شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
۱ |
۰
وینیسیوس جونیور: کریستیانو رونالدو بُت من است
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینیسیوس جونیور و رودریگو ستاره‌های رئال‌مادرید در مورد تغییر شماره پیراهن خود صحبت کردند.

وینیسیوس و رودریگو؛ رودریگو و وینیسیوس. زوج جدایی‌ناپذیر چه در داخل و چه خارج از زمین. هر دو در یک فصل از برزیل با رئال مادرید قرارداد بستند. حالا هر دو پس از رفتن کریم بنزما، مارکو آسنسیو و ادن آزار از خط حمله مجبور شدند یک گام به جلو بردارند. شماره‌های پیراهن‌هایشان هم همین را می‌گوید: شماره ۷ برای وینیسیوس و شماره ۱۱ برای رودریگو. دو عدد تاریخی برای سپیدپوش‌ها.

وینیسیوس گفت: «از پوشیدن این پیراهن که بسیاری از بازیکنان بزرگ دیگر پوشیده‌اند بسیار شکرگزارم.» رودریگو عنوان کرد: «این برای من اهمیت زیادی دارد. این عددی است که از کودکی دوستش داشتم.» این شماره‌ها فوتبالیست‌های متعددی که با این اعداد در مادرید بازی کردند را یادآوری می‌کنند، اما همیشه یک نفر وجود دارد که به عنوان الگو و مرجع عمل می‌کند.

وینیسیوس گفت: «من از کریستیانو رونالدو الهام گرفتم زیرا تمام بازی‌های او را تماشا کردم و او در این باشگاه تاریخ‌سازی کرد. او برای من یک بت است.» رودریگو به نوبه خود به پاکو خنتو اشاره کرد: «او شش قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد و این باعث افتخارم خواهد بود که بتوانم به این دستاورد نزدیک بمانم.»

وقتی از آنها در مورد یکدیگر سؤال شد، لبخند زدند. بازیکن سابق فلامنگو گفت: «بهترین چیز در مورد رودریگو این است که او بازی، کیفیت و کارهایی که در زمین انجام می‌دهد را درک می‌کند.» رودریگو افزود: «بهترین چیز در مورد وینی این است که او همیشه با هرچیزی مقابله می‌کند.»

در نهایت از آنها خواسته شد که زوج تهاجمی که تشکیل داده‌اند را در یک کلمه توصیف کنند، که وینیسیوس گفت: «باورنکردنی»، و رودریگو خودشان را «ترکیبی کامل» خطاب کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • النصر IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    النصر تو را می‌خواند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی