نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
عکس| بمب نقل‌وانتقالات تراکتور رسماً منفجر شد/ گزینه جذاب استقلال به تبریز رفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینگر فصل گذشته تیم شارلوای بلژیک به تراکتور پیوست.

رسانه رسمی باشگاه تراکتور، امیرحسین حسین‌زاده مهاجم ۲۳ ساله فصل گذشته تیم شارلوا پس از مذاکره و توافق با مسئولان باشگاه، با عقد قرارداد رسمی به جمع شاگردان خمز ملحق شد.

حسین‌زاده به عنوان یکی از بازیکنان آینده‌دار فوتبال کشورمان سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های سایپا، استقلال و شارلوا را در کارنامه دارد.

این بازیکن ملی پوش توانایی بازی در پست‌های مهاجم، وینگر و هافبک تهاجمی را دارد و یکی از برترین بازیکنان لیگ بیست و یکم بود که نقش به سزایی در قهرمانی استقلال ایفا کرد.

حسین‌زاده‌ علی‌رغم سن و سال کم، ۷۶ بار در لیگ ایران و ۲۴ بار در فوتبال بلژیک بازی کرده است.

عکس| بمب نقل‌وانتقالات تراکتور رسماً منفجر شد/ گزینه جذاب استقلال به تبریز رفت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • سامی IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    وقتی میبنیم سپاهان و تراکتور و پرسپولیس، گل گهر و مس و ... ، چطور بازیکن میگیرن و استقلال نمی تونه ، به جواد حق میدم عصبانی باشه... ولی پیشنهادم به جواد اینه که این حاشیه ها رو بذاره کنار و اعتصاب رو بشکنه و چندتا از بازیکنای امید رو به تیم اصلی بیاره و بازیکنای سن بالا رو رد کنه ... چیزی که مشخصه اینا نقشه نابودی استقلال رو کشیدن ولی نه هوادار و نه مربی نمی تونن جلوی این کار رو بگیرن ، پس حداقل با تمام توان آماده بشین و برید جلو ، شاید خدا خواست و نقشه هاشون نقش بر آب شد ولی مهم اینه که شما تلاشتون رو بکنید و این ننه من غریبم بازی ها رو بذارید کنار ... هر بازیکنی هم که پول زیاد میخواد و شرایط رو درک نمیکنه ، بدون معطلی به درب خروج هدایتش کنید ... قطعا هوادرا خودش درک داره و از تیمی که بجای تقویت ، تضعیف شده ، توقع قهرمانی نداره ولی شما مربیان و بازیکنا باید تلاش خودتون رو بکنید و در نهایت هرچی قسمت بود همون میشه
    • مجتبی IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      با سلام دوست آبی دل اولا پرسپولیس پارسال ولخرجی نکرد و 200میلیارد پول بورس رو با تایید قربانزاده سازمان خصوصی سازی نگه داشت و امسال خرج کرد دوما پارسال گرانترین تیم لیگ اول شما بعد سپاهان بود سوما تنها ضربه شما از سو مدیریت اجرلو بود که قراردادهای گران و بی پایه امضا کرد واسه بازیکنان که تمام پول رو پیشخور کردن چهارما نگید وزارت برای پرسپولیس مدیر خوب میزاره که زمان انتخاب درویش همه میگفتن سایپا را نابود کرد حالا شده پرسپولیس اما عالی کار کرد.
    • بنده خدا IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      خودت میگی ننه من غریبم بازی در نیارین ولی خودت داری در میاری ببین استقلال چندتا بازیکن گرفته ،پرسپولیس چندتا بقول خودت تازه میگی شرایطتون خوب نیست برای شما عدالت یعنی الان مسی و رونالدو و امباپه همه تو تیم شما باشن هر چقدر هم پول خواستید بهتون بدن هیچ حساب و کتابی هم نباشه .
  • محمدرضا IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    خب بازیکنای باتعصب کیسه یکی یکی از کیسه دارن خارج میشن
  • شهرام IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    تموم شد
  • ایران IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    با قطعیت میگم امسال خمس میخواد با وجود کلی ستاره نوک حمله بسپاره به ابراهیم زاده و کریم آذر اونجوری یه علی دایی یا سردار آزمون جدید برای فوتبالمون تو راهه
  • امیر IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    این هم تقصیر پرسپولیس است ؟؟؟
  • چ IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    چرا رفتی اروپا و دوباره برگشتی
  • علی تاجی IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    امسال هر کاری کردن که استقلال نابود بشه اما بهترین سالهای استقلال وقتی بوده که استقلالی های واقعی و با تعصب ور تیم بودن. اعتقاد دارم فرق بازیکن های ایرانی زیاد نیست. فقط تجربه و اعتماد به نفس ۴ تا بازیکن اسم در کرده هست که نتیجه رو عوض میکنه. با وجود نکونام و ۲۲ بازیکن جوان دونده و استقلالی هر چیزی ممکنه. کاش نکونام تمام انرژیشو برای جذب بازیکنان مستعد و جوان بذاره. همین حسین زاده وقتی به استقلال اومد کسی نمی شناختش.
  • ابکنار IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    اینهمه دعوا تو تیم دارید انتظار هست بازیکن جدید با این شرایط بیاد چیکار کنه ادم باید بی عقل باشه وقتی میبینه این همه مشکل هست باز خودشو بندازه تو حچل
  • زیگزاگ IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    از وقتی رفت بلژیک، همون موقع از دل طرفدارها هم رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی