نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
تیم ملی زنان آلمان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

الکساندرا پوپ کاپیتان و ستاره تیم ملی زنان آلمان هم مثل کای هاورتس ستاره تیم ملی مردان به عجیب‌ترین شکل ممکن در کادر دوربین فیفا قرار گرفت.

ژست گرفتن جلوی دوربین و عکس انداختن بهترین بازیکن زمین برخی اوقات آنقدر زجرآور می‌شود که بازیکن نمی‌تواند حتی به دوربین هم درست نگاه کند؛ مثل ستاره و کاپیتان تیم ملی زنان آلمان الکساندرا پوپ!

در نهایت با دادن یک چوب سلفی به پوپ، تیم رسانه‌ای فیفا موفق شد از این بازیکن که به کره‌جنوبی گل زده بود و در مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۳ زنان با ۴ گل صدرنشین جدول گلزنان شد، عکسی که می‌خواست را بگیرد. تیم ملی زنان آلمان در گروه H پس از برد قاطع ۶-۰ مقابل مراکش و نمایشی تحسین‌آمیز، مقابل کلمبیا شکست خورد تا کارش برای صعود پیچیده شود. دوباره مثل جام‌جهانی ۲۰۱۸، آلمانی‌ها درگیر بازی با کره‌جنوبی شدند تا این تیم آسیایی پس از کسب تساوی ۱-۱ مقابل ژرمن‌ها، باعث حذف آن‌ها شود.

البته آلمان تنها تیم قدرتمندی نیست که در مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۳ کنار رفت و برزیل هم تیم مدعی دیگری بود که با جام وداع کرده. آلمان که تیم شماره ۲ فیفا بعد از آمریکا به شمار می‌رود، پس از تساوی مقابل کره‌جنوبی با شرکت‌های هواپیمایی تماس گرفت تا تاریخ بازگشت به خانه را تغییر دهد!

عکس| داستان تصاویر عجیب از بهترین بازیکن زمین/ دژآوو در تیم ملی!

اما عملکرد و شرایط پوپ در دیدار در شهر بریزبن استرالیا مقابل کره‌جنوبی شباهت زیادی به کای هاورتس در جام‌جهانی ۲۰۲۲ داشت. دسامبر سال گذشته هم بعد از این که ژرمن‌ها مقابل کاستاریکا کامبک زدند و بازی ۲-۱ باخته را ۴-۲ بردند، هاورتس که ۲ گل زده بود بهترین بازیکن میدان شد. او هم نتوانست با حالت عادی ژست بگیرد تا عکسش را فیفا منتشر کند. در نهایت با غم‌زده‌ترین حالت ممکن ستاره پیشین چلسی و فعلی آرسنال در کادر دوربین قرار گرفت.

تیم ملی زنان آلمان مثل تیم ملی مردان در سال ۲۰۱۸ زخم‌خورده کره‌جنوبی شد. از طرفی وقتی این تیم مراکش را با ۶ گل شکست داد همه تصور می‌کردند صدرنشین گروه می‌شود، ولی به کلمبیا تیم رده ۲۵ جهان باختند تا کارشان خیلی سخت شود. نکته جالب این که مراکش تیم رده ۷۲ جهان به بازی‌ها برگشت و فقط به خاطر تفاضل گل کمتر پایین‌تر از کلمبیا در رده دوم ایستاد.

گزارش‌های دیگری از جام جهانی ۲۰۲۳ زنان را بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی