نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
توافق آقای گل سابق با استقلال/ جدایی یک بازیکن دیگر از جمع آبی‌ها
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم آبی‌پوشان پس از برگزاری نشست با مدیران استقلال، برای جدایی از این تیم به توافق رسید.

یکی از بازیکنانی که تابستان گذشته با سر و صدای زیاد به استقلال پیوست، سجاد شهباززاده است. بازیکنی که آقای گل لیگ بیستم شد و آبی ها امیدوار بودند که با حضور این بازیکن، مشکل گلزنی تیم در خط حمله حل شود.

اما اوضاع بر وفق مراد شهباززاده پیش نرفت. این بازیکن در سه هفته ابتدایی لیگ به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب اصلی حضور داشت ولی عملکرد نه چندان خوب وی باعث شد تا ساپینتو تصمیم بگیرد مهاجم اول تیمش را نیمکت نشین کرده و سجاد تنها در هفته چهاردهم برابر مس رفسنجان در ترکیب اصلی قرار گرفت.

فصل بد این بازیکن که با انگیزه‌های فراوانی به استقلال آمده بود، بدون گل زده و یک پاس گل برابر تراکتور به پایان رسید و این اتفاقات سبب شد تا نام شهباززاده به عنوان یکی از گزینه‌های جدایی از آبی‌ها مطرح شود.

با وجود این مسئله، اما شهباززاده در تمرینات پیش فصل و بازی های دوستانه به میدان رفت تا اینکه بالاخره او و مدیران باشگاه برای جدایی جلساتی را برگزار کردند که با نتایج مثبت برای طرفین به پایان رسید.

بدین ترتیب شهباززاده پس از توافق با علی خطیر و دیگر مدیران باشگاه، برای جدایی به تفاهم رسید و انتظار می‌رود این موضوع طی روزهای آینده به صورت رسمی اعلام شود.

باید دید که این بازیکن فصل بعد را با پیراهن چه تیمی به میدان می رود اما جدایی شهباززاده باعث شد لیست بازیکنان بزرگسال استقلال کاهش پیدا کند و در حال حاضر فهرست ۱۹ نفره این تیم پر شده است که آبی‌ها برای جذب بازیکن جدید، نیازمند جدایی نفرات دیگر هستند.

بیشتر بخوانید: پیغام استقلال به مدافع برزیلی رسید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایاک اصلی GB ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    تیم حکومتیه کیسه با باند بازی آقای گل لیگ را آورد بعد بازیکن را خراب کرد الانم میگه برو😂😂
  • کلنگلیس IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    خداشاهده اگه من صدمیلیون میگرفتم تویک فصل سه چهارتاگل میزدم تواستقلال این سجاد ۲۰میلیاردگرفته بدون گل زده بازیکن باویلچرنوک حمله استقلال پارسال وامیستاد یک گلو میزد این اعجوبه نزد😋😋😋😋
  • 6 IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    بايد بره پيش تبريزي تا با هم 30 تا بزنند تو تداركاتي

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی