عربستانی‌ها؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزنامه عربستانی عکاظ اعلام کرد باشگاه الاهلی این کشور با یک سرمربی پرتغالی به توافق رسیده و او برای هدایت الاهلی راهی عربستان می‌شود.

الاهلی که مثل دیگر باشگاه‌های بزرگ عربستانی امسال تابستان سخت مشغول جذب ستاره‌هایی از فوتبال اروپا بوده حالا قصد دارد یک مربی اروپایی را هم به خدمت بگیرد.

الاهلی بعد از خرید رسمی روبرتو فیرمینو، مهاجم سابق لیورپول، روند انتقال ریاض محرز از منچسترسیتی را هم به اتمام رسانده است. همچنین شایعات زیادی درباره تلاش این باشگاه برای به خدمت گرفتن آلن سنت‌ماکسیمین از نیوکسل به گوش می‌رسد.

این ستاره‌های جدید از فصل آینده با یک مربی پرتغالی کار خواهند کرد. روزنامه عکاظ عربستان در گزارشی اعلام کرد مدیران الاهلی با روی ویتوریای پرتغالی که در حال حاضر هدایت تیم ملی مصر را بر عهده دارد به توافق رسیده‌اند.

الاهلی پیش از این خواهان جذب یک مربی پرتغالی دیگر بود و مارکو سیلوا، سرمربی فولام، را هدف گرفته بود. گفته می‌شود سیلوا به پیشنهاد این باشگاه جواب منفی داد و الاهلی در نهایت تصمیم گرفت مربی دیگری را زیر نظر بگیرد.

روی ویتوریا در تیم ملی مصر جانشین یک مربی پرتغالی دیگر است که برای ما کاملا شناخته شده است. بعد از آنکه کارلوس کیروش از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ روی نیمکت مصری‌ها نشست ایهاب جلال به عنوان مربی موقت مصر را هدایت کرد و در نهایت روی ویتوریا به عنوان سرمربی جدید فراعنه انتخاب شد.

در ادامه همین مطلب بخوانید: پیشنهاد دیوانه‌وار عربستانی‌ها برای امباپه/ ستاره فرانسوی هر سال، هفته، ساعت، دقیقه و ثانیه چقدر درآمد خواهد داشت؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی