نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
نکونام اشتباه ساپینتو را تکرار نکرد/ این بازیکن در لیست فروش استقلال نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فصل گذشته در چنین روزهایی ریکاردو ساپینتو از امیر ارسلان مطهری خواست اردوی تیم استقلال را ترک کند اما جواد نکونام اعتقاد خاصی به این مهاجم دارد.

امیر ارسلان مطهری با وجود قرار گرفتن در لیست فروش استقلال اردوی این تیم را ترک نکرد و در نهایت کادرفنی مجبور به پذیرش دوباره او شد. در هفته‌های ابتدایی ریکاردو ساپینتو از امیر ارسلان بازی نگرفت اما از دست دادن موقعیت‌های گل توسط سجاد شهباززاده و مصدومیت پیمان بابایی، مطهری به طور خودجوش چشم و چراغ ریکاردو ساپینتو شد و گل قهرمانی تیم در سوپر جام را در کرمان زد.

جواد نکونام با توجه به شناختی که از امیر ارسلان دارد از قراردادن این بازیکن در لیست فروش آبی‌ها خودداری کرد. در عوض از آرمان رمضانی و سجاد شهباززاده خواست اردوی تیم را ترک کنند. البته خبرهای رسیده حاکی از آن است یک مهاجم خارجی جدید به ترکیب تیم اضافه می‌شود تا استقلال با دو مهاجم به جنگ قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی برود.

استقلال البته پیش از جذب مهاجم خارجی، آریا برزگر را به ترکیب اضافه کرد و این طور می‌شود گفت که این تیم با ۳ مهاجم برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کلنگلیس IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    بگیرنگیرداره بازیش
  • جواد IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    ارسلان بازیکن پر جنب جوشی هست تحرکش زیاده مهاجم باید موقعیت زیاد هافبکا براش فراهم کنن که حداقل اگ یکی دوتا خراب کرد یکی رو گل کنه سال قبلم استقلال بازیساز خوب نداشت ازاون طرفم قائدی و محبی بودن فرست کمتر گیرش میومد.
  • اکبرمعراجی IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    با تمام وجود به تصمیمات نکونام اعتقاد دارم اما نظر شخصی من این هست مطهری در حد استقلال نیست رمضانی بهتر از مطهری هست...
  • علی IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    فوق العاده پر تلاش و گلزن و اینکه عاشق استقلاله 🎸🎸🎸🎸💙💙💙💙
    • حنیف IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
      برعکس مردک پولکی وبی تعصبه وآرمان باتعصب حتی شهباززاده با معرفت تراز این بازیکن بی مصرفه ، حق ساپینتو بود چون شعور وعلمش بالاترازنکونامه ، نکونام کلا دنبال آدمهای حاشیه دار و بی ادبه مثل هاشمی نسب ، درحالیکه امثال جواد زرینچه و ورمزیار باغیرت و اسطوره رو داریم ، امسال استقلال باوجود اینها پنجم هم نمیشه
  • استقلال تاج سر همه IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    رمضانی هم خوب بود و همیشه محبوب خواهدملند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی