نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
واندا نارا سرطان دارد؟/ واکنش زن خبرساز فوتبال به یک شایعه
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شریک زندگی مائورو ایکاردی با فالوورهایش در اینستاگرام صحبت کرد و به تمام سوالات آنها پاسخ داد.

واندا نارا در سال‌های اخیر هرگز از تیتر اخبار دور نبوده اما روزهاست که گزارش‌هایی در مورد وضعیت سلامت او منتشر می‌شود و همه جا حرف از بیماری مهلک اوست. نارا در این مورد سکوت خود را شکست و نکاتی را در مورد وضعیت سلامتی خود بیان کرد.

نارا در استوری اینستاگرامش به سوالات دنبال‌کنندگانش پاسخ داد. نه فقط در مورد سلامتی، بلکه از او در مورد مقصد بعدی یا پروژه‌های آینده نیز سوال شد.

یکی از دنبال‌کنندگان پرسید: «حالت چطور است؟ در تلویزیون گفتند برای معالجه می‌روی، کجا؟» که نارا پاسخ داد: «من برای درمان به هیچ کشوری نمی‌روم. من مائورو را همراهی می‌کنم.»

شریک زندگی او، مائورو ایکاردی، که فصل گذشته را به صورت قرضی در گالاتاسرای ترکیه گذرانده بود، اخیراً با این باشگاه قرارداد امضا کرد، و واندا تأیید کرد که به او خواهد پیوست. هنگامی که از او پرسیدند مقصد بعدی شما کجاست، پاسخ داد: «استانبول».

نارا همچنین نظر خود را در مورد تمام گزارش‌های مربوط به سلامتی‌اش به اشتراک گذاشت: «دروغ‌های زیادی گفته شد. آنها حرف می‌زنند و چیزهایی می‌گویند که واقعیت ندارد، بدون در نظر گرفتن اینکه دارند در مورد زندگی دیگران صحبت می‌کنند.»

بنابراین با وجود تمام شایعات، واندا نارا به گفته خودش در سلامت کامل به سر می‌برد. همچنین از او پرسیده شد که آیا هرگز در زندگی آرزو کرده که کاش مشهور نمی‌شد؟ او پاسخ داد: «وقتی با فرزندانم بیرون می‌روم یا وقتی به سوپرمارکت می‌روم.»

نارا همچنین تصاویری از سفر خود به ترکیه به همراه فرزندان، شریک زندگی و حیوان خانگی خود را در استوری‌های اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی