نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۱۴
علیپور: پرسپولیسی که مقابل ژاوی کم نیاورد تسلیم رونالدو و بنزما هم نمی‌شود/ رکوردشکنی پرسپولیس با قهرمانی آسیا تکمیل می‌شود/ کسی با من برای برگشت حرف نزد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس گفت: بازی مقابل رونالدو بنزما و بزرگان دیگر بیشتر انگیزه را به بازیکنان پرسپولیس می‌دهد و خودش موجب می‌شود که بازیکنان پرسپولیس هم کوهی از انگیزه باشند و فقط برای موفقیت و بهترین عنوان در آسیا تلاش کنند.

علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس در رابطه با آخرین وضعیتش همچنین احتمال پیوستنش به پرسپولیس و سایر مسائلی که در رابطه با احتمال پیوستنش به تیمی دیگر و حضورش در تیم ملی در قالب مصاحبه گفت‌وگویی را با ما انجام می‌دهد.

از شرایط خودت بگو که اوضاع بازسازی زانویت چگونه پیش می‌رود؟
فعلاً که پیگیر بازسازی زانو و تقویت عضلاتم هستم و به فیزیوتراپی و توانبخشی می‌پردازم تا پایم کاملاً آماده شود و به فرم مطلوب برسد و خدا را شکر طبق برنامه مسائل آماده‌سازی‌ام خوب پیش می‌رود.

‌از چه زمانی قادر به بازی کردن خواهی بود؟
فکر کنم از شهریورماه پا به توپ شوم و از مهرماه هم به امید خدا شرایط بازی کردن را با صلاحدید سرمربی‌مان داشته باشم اما هر چه هست از شرایطم راضی‌ام و خیلی جدی و مصمم به آماده‌سازی خودم چسبیده‌ام و آن را پیگیری می‌کنم تا بالاخره بعد از مدتی که نبودم به مستطیل سبز برگردم.

چند روز پیش صحبت از حضورت در پرسپولیس شده بود، واقعاً پرسپولیس به تو پیشنهاد داده بود؟
نه باشگاه پرسپولیس به من هیچ پیشنهادی نداده بود و از طرف سرمربی این تیم یا بقیه ارکان این باشگاه هم هیچ صحبتی با من نشد.

اما عجیب بود که در ابتدا گفته شد یحیی از باشگاهش خواسته که با شما صحبت کند اما بعداً در این رابطه خبر رسید که سرمربی پرسپولیس گفته چون مصدومیت‌تان چند ماه دیگر طول می‌کشد از جذب شما منصرف شده!
من خیلی صریح به شما گفتم که باشگاه پرسپولیس و یا سرمربی این تیم با من صحبتی نکرده است. شما مرا خوب می‌شناسید و می‌دانید که اهل بازارگرمی نیستم و فعلاً به بهبود شرایط خودم فکر می‌کنم. از طرفی با باشگاه ژیل‌ویسنته یک فصل دیگر قرارداد دارم به همین دلیل نمی‌توانم به تیم دیگری فکر کنم. اختیارم در دست باشگاه طرف قراردادم است از این‌رو سعی دارم خودم را برای تیم پرتغالی و لیگ این کشور به بهترین شکل ممکن آماده سازم. تیم خوبی داریم و امسال هم سعی داریم که بهترین نتایج را کسب کنیم.

هدفگذاری باشگاه ژیل‌ویسنته برای فصل جدید چیست؟
برای این فصل هدفگذاری‌مان این است که در لیگ پرتغال با قدرت ظاهر شویم و سهمیه لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا را کسب کنیم. در این راه هم همه تلاشمان را انجام خواهیم داد تا ببینیم در آینده چه پیش می‌آید و چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.

در رابطه با شهاب زاهدی مهاجمی که پرسپولیس به خدمت گرفته چه نظری داری؟
بدون شک این بازیکن مهاجم خوبی است که سرمربی پرسپولیس دستور جذب او را به باشگاه داده و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

امسال تیم‌های عربستانی ریخت و پاش زیادی کرده‌اند. به نظرتان پرسپولیس می‌تواند از پس بازی با این تیم‌ها که بازیکنانی مانند رونالدو و بنزما و سایر بزرگان را جذب کرده‌اند، برآید؟
بازی مقابل رونالدو بنزما و بزرگان دیگر بیشتر انگیزه را به بازیکنان پرسپولیس می‌دهد و خودش موجب می‌شود که بازیکنان پرسپولیس هم کوهی از انگیزه باشند و فقط برای موفقیت و بهترین عنوان در آسیا تلاش کنند.

فکر می‌کنید بازی مقابل رونالدو و بنزما به نوعی برای بازیکنان پرسپولیس ترسناک خواهد بود؟
خودم با پرسپولیس مقابل ژاوی بازی کردم و در آن دیدار هم نمایش خیلی خوبی داشتم و برای پرسپولیس یک پنالتی هم گرفتم. پرسپولیس مقابل تیم السد و ژاوی کم نیاورد بنابراین اطمینان داشته باشید که مقابل رونالدو و بنزما هم کم نخواهد آورد و عزمشان را برای برد جزم خواهند کرد تا هم بهترین نمایش را ارائه دهند و هم اینکه برنده شوند.

هواداران پرسپولیس انتظار دارند که در آسیا این تیم قهرمان شود. فکر می‌کنی با توجه به شرایط تیم‌های عربستانی و تیم‌های شرق آسیا این امر شدنی است؟
پرسپولیس در این چند ساله هر چه رکورد در ایران بوده را به نوعی درو کرده است و رکوردشکنی هم عادت این تیم شده بنابراین طبیعی است که هوادارانش در فکر قهرمانی آسیا باشند به همین دلیل امیدوارم پرسپولیس قهرمان آسیا شود تا به این ترتیب پازل قهرمانی‌های پرسپولیس در ایران و قاره کهن تکمیل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • نسیم آسیا لکه ننگ آسیا⛳ IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    خواب دیدی خیر باشه 60 سال لنگیا رو با این حرفا خام کردید😁🤤
    • سید IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      زیر پیچ مربوط به تیم خودت نظر بده بچه جان
    • ایران باشین یا آسیاهمه میگن شیشتاییا IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      برو بذار باد بیاد بچه جون.نکنه شیشتقلال باژاوی بازی کرده بود؟؟؟؟؟؟تاجایی که یادمونه توآسیا افتخارتون شیشتای العینه.حالا هرچقد دلتون میخوا به افتخار چارجانبه ی امجدیه ستاره بزنین.اگه یه عکس از شیش دق لال پیدا کردی که لوگوش یه ستاره باشه توراس میگی. خدا شمارو ازمانگیره تاهی بهتون بخندیم)))))))))))))
  • رضایاک IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    قهرمانی لنگ در اسیا!البته اگه داوران ایرانی بازیهاشو قضاوت کنند
  • عسکری US ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    برادر من اون دو باری که رفتین فینال بار دوم که مثلا الهلال 8یار اصلیش کرونا گرفتن و برگشتن ضمنا شما فقط تو غرب رفتین فینال الان برو که باید با نماینده شرق هم بازی کنی خواب دیدی خیر باشه
  • چهارجانبه امجدکلا IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    خدایا چقدر کامنت ناشی از گریه و فشار یه مشت فوق متخصصین ۶ تایی در امجدیه و afc اینجاست!
  • محمدان بنگلادش IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    محمدان بنگلادش یادتون نره یه وقت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    • ۷۲ IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      العین هم یادتون نره نفتون هم یادتون نره
  • اکبر IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    من آبیم و آرزو دارم موفق بشه تو آسیا چه قرمز چ بقیه تیمهای ایرانی اما نمیشن چون باشگاه به معنای واقعی نداریم ،یک باشگاه نام ببرید که از تیمهای پایه 6بازیکن داخل تیم بزرگسال و اصلیش باشه
  • حميد کلاش IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    اقا جدا از رنک قرمز ابي هرتيمي باشه نمايده ايران هست ولي تيمهاي ايراني امسال ياچند سال ديگه با خفت جلو تيمهاي عربي زانو خم ميکنن چطور ممکنه جلو بازيکناي تراز اول دنيا ايستاد زير 5تا هيچ تيم ايراني نميخوره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی